Резюме від 20 липня 2021 PRO

Карамаш Лілія Михайлівна

Менеджер з персоналу, інспектор відділу кадрів, бухгалтер, 10 000 грн

Повна зайнятість, дистанційна робота.

Вік:
35 років
Місто:
Обухів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся. Доступ до контактів — від 390 грн.


Досвід роботи

Провідний спеціаліст відділу внутрішньобанківських операцій та звітності

з 04.2016 по 12.2019 (3 роки 8 місяців)
ПАТ "ВіЕйБі Банк, Киев (Банківська справа)

-Ведення кадрового обліку по особовому складу (оформлення прийому, переведення, звільнення працівників, відповідно до законодавства; надання відпусток працівникам; оформлення та ведення особових справ; заповнення трудових книжок; ведення табелів обліку робочого часу).
-Здійснення правильного і своєчасного відображення в бухгалтерському обліку операцій в господарській діяльності банку;
-Ведення розрахунків з контрагентами на підставі первинних документів в тому числі: платіжні доручення оренди приміщень, банкоматів, охорона, інкасація, комунальні платежі і експлуатаційні платежі, послуги зв'язку, державне мито, судові збори, членські внески та інше;
- Віднесення на рахунки 7-го класу господарських витрат банку на підставі первинних документів і дотримання податкового законодавства при віднесені витрат за господарськими операціями до складу валових;
- Здійснення контролю, звіту по дебіторській заборгованості;
- Контроль та погодження витрат, господарських договорів, планування та контроль виконання бюджету;
-Оформлення довіреностей, виставлення рахунків, ведення журналу обліку господарських договорів, побудова актів звірок з контрагентами, зведення документів дня, підписання, підготовка до сдачі в архів;
-Участь у розробці посадових інструкцій відділу, належне і своєчасне виконання завдань, внутрішніх розпоряджень і наказів керівництва, своєчасне та достовірне надання звітів, інформацій за запитом керівництва.

Головний спеціаліст відділу внутрішньобанківських операцій та звітності

з 07.2015 по 01.2016 (6 місяців)
ПАТ "ТАСКОМБАНК, Киев (Банківська справа)

Здійснення правильного і своєчасного відображення в бухгалтерському обліку операцій в господарській діяльності банку;
-Ведення розрахунків з контрагентами на підставі первинних документів, договорів в тому числі: платіжні доручення оренди приміщень, валютні платежі, банкоматів, охорона, інкасація, комунальні та експлуатаційні платежі, реклама, послуги зв'язку, державне мито, судові збори, членські внески та інше;
- Віднесення на рахунки 7-го класу господарських витрат банку на підставі первинних документів і дотримання податкового законодавства при віднесені витрат за господарськими операціями до складу валових;
- Здійснення контролю, звіту по дебіторській заборгованості, звіт керівництву про дебіторську заборгованість;
- Контроль та погодження витрат, господарських договорів, планування та контроль виконання бюджету;
-Оформлення довіреностей, виставлення рахунків, ведення журналу обліку господарських договорів, побудова актів звірок з контрагентами, зведення документів дня, підписання, підготовка до сдачі в архів;
-Участь у розробці посадових інструкцій відділу, належне і своєчасне виконання завдань, внутрішніх розпоряджень і наказів керівництва.

Провідний спеціаліст відділу внутрішньобанківських операцій та звітності

з 07.2011 по 09.2014 (3 роки 2 місяці)
ПАТ "ВіЕйБі Банк, Киев (Банківська справа)

Здійснення правильного і своєчасного відображення в бухгалтерському обліку операцій в господарській діяльності банку;
-Ведення розрахунків з контрагентами на підставі первинних документів в тому числі: платіжні доручення оренди приміщень, банкоматів, охорона, інкасація, комунальні платежі і експлуатаційні платежі, послуги зв'язку, державне мито, судові збори, членські внески та інше;
- Віднесення на рахунки 7-го класу господарських витрат банку на підставі первинних документів і дотримання податкового законодавства при віднесені витрат за господарськими операціями до складу валових;
- Здійснення контролю, звіту по дебіторській заборгованості;
- Контроль та погодження витрат, господарських договорів, планування та контроль виконання бюджету;
-Оформлення довіреностей, виставлення рахунків, ведення журналу обліку господарських договорів, побудова актів звірок з контрагентами, зведення документів дня, підписання, підготовка до сдачі в архів;
-Участь у розробці посадових інструкцій відділу, належне і своєчасне виконання завдань, внутрішніх розпоряджень і наказів керівництва, своєчасне та достовірне надання звітів, інформацій за запитом керівництва.


Освіта

Вищий навчальний заклад «Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна»

Облік і аудит, Киев
Вища, з 2010 по 2011 (1 рік)

Вищий навчальний заклад «Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна»

Економіка і підприємництво, Киев
Вища, з 2007 по 2010 (2 роки 6 місяців)

Київський транспортно-економічний технікум. Спеціальність: молодший спеціаліст бухгалтерського обліку.

Бухгалтерський облік, Киев
Незакінчена вища, з 2005 по 2007 (2 роки)


Додаткова освіта

  • Учбово-курсовий комбінат КП «Київжитлоексплуатація». (2004, 3 місяця)
  • Національний Авіаційний Університет Курси з бухгалтерського обліку , 1С підприємництво, МЕДОК. (2015, 2 місяці)

Професійні та інші навички

Навички роботи з комп’ютером
MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Visio, Outlook, Project, Access); Lotus Notes;Б2, Ліга Закон,SRBANK, Internet


Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Особисті якості: відповідальна, уважна, комунікабельна, швидко навчаюсь, пунктуальна, прагну навчатися новому, вміння працювати з великим об`ємом документів, оперативно приймаю рішення в складних ситуаціях, не конфліктна, без шкідливих звичок. Займаюся йогою, катаюсь на лижах.
Маю двох дітей, вік 4,5 роки.
Бажаний графік роботи пн-пт з 8:00 - 17:00


Запропонувати вакансію

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: