Злбраження з х/ф Django Unchained, 2012 р.

Зображення з х/ф Django Unchained, 2012 р.

«Ми в Bud Light створили ідеальний хард-зельтер (слабоалкогольна газована вода — прим. авт.). [...] Але ми знаємо, що хард-зельтер хороший настільки, наскільки хороші у нього меми, і, на жаль, наші меми — повний треш. Нам потрібен хтось, хто може змінити це для нас; хтось, хто може витягнути нас з гидотної ями; хтось, хто знає, як використовувати ласо в Photoshop — хтось на кшталт тебе. Будь ласка, допоможи нам. Будь ласка. p.s. будь ласка», — таке повідомлення з’явилося на корпоративному сайті Bud.

Щасливчику, який займе позицію менеджера з мемів, обіцяють контракт на 3 місяці з щомісячною оплатою в 5 000 доларів (приблизно 137 000 гривень) і згодом незвичайний запис про досвід у резюме.

Обов’язок у Chief Meme Officer один: створювати смішні картинки про Bud Light Seltze — продукт компанії Bud. Щотижневий план — 10 мемів.

Щоб відгукнутися на вакансію, потрібно бути у віці 21 рік або старше, підготувати коротку розповідь про себе, створити кілька мемів. Можна додати посилання на свої соцмережі та портфоліо.

Також компанія обіцяє провести розіграш тримісячного запасу своєї продукції серед усіх, хто надішле заявку на вакансію. Відгуки приймаються до 18 вересня.


Читайте також