• Файл

Лілія

Адміністратор, бухгалтер управлінського обліку, оператор 1С

Вік:
45 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме

Михайлович Лілія Федорівна
м. Львів
моб.тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:

У 1996 році закінчила 11 класів СШ №42.
У 2000 році здобула кваліфікацію бакалавра за напрямком „Комп'ютеризовані системи, автоматика і управління” у Державному університеті „Львівська політехніка”.
У 2001 році закінчила Національний університет «Львівська політехніка» і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Системи управління і автоматики» та здобула кваліфікацію інженера з комп'ютерних систем.

Досвід роботи:

З 01.06.2006 року по 01.02.2007рік бухгалтер ТзОВ «Оксамит».
З 05.02.2007 року по 20.09.2008 рік бухгалтер ТзОВ «Чистий світ»
З 20.12.2013 року по 10.04.2016 рік касир операціоніст банк «Кредит Дніпро»
З 15.04.2016 року по 21.02.2023 рік старший бухгалтер управлінського обліку, адміністратор, завскладом ТзОВ «Чистий світ- Трейд»
З 20.05.2022 року по 30.06.2023 рік head of maintenance and housekeeping department Premier Inn, Великобританія
З 04.12.2023 року по сьогодні бухгалтер управлінського обліку «Термоюніон»
Досягнення:

В процесі навчання і роботи зарекомендувала себе комунікабельною особою, достатньо легко освоююсь в новому колективі. Без шкідливих звичок. Швидко навчаюсь, щодо користування технікою та її характеристиками.

Додаткові дані:

- ведення первинної бухгалтерської документації, звірка взаєморозрахунків з клієнтами, виписка ПН та РН, акти виконаних робіт, ТТН, створення ПКО та РКО, складання актів звірки з клієнтом, проведення інвентаризації, створення і проведення авансових звітів, нарахування з/п, лікарняних і відпускних, створення нових контрагентів і торгових точок, списання та оприбуткування товарів, дебіторська заборгованість, списання паливно-мастильних матеріалів;
- користувач ПК MS Windows, MS Office (Word, Excel), Internet, 1С - Підприємство та ін., Bitrix;
- знання іноземних мов: польська (на розмовному рівні), англійська (Pre Intermediate);
- закордонний паспорт.

Ділові якості:

- вміння працювати з людьми;
- хороші організаторські здібності;
- амбіційність;
- енергійність;
- вимогливість до себе і до інших;
- комунікабельність;
- здатність до навчання і освоєння нових навичок;
- не конфліктна. Знаходжу взаєморозуміння з усіма людьми.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: