Резюме от 13 августа 2018 PRO

Шемчук Александр Сергеевич

Деловод, бухгалтер, финансист (инвалид)

Удаленная работа.

Возраст:
35 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Бухгалтер

с 05.2013 по наст. время (5 лет 3 месяца)
Ресторан "Кордон", Киев (ресторанный бизнес)


Образование

Киевский Славестический университет

Економика и финансы, Киев
Высшее, с 09.2002 по 06.2006 (3 года 9 месяцев)


Дополнительная информация

Шемчук Олександр Сергійович
(інвалід 3 гр. , інвалідність дана довічно, захворювання астма)

Відомості про себе:
•Рік і місце народження: 08.04.1983р., м. Київ
•Сімейний стан: одружений
•Адреса: м. Київ 02232, бул. Висоцького, 8а, кв.4
•Контактний телефон, факс: моб. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
•E-mail:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта:
•1998-2001рр. Київський радіомеханічний технікум, за спеціальністю «Бухгалтерський облік», денної форми навчання
•1998-2000рр. Навчально-виховний комплекс «Престиж» при комп’ютерному центрі (поглиблене вивчення всіх компонентів Windows та Word, Excel, Access)
•2002-2006рр. Київський Славістичний університет, факультет «Економіки і фінансів» за напрямом підготовки «Економіка і підприємство» за спеціальністю «Бухгалтерський облік і аудит» денної форми навчання (Магістр)
•2005р. Курси водія - отримав категорію «Б»

Досвід роботи:
•2006 - 2013 рр. Бухгалтер в приватного нотаріуса
•2013 - по теп. час працюю по трудовому договору бухгалтером в ресторані (не основне місце роботи можу працювати там по сумісництву, трудова на руках – можу працювати з нею по основному місцю роботи)


Ділові якості:
Знання первинної документації, робота з приходними та розхідними накладними. Організація проведення переучьотів та інвентаризації, ревізій, аналізу причин недостач, пересорту, контроль та перевірка облікової бази та первинної документації, а також інших бухгалтерських звітностей, повний аналіз баз даних виявлення похибок та недоліків, а також перевірка сертифікатів якості. Володіння комп’ютером на рівні продвинутого користувача – адміністратора. Знання таких операційних систем та програм як: Windows XP, 7, 2000 Serwer, повним пакетом MS Office , Photoshop, Dremweiwer, 1С:Бухгалтерія, Rubicon, Traider, мережею Internet. Базове адміністрування Oracle. Розробка програмного забезпечення для ведення складського обліку. Досвід в проектуванні та проведенні сітьової мережі, та настройка основних протоколів TCP/IPX. Налагодження мережі Internet. . Комунікабельність, ініціативність, відповідальність, порядність, самостійність, є організаційні навички, чітка мотивація своїх дій та вчинків, досягнення цілей, без шкідливих звичок.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: