• File

Віталий

Фасилітатор, ігротехнік, методолог

Considering positions:
Фасилітатор, ігротехнік, методолог, Менеджер з навчання персоналу
Age:
54 years
City of residence:
Odesa
Ready to work:
Kyiv, Lviv, Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Віталій Мельник 53 роки

Адреса: м. Одеса
Електронна пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Номер телефону: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Освіта:
• Одеська Морська Академія 1987-1992 – судомеханік
• Одеська школа ігротехники 1990 р - ігротехник
• RPA UiPath – 2020 пройшов половину курса
• Pithon Starter – 2021
Карьєра:
• Х – рекрутер 2023 2 місяців (Набрав для однієї структури 80 % необхідного персоналу)
• Менеджер з розвитку управлінських якостей
• з 08.2019 по 03.2020 (7 місяців)
ДП"Енергоатом", Київ (Енергетика)
ФОП "Мельник"- школа кадрового резерву президента ДП "Енергоатом"-Розвиток управлінського мислення у кадрового резерва. Допомогу у створені інноваційних проектів розвитку компанії.

Особисті якості:
Маю значний досвід у проведенні Системно-Управлінських Ігр, командостворенні, вирішенні конфліктів, творенні стратегій розвитку та розвитку рефлексії/критичного мислення протягом 25 років. Мої навички діагностики підприємств по функціоналу та людським ресурсам допомагають зрозуміти потреби та потенціал різних компанії.Я також вмію ефективно впроваджувати стратегії розвитку в життя, що дозволить підприємствам, з яким Ви працюєте, зростати та процвітати. Моя здатність працювати з командами допомагає забезпечити співпрацю та взаєморозуміння між колегами.У мене є середні знання англійської мови, які нині переходять у рівень інтермідієт. Це не дозволить мені ефективно спілкуватися з міжнародними колегами та клієнтами, розуміти їх потреби та допомагати у розв'язанні завдань на данному етапі але я зараз проходжу 5 місячний курс, який дозволить це зробити .

Я завжди відкритий для навчання та прагну постійно покращуватися. Моя наполеглива праця та відданість завданням допомагають досягати поставлених цілей та досягати успіху. Ознайомлен я і з книгою Сазерленда “Scrum”. Багато чого того, що я роблю по методології Лотос, пересікається зі "скрам". Опис набора функцій/якостей(беклог), не працювати з «гамнюками», конструктивність спілкування. Цікава розбивка в скрамі на недільні/місячні спринти, та створеня в першу чергу 20 % продукта , що закриває 80% цінностей, стендапи, принципи Еджайл. Ці знання в теорії у мене є. Залишилось їх відпрацювати у практиці.

Ключові навички:

- Діагностика структурно-функціональній схеми підприємства з метою виявлення невиконуємих чи дубльованих функцій для покращення результатів та прибирання конфліктних ситуацій.

- Проведення семінарів по підвищенню управлінських навичок
- Проведення Системно-Управліських Ігор які розвивають(допомагають) у людей:
1. рефлексію(критичне мислення являється його маленькою частиною ) розуміння що робиться Тут і Зараз з тобою , які цілі ти досягаєш та що роблять оточуючі. Розуміння свого життя.
2. Командоутворення - де люди розбирають проблемну ситуацію їх підприємства - ставлять ціль – створюють план\розробляють необхідні функції - створюють структуру – наповнюють її людьми, які взяли зобов’язання виконувати розроблений ними план( бо тільки якщо людина приймала участь у створенні плану і бере на себе відповідальність за його виконання , вона буде результативною)
- Створення бірюзових команд
Очікування:
Є навики та вміння для створення конструктивного середовища/команд з гарним потенціалом для розвитку бізнесу та державних органів і в цьому напрямку є велике бажання розвиватись.
30 000 грн на початку співпраці

Звертайтесь! Думаю що співпраця буде корисною для обох сторін

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: