• Файл

Олена

Офіс-менеджер

Вік:
43 роки
Місто:
Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме

ОСОБИСТІ ДАНІ
Ім'я Олена Хижняк

Адреса вул. Академіка Павлова, буд. 162 б, кв.15, 61206 Харків

Номер телефону [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Email [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

ПРОФІЛЬ

Великий досвід у різних напрямах діяльності, що допомагає швидко вчитися на новому місці. Не конфліктна, вмію
знаходити спільну мову з клієнтами, відкрита до дружнього спілкування з колегами. На робочому місці постійно
вдосконалюю свої навички, маю підвищену працездатність. Маю лідерські якості, вмію самостійно приймати рішення
та виконувати рішення керівництва максимально ефективно. Дотримуюсь порядку на робочому місці.
Комунікабельна, ініціативна, пунктуальна, маю високі моральні якості.

ДОСВІД РОБОТИ
жов 2003 - гру 2006 Бухгалтер-економіст, економіст
Відділ освіти Вовчанської райдержадміністрації, Вовчанськ
Займалася складанням бюджету та контроль за його виконанням протягом року для
закладів освіти підпорядкованих Відділу освіти Вовчанської райдержадміністрації. Також
була призначена секретарем тендерного комітету відділу освіти у сфері державних
закупівель. Пройшла навчання у сфері державних закупівель та отримала свідоцтво про
підвищення кваліфікації у 2004 році.

гру 2006 - тра 2009 Менеджер по роботі з фізичними особами, Начальник відділення
Філія ВАТ КБ "Надра" Харківське РУ, Вовчанськ
Виконання обов’язків менеджера по роботі з фіз особами ( консультації та
обслуговування фізичних осіб, відкриття карткових рахунків, заключення депозитних та
кредитних договорів, ведення поточної діяльності відділення банку). Начальник
відділення ( залучення клієнтів, як фізичних так і юридичних осіб на обслуговування,
проведення презентацій продуктів для корпоративних клієнтів, вирішення усіх питань
відділення по господарській діяльності, подача звітності до комунальних підприємств,
контроль ефективної роботи працівників відділення, підвищення доходності відділення,
виконання доручень вищого керівництва).

лип 2009 - сер 2010 бухгалтер-ревізор
Відділ освіти Вовчанської райдержадміністрації, Вовчанськ
Ведення бухгалтерської документації по розрахункам з підприємствами та організаціями,
контроль дебіторської та кредиторської заборгованості. Підготовка та укладення
договорів, актів виконаних робіт з підприємствами та організаціями. Проведення
інвентаризацій ТМЦ, ОЗ, ПММ у закладах освіти. Член тендерного комітету у сфері
державних закупівель.

вер 2010 - гру 2011 Головний бухгалтер
ПП "Роксолана", Вовчанськ
Виконувала роботу пов’язану з відкриттям нових торгових точок підприємства (магазинів
та мінімаркетів). Займалася заказом товарів на магазини, розрахунками з
підприємствами, виплата заробітної плати працівникам, ведення складських залишків
продукції, проведення інвентаризацій фактичних залишків продукції.
січ 2012 - вер 2014 тимчасово безробітна, фріланс
Вовчанськ
Займалася продажами різних товарів, надання послуг з обслуговування приватним
підприємцям.

вер 2014 - гру 2022 касир-економіст, провідний економіст, Керуючий відділенням
АТ "МЕГАБАНК", Вовчанськ
Виконання обов’язків економіста відділення, за потреби заміни на час відпустки або
лікарняного основного касира виконувала обов°язки касира ( обслуговування фізичних
та юридичних осіб, відкриття поточних та карткових рахунків, укладання депозитних
договорів, оформлення та видача кредитів, залучення клієнтів на обслуговування,
проведення касових операцій, ведення необхідної документації з обслуговування
клієнтів, виконання окремих доручень керівництва). Керуючий відділенням ( Залучення
нових клієнтів на обслуговування, проведення презентацій банківських продуктів новим
клієнтам, ведення господарської діяльності відділення та подача звітності комунальним
підприємствам, налагодження ефективної роботи відділення, підвищення показників
доходності, проведення поточних, планових інвентаризацій ОЗ, ТМЦ, балансових
рахунків відділення. Оформлення зведених таблиць по інвентаризації балансових
рахунків. Контроль інкасації грошових коштів відділення, завантаження розвантаження
банкоматів та терміналів. Контроль роботи відділення)

січ 2023 - вер 2023 Комендант відділу супроводження об’єктів нерухомості
АТ "МЕГАБАНК", Харків
В зв’язку з тим, що АТ "МЕГАБАНК" був признаним неплатоспроможним, та почалася
процедура банкротства, була переведена на посаду Коменданта відділу супроводження
об’єктів нерухомості Адміністративно‑господарського управління. Займалася веденням
об’єктів нерухомості банку, які були виставлені на продаж через аукціони Фондом
гарантування вкладів фізичних осіб ( показ відділень потенційним покупцям, ведення
звітності по комунальним послугам, контроль за ОЗ, ТМЦ на об’єктах нерухомості). Після
продажу усіх об’єктів нерухомості, які були мені передані, була звільнена в зв’язку з
закінченням трудового договору.

ОСВІТА І КВАЛІФІКАЦІЇ
вер 1998 - чер 2002 Бакалавр з економіки
Харківський фінансово-економічний коледж, Харків
Напрям підготовки: Економіка і підприємство. Диплом з відзнакою.

вер 2002 - чер 2003 Спеціаліст
ХГУ "Народна українська академія", Харків
Напрям підготовки: Економіка підприємства. Диплом з відзнакою.

ІНТЕРЕСИ

У вільний час займаюся виготовленням інтер’єрних композицій.

РЕКОМЕНДАЦІЇ
Рекомендації надаються
за запитом

НАВИЧКИ
Microsoft Office Добре

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: