Без критики в тій чи іншій формі не проходить жоден робочий день, і всі люди сприймають її по-різному. При цьому реакція підлеглого на зауваження може стати справжньою несподіванкою для роботодавця, колег чи навіть для нього самого.

Минулого тижня Work.ua запропонував зареєстрованим шукачам описати, як вони реагують на критику. І більшість з них, 60%, відповіли: «Сприймаю спокійно, здорова критика не завадить». Решта зізналися, що не люблять, коли їх критикують, щоправда, у різній мірі.

Так, 28% українців розповіли: вони намагаються зберігати спокій, якщо хтось не задоволений їхніми діями. 8% ледве терплять критику і дозволяють сварити себе лише тим, хто займає більш високу посаду. І лише 4% опитаних шукачів відповідають на зауваження у різкому тоні, що іноді призводить до конфліктів.

Опитування проводилось у серпні 2019. У ньому взяли участь 7989 осіб

Опитування проводилося в серпні 2019. У ньому взяли участь 7989 осіб.

На додачу до цього, Work.ua звернувся до роботодавців із пропозицією також поділитися враженнями від реакції їхніх підлеглих на критику. Виявилось, що у 40% випадків працівники намагаються швидко виправити помічені керівництвом помилки. Проте так само багато, теж 40% роботодавців, розповіли, що спокійно вислухавши зауваження і погодившись із ними, підлеглий вирішує залишити все, як є.

Також 7% респондентів зауважили, що їхню критику просто пропускають повз вуха. А ще 13% помітили агресивну реакцію на свої спроби критикувати підлеглих.

Опитування проводилось у серпні 2019. У ньому взяли участь 543 особи

Опитування проводилося в серпні 2019. У ньому взяли участь 543 особи.

Як бачимо, старання експертів не були даремними. Переважна більшість сучасних працівників вміють спокійно сприймати критику, і значна частина начальників задоволена цією навичкою своїх підлеглих. Однак, варто констатувати, що повністю уникнути непорозумінь під час висловлення зауважень поки що не вдається.


Читайте також