18 січня підписникам Telegram-каналу «Укрзалізниці» надійшло незвичайне повідомлення: «Поставила на фб приміські. Наступну поставлю через годину — по молоко збігаю».

Ймовірно, SMM-фахівчиня компанії просто помилилася чатом, але багато користувачів помітили повідомлення і встигли зробити скріншоти, якими почали ділитися в соціальних мережах.

SMM-команда «Укрзалізниці» не розгубилася, і подія отримала несподіване продовження. Уже в наступному дописі повідомлялося, що молоко вже і куплене, і випите. А ще компанія подякувала фоловерам за те, що вони уважно стежать за новими публікаціями.

Але і це не все. Помітивши незвичайні дописи перевізника, багато українських компаній вирішили підтримати «Укрзалізницю». Так соцмережі наповнилися милими та кумедними повідомленнями.

SMM-ники «Укрпошти» повідомили, що крім звичайних робочих обов’язків планують сходити по хліб.

У The Page пошкодували, що похід в магазин вже відбувся і планами покупок поділитися не вийде.

У Prozorro зібралися перекусити. У «Новиначі» налаштувалися на «Мівіну», а в coffeeok — «бахнути кави».

SMM-фахівець «Театру на Подолі» повідомив підписникам, що нікуди не збирається по такій погоді, і його колеги з компанії «Ракета» одразу порадили замовити доставку.

А промислово-будівельна група «Ковальська» навіть спеціально завела Twitter, щоб першим же дописом підтримати «Укрзалізницю».

У результаті українські соцмережі наповнилися безліччю подібних повідомлень. Work.ua також долучився до флешмобу: наша авторка впоралася з постингом статті в соцмережах і збирається сходити, подивитися на сніг, доки він ще не розтанув. Приєднуйтеся! ❄️

Команда Work.ua бажає вам і собі більше таких добрих флешмобів. Давайте завжди підтримувати одне одного! 🥰