Микола

Direct-менеджер

Розглядає посади:
Direct-менеджер, Оператор чата, Оператор служби підтримки, Support manager
Вид зайнятості:
повна
Вік:
27 років
Місто проживання:
Кривий Ріг
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту, адресу та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Support manager

з 02.2024 по 02.2025 (1 рік)
TraffGG, Дистанційно (IT)

У мої обов'язки як менеджера з підтримки клієнтів входила комунікація з клієнтами стосовно фінансових платежів, а також вирішення технічних питань через чати у Telegram. Моя робота полягала в оперативному відповіданні на запитання клієнтів та вирішенні їх проблем. Завдяки моїй допомозі клієнти отримували швидку та якісну підтримку, що сприяло підвищенню задоволеності клієнтів з обслуговування.

Спеціаліст чата

з 04.2023 по 02.2024 (10 місяців)
JetTon, Дистанційно (Фінанси, банки, страхування)

У мої обов'язки як оператора технічної підтримки входило надання клієнтам допомоги у вирішенні технічних та фінансових питань. Я активно спілкувався з клієнтами, виявляв їхні проблеми, надавав консультації та рекомендації щодо їх вирішення. Завдяки моєму уважному підходу та ефективним рішенням, багато клієнтів були задоволені результатами та поверталися з новими запитаннями. Моя комунікативність та професіоналізм допомагали підтримувати позитивний імідж компанії та забезпечувати високий рівень задоволеності клієнтів.

Знання і навички

  • Пунктуальність
  • Технічна підтримка користувачів
  • Комунікабельність
  • Посидючість
  • Швидкий набір тексту

Додаткова інформація

Прохання надсилати вакансії в телеграм @NikSlip

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: