• PRO

Софія

Асистент флориста

Вид зайнятості:
повна, неповна
Зарплата:
17 000 грн/міс
Вік:
21 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор

з 04.2023 по 08.2024 (1 рік 4 місяці)
SushiZoom, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

У моєму досвіді роботи адміністратором я відповідала за ефективну організацію робочого простору та управління документацією. Я забезпечувала своєчасну обробку вхідних та вихідних документів, закупівлю товару, спілкування з клієнтами в різних форматах, обслуговування клієнтів, навчання персоналу. Я також успішно вирішувала повсякденні адміністративні завдання, що сприяло підвищенню продуктивності колективу.
• Підготовка документів
• Забезпечення порядку в офісі
• Ведення звітності

Фотограф

з 03.2021 по 12.2021 (9 місяців)
Mainstream school, Київ (Освіта, наука)

Обов‘язки: комунікація з дітьми, фотозйомка, обробка світлин, робота з програмою Adobe Photoshop
Завдяки цій посаді навчилася легко комунікувати та знаходити спільну мову з людьми, навчилася продавати свої послуги

Менеджер з продажу

з 06.2020 по 08.2020 (2 місяці)
бест, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

обов‘язки: інформування клієнтів про послуги компанії, рекламування компанії, робота з касою, робота в Excel, робота з фінансовими звітностями
завдяки цій посаді навчилася працювати з програмою Excel, навчилася грамотно працювати з фінансами, покращила комунікативні навички

Освіта

Київський національний економічний університет імені В.Гетьмана

ФУПСтаП, економічна та соціальна психологія, Київ
Незакінчена вища, з 2022 по 2026 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

«Як почати власну справу»

7 тижнів, є сертифікат

Знання і навички

  • Самомотивація
  • Комунікабельність
  • Творчий підхід
  • Доброзичливість
  • Чесність
  • Стресостійкість
  • Креативність
  • Акуратність
  • MS Word
  • MS Excel
  • Adobe Photoshop
  • Ведення CRM
  • Зосередженість
  • Емпатичність
  • Здатність до навчання
  • Ведення документації
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Відповідальність
  • Привітність
  • Організованість
  • Грамотна усна та письмова мова
  • MS Office

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Енергійна та організована людина з досвідом роботи у сфері психології та адміністративної діяльності, а також студентка Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана, де я здобуваю знання в галузі психології. Маю досвід роботи асистентом психолога, де я організовувала графік консультацій, спілкувалася з клієнтами, вела базу даних та підтримувала комфортну атмосферу. Мої навички включають підготовку матеріалів для сесій, організацію зустрічей, участь у дослідженнях та підтримку документації.

Як адміністратор, я відповідала за організацію робочого простору, документообіг, роботу з CRM-системами та обслуговування клієнтів. Мій досвід фотографа розвинув мої комунікативні навички та вміння працювати з людьми.

Я захоплююся йогою, малюванням, фотографією, бігом, ліпленням з глини та подорожами, що відображає мою любов до творчості та активного способу життя. Я прагну використовувати свої навички та досвід для досягнення успіху в динамічному середовищі, поєднуючи практичний досвід з академічними знаннями.

Базово розуміюся в догляді за квітами та рослинами, володію технікою «спіраль».
• Продаж квітів
• Продаж рослин
Програми: Microsoft Word, Excel, Adobe Photoshop, CRM-система;
вмію конструктивно комунікувати, працювати в команді, працювати з касою та звітностями.

Інші резюме цього кандидата

Кандидати за містами