- PRO
Галина
Менеджер-аналітик, економіст-фінансист, бізнес-асистент керівника (звітність, аналітика)
- Зайнятість:
- Повна зайнятість, неповна зайнятість.
- Вік:
- 58 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10489234/
Досвід роботи
Менеджер - аналітик відділу управлінського контролю. Асистент Генерального Директора
з 02.2001 по 12.2023
(22 роки 10 місяців)
ТОВ"Рекс Шуз Мейкер лтд" - підприємство групи компанії Calzaturificio "Carmens SpA", Італія, Київ (Легка промисловість)
•Корпоративна управлінська звітність: Аналіз виробничих, економічних та фінансових показників роботи компанії, аналіз відхилень план-факт, контроль і аналіз план-факту щомісячних і річних бюджетів доходів і витрат підрозділів та філій компанії.
•Аналіз та систематизація даних по напрямкам діяльності компанії: виробництво взуття на експорт за схемою переробки продукції на давальницьких умовах, та виробництво взуття на внутрішній ринок. А саме: матеріали, сировина, готова продукція.
•Участь у підготовці бюджету компанії на рік / окремий період за вимогою керівництва. Формування структури бюджету на основі вихідних даних з виробничих потужностей, запланованої кількості продукту до випуску, сезонності роботи, розрахунки необхідної кількості персоналу по окремим підрозділам / філіям / компанії в цілому.
•Автоматизація підготовки звітності для митниці (Excel).
•Контроль та нарахування заробітної пати на виробничих філіях компанії та центральному офісі згідно з внутрішніми правилами підприємства (500+ працівників).
•Участь у розробці системи оплати праці, мотивації працівників разом з італійськими партнерами та подальша її актуалізація. Розробка та актуалізація штатного розкладу компанії, шкали заробітних плат (філії, офіс).
•Прогнози та моделювання росту ФОП при впровадженні змін шкали заробітних плат (філії, офіс)
•Щоденна / тижнева / місячна / річна звітність та ad hoc звіти за всіма напрямками на вимогу власника бізнесу та Генерального Директора.
•Організація та керування відповідними напрямками на філіях компанії.
•Ведення ділової переписки з італійськими партнерами. Усні та письмові переклади з / на італійську.
•Кадрове діловодство компанії..
•Офіс-менеджмент головного офісу в м.Києві.
Освіта
Київський державний Університет ім. Т.Г.Шевченко
Геологічний факультет за спеціальністю гідрогеологія та інженерна геологія, Київ
Вища, з 1984 по 1988 (4 роки)
Додаткова освіта та сертифікати
Другі державні курси іноземних мов
1985, 2 роки
Знання і навички
- MS Office
- MS Excel
- Power Query
- MS Word
- MS Access
- Power Pivot
- Відповідальність
- Аналітичне мислення
- Організованість
Знання мов
Італійська — вище середнього
Інші резюме цього кандидата
- PRO
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість
Освіта: 01.1983 - 01.1988: інженерна гідрогеологія (Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Київ)....
Схожі кандидати
-
Адміністратор, офіс-менеджер, personal assistant, асистент менеджера з реєстрації лікарських засобів
50000 грн, Київ -
Економіст, фінансист, асистент, помічник керівника, секретар
Київ -
Администратор, офис-менеджер, помощник руководителя, секретарь, оператор ПК
20000 грн, Київ -
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар, помічник директора
30000 грн, Київ -
Адміністратор, офіс-менеджер, помічник керівника
Київ, Бровари