- PRO
Світлана
Адміністратор офісу, секретар-діловод
- Вид зайнятості:
- повна
- Зарплата:
- 25 000 грн/міс
- Вік:
- 58 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10367918/
Досвід роботи
Заступник начальника господарського відділу
з 08.2021 по 10.2021
(2 місяці)
КПУ ім.Ігоря Сікорського, Київ (Освіта, наука)
Управління технічним персоналом, контроль за обслуговуванням території.
Набір обслуговуючого персоналу.
Управитель житлового будинку
з 05.2020 по 02.2021
(9 місяців)
ОСББ, Київ (Приватні особи)
Поточне управління оперативно-господарської, правової, кадрової та фінансової діяльності ОСББ.
Організація виробничо-господарської, соціально-побутової діяльності.
Контроль за виконанням договірних зобов'язань підрядниками. Організація заходів щодо приведення інженерно-технічних комунікацій у відповідність до вимог.
Контроль за роботою інженерних мереж, ремонт та підтримання в робочому стані.
Помічник директора зАГР
з 05.2001 по 10.2014
(13 років 5 місяців)
Професійний ліцей залізничного транспорту, Ясинувата, Донецька обл. (Освіта, наука)
Здійснення керівництва роботами з господарського обслуговування підприємства та його підрозділів;
Забезпечення збереження основних фондів, інвентарю, контроль за технічним станом приміщень;
Закупівля і забезпечення персоналу необхідним приладдям і предметами господарського вжитку;
Організація проведення ремонту приміщень, здійснення контролю за якістю виконання ремонтних робіт.
Забезпечення виконання протипожежних заходів.
Заходів щодо приведення інженерно-технічних комунікацій, будівель, приміщень у відповідність до вимог і правил з охорони праці;
Робота в безпосередньому контакті з комунальними службами в частині отримання різного роду дозволів;
Робота з контролюючими організаціями, організація взаємодії з різних питань діяльності підприємства;
Укладення договорів з торговими, виробничими, комунальними та іншими підприємствами
Освіта
Український державний університет залізничного транспорту
Менеджмент, Харків
Вища, з 2018 по 2019 (1 рік)
освітня програма "Менеджмент організацій і адміністрування"
Будівельний технікум
Промислове та цивільне будівництво, Донецьк
Незакінчена вища, з 1986 по 1990 (4 роки)
Додаткова освіта та сертифікати
курси водіння
2012, 6 місяців
Знання і навички
- Користувач ПК
- Цілеспрямованість
- Управління командою
- Комунікабельність
- MS Excel
- MS Office
- Здатність до навчання
- Відповідальність
- Ведення документації
- Ведення CRM
- Інвентаризація
- Адміністрування офісу
Додаткова інформація
Уміння організувати роботу і запитати про її результати;
Вимогливість до себе й оточуючих;
Високий рівень комунікабельності, вміння швидко орієнтуватися в новій обстановці та знаходити спільну мову і будувати довірчі відносини з оточуючими;
Відповідальне ставлення до доручених завдань;
Націленість на результат;
Позитивний настрій у роботі.
Інші резюме цього кандидата
- PRO
Менеджер, адміністратор, спеціаліст з експлуатації будівель (господарство)
Розглядає посади: Менеджер, адміністратор, спеціаліст з експлуатації будівель (господарство), Інженер з експлуатації, Менеджер з обліку
30 000 грн
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість
- Менеджер по роботі з клієнтами, Рембудконсалтінг, ТОВ, 3 роки