• Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/10719246/

Менеджер з продажу

Місто проживання:
Тальне
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Косміна Тетяна Вікторівна
(Tetiana V. Kosmina)
Дата народження: 06.05.1983
Місто: Тальне,Черкаська область
Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта:
Закінчила у 2012 році Уманський національний університет садівництва і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Облік і аудит» та здобула кваліфікацію спеціаліста з обліку і аудиту.

Досвід роботи:
Завідувач кадрами та архівними справами
квітень 2002 р. – травень 2005 р. ТОВ «Земельно-кадастрове бюро», м. Тальне.
Реєстратор
серпень 2006 р. – жовтень 2008 р. Тальнівський районний відділ «ДП реєстраційний відділ Держгеокадастру».
Головний спеціаліст-бухгалтер
Жовтень 2015 р. – серпень 2017 р. Відділ у Тальнівському районі Головного управління Держгеокадастру у Черкаській оласті.
Адміністратор відділу ЦНАП
Травень 2019 р.- 2023 р.( реєстрація місця проживання громадян – робота в РТГ ; реєстр «Соціальна програма»; звіти та надання інших послуг).
Професійні навички:
— досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;
— досвід роботи з контролюючими органами та зовнішніми аудиторами;
— досвід проходження перевірок контролюючими органами;
— уміння працювати в системах «Банк-Клієнт», «Інтернет-банк»;
— досвід формування платіжних доручень і вимог;
— уміння працювати в команді;
— навички ведення податкової звітності;
— володію комп’ютером (Знання MS Office, MS Excel, Медок.);
— знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію; англійська– середній рівень.
Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість.

Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня.
Діти: так.
Хобі: спорт, книги.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: