Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 27 лютого 2018 PRO

Олеся

Менеджер административной деятельности, помощник руководителя, 10 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
44 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Помощник директора, менеджер HR отдела

з 06.2017 по 01.2018 (7 місяців)
Домашняя офисная мебель, Киев (Будівельна промисловість, деревообробка)

•Планирование рабочего графика директора компании, ведение календаря встреч и совещаний;
•Анализ и распределение входящей корреспонденции, деловая переписка;
•Сбор и анализ необходимой информации по запросу директора;
•Анализ продаж по каждой группе товара, по каждому менеджеру отдела продаж;
•Работа с прайсом компании, изменение цен в оптовых продажах+розница;
•Разработка и составление отчетности по деятельности отделов компании;
•Участие в разработке стандартов, регламентов, инструкций и контроль их выполнения;
•Ведение документации по проекту;
•Координация работы участников проектной группы;
•Сбор необходимой информации для выполнения проекта;
•Разработка должностных инструкций (производство, офис);
•Ведение кадрового делопроизводства (личные дела, приказы, распоряжения, инструкции);
•Поиск и подбор персонала, размещение вакансий на сайтах поиска работы;
•Организация и проведение интервью с кандидатами;
•Формирование резервной базы данных кандидатов на замещение должностей;
•Прием, увольнение, перевод, изменение условий труда;
•Составление, заключение трудовых договоров;
•Расчет, начисление заработной платы сотрудникам.

Менеджер з адміністративної діяльності, помічник керівника проектів

з 05.2006 по 03.2017 (10 років 10 місяців)
“UIC LOUISE HAMILTON DATA MANAGEMENT CENTER” ЦЕНТР ОБРОБКИ ДАНИХ м.Київ, Київ (Виконання міжнародних проектів, обробка та аналіз даних)

-Ведення фінансової діяльності центру;
-Складання фінансової звітності;
-Організація роботи відділу та контроль виконання поставлених завдань;
-Контроль робочого часу персоналу;
-Розрахунок заробітної платні;
-Відкриття та ведення поточних рахунків у національній валюті та іноземній;
-Ведення бухгалтерського та податкового обліку ФОП (обробка банківських виписок, платіжних доручень, валюта, ведення книги обліку доходів та витрат, складання та подача звітності).
-Розробка протоколів та документації щодо обробки даних;
-Виконання роботи для Центру, який працює у двох філіях на базі Інституту педіатрії, акушерства та гінекології та Інституту ендокринології та обміну речовин АМН України.

Інженер 1 к. Відділення медичних та психо-соціальних проблем здоров‘я сім’ї

з 04.2006 по 12.2014 (8 років 8 місяців)
ДУ «ІНСТИТУТ ПЕДІАТРІЇ, АКУШЕРСТВА та ГІНЕКОЛОГІЇ НАМН УКРАЇНИ» Центр обробки даних ІМ. ЛУІЗ ХАМІЛЬТОН, Київ (Виконання міжнародних проектів, обробка та аналіз даних)

Виконання проекту „Сім‘я та Діти України”:
-Розробка протоколів та документації щодо обробки даних;
-Ведення статистичного контролю якості роботи відділів кодування, мед. кодування, введення даних;
-Розробка кодифікаторів та класифікаторів для використання при обробці даних досліджень.

Кодувальник

з 04.2000 по 10.2005 (5 років 6 місяців)
ДУ «ІНСТИТУТ ПЕДІАТРІЇ, АКУШЕРСТВА та ГІНЕКОЛОГІЇ НАМН УКРАЇНИ» Центр обробки даних ІМ. ЛУІЗ ХАМІЛЬТОН, Київ (Виконання міжнародних проектів, обробка та аналіз даних)

Кодування запитників (перше кодування та перевірка);
-Введення даних;
-Розробка кодифікаторів та класифікаторів для використання при обробці даних досліджень.

Освіта

Міжнародний Університет Фінансів

Програма MBA «Управління розвитком бізнесу», Спеціальність «Бізнес-адміністрування», Киев
Вища, з 2013 по 2015 (2 роки 2 місяці)

Ступінь магістра, 93

Національний Технічний Університет України „Київський Політехнічний Інститут”

Факультет „Менеджменту та маркетингу”, спеціальність „Менеджмент у виробничій сфері”, Киев
Вища, з 1997 по 2003 (5 років 5 місяців)

Знання і навички

MS Office Бітрікс24 Mindjet

Додаткова інформація

Мета: Отримати цікаву, перспективну високооплачувану роботу, з метою ефективної роботи та розвитку організації, в який працюватиму, а також, з метою особистісного розвитку, професійного зростання, реалізації свого інтелектуального потенціалу та знань отриманих в процесі навчання та попередньої роботи.

-Бажання постійно удосконалювати професійний рівень, знання, навички;
-Здатність легко навчатися, засвоювати нові практичні навички, застосовувати знання на практиці;
-Висока відповідальність за свою роботу;
-Активність, комунікабельність, вміння знаходити спільну мову з людьми, поводитися дипломатично, застосовувати індивідуальний підхід до людей.

Маю водійські права к."В", авто.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: