• PRO

Агнеса

Менеджер технічної підтримки, 32 000 грн

Розглядає посади:
Менеджер технічної підтримки, Спеціаліст з підтримки клієнтів (Technical support, English), Менеджер роботи з мережами, Бариста, Project-менеджер, Координатор
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
23 роки
Місто проживання:
Львів
Готовий працювати:
Дистанційно, Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Support manager

з 04.2024 по 12.2024 (8 місяців)
Simply Contact, Дистанційно (Телекомунікації, зв'язок)

- customer support manager in English (C1), taking inbound calls (60%), leading a conversation through chats and email (40%)
- customer service to airline customers
- multitasking and problem solving skills
- completion of time sensitive tasks
- working with a specific set of rules and regulations, following contractor’s policies
- time management
- advising and guiding customers(paxes) for smoother experience
- operated CRM, Zendesk, Microsoft Teams, Excel, Slack, various knowledge bases, did my own research, communicated effectively with team members, team leaders, senior managers, IT department and other office staff in order to achieve the best results possible using available resources

- achieved one of the best marks and feedback on the calls with customers from senior management time over time.
- proved to be an efficient problem solver and received bonuses
- took additional CS training to upgrade the skills
- took every chance to absorb new information

Took part in couple of projects of the company:

- second project was in FinTech area (open banking, managing downtimes and ensuring customer and TPP’s satisfaction with the services)

- Responsibilities and proactive behaviors were the same except there were 2 types of communication, B2B (with the banks), and B2C (with the clients or that particular service) all executed by me

- Completely remote, chats (35%), emails (65%) - all maintained in Zendesk (external), Slack (internal).

- the role demanded focus and proactive behaviors such as constant communication with other team members, QA’s and meetings on new processes etc.

Call Center Representative

з 05.2023 по 08.2023 (3 місяці)
Ontario Smart Energy, Toronto (Енергетика)

My main responsibility was booking meetings between specialists and existing customers who have made applications. - A quick follow up with real applications. My task was to identify the client's needs by asking questions and booking a consultation.

Торговий представник

з 10.2022 по 12.2022 (2 місяці)
Aventas, Toronto (Телекомунікації, зв'язок)

Independent Sales Representative for the biggest internet company in all of Ontario.
Upselling on services or products and assistance with choosing the right internet provider.

Customer service representative

з 06.2022 по 09.2022 (3 місяці)
CN Tower, Toronto (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)

Helping guests purchase tickets, consulting and assisting with service selection, efficient execution of time-sensitive activities, customer service with a positive demeanor, reporting to senior management and a constant focus on creating a positive customer experience for everyone.

Освіта

37 школа, 69 школа, ЛЛГ

Графічний дизайн, Львів
Середня, з 2010 по 2021 (11 років)

Середня освіта та після фокусувалась на розвитку власного бренду аксесуарів. Я обрала інший шлях навчання, бо традиційна система освіти не відповідала моїм цілям.
Я навчалася самостійно і зосередилася на практичних навичках у своїй сфері, є інтернаціональний досвід у продажах & customer support.

Додаткова освіта та сертифікати

Zendesk training

2 weeks
Сертифікат

Coursera, financial markets

3 місяці

SMM курс (невеликий, але вкладу тому що я постійно чимось новим цікавлюсь)

1 місяць

Знання і навички

  • Application of artificial intelligence
  • Innovative
  • Critical thinking
  • Awareness
  • Аналітичне мислення
  • Емоційний інтелект
  • Тайм-менеджмент
  • Управління проєктами
  • Лідерство
  • MS Excel
  • Ведення звітності
  • Стресостійкість
  • Привітність
  • Ведення CRM
  • Здатність до навчання
  • Комунікабельність
  • Уважність
  • Швидкий набір тексту
  • Ведення онлайн-чатів
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Slack
  • Zendesk
  • Користувач Salesforce

Знання мов

  • Англійська — вільно
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

What I bring:
1. C1 oral and written English, Communication skills, hyper awareness of different dynamics;
2. Experience in various environments, ability to adapt; desire for knowledge; looking to find mentors and use and acquire skills to uplift people/team to increase efficiency. Could mix with solving customer/client issues
3. Willing to oversee in person,
Areas of interest: any and every opportunity

My non-negotiables are:
1. Compensation $700 and above
2. Internal career growth/ opportunity to grow within your structure / constant growth
3. Any schedule but preferably Flexible, only day shifts, long term employment offer.

Чекаю на імейл. Або повідомлення тут на work.ua. Телефонні дзвінки без попередньої домовленості не приймаю.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: