• PRO

Maksim

Customer support representative, оператор техподдержки (chat, gambling, tickets, verification), 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
23 роки
Місто проживання:
Харків
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Customer support representative

з 09.2022 по 03.2023 (6 місяців)
Brazy, Remote (IT)

Customer support of the betting platform in English, Ukrainian, and Russian.

Client support agent

з 02.2022 по 07.2022 (5 місяців)
Tri7, Remote (IT)

Customer support of the betting platform in English, Ukrainian, and Russian.

Освіта

National Technical University – «Kharkiv Polytechnic Institute»

122 computer science, Харків
Вища, з 2018 по 2022 (4 роки)

Знання і навички

  • MS Office
  • Gamling
  • Betting
  • Gambling Chats Verification
  • Communicability
  • Stress resistance
  • Online chat
  • Conducting online chats
  • Friendliness
  • Fast typing
  • Ability to quickly learn new information
  • Honesty
  • Ability to work in multitasking mode
  • High productivity
  • Attention to detail
  • Attentiveness
  • Management of CRM

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Англійська — вище середнього
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Open to new projects (flexible shifts, night shift), desired salary - from $600+
Looking for work in Support Department, with the customer support agent function.
Remote work, no calls, only chats\tickets\Helpdesk\Freshdesk.

Worked in online casino, position: Client support agent.
Work function: Provide customer support via chat and helped clients with bets, withdrawal requests, site work and verification.

Position: B2B support agent.
Responsibilities: Provide customer support via chat and helped clients with bets checks, calculations and site work.

I have been freelancing since November 2022. Initially, I saw it as a nice bonus, but later I realized that it was an opportunity to earn more with less time investment. More details can be provided during the interview if needed.

Personal skills:
· Ability to quickly solve crises and extraordinary situations (is a must for support agent);
· Hard work, overtime, extra shifts bonus system, etc

Preferable way of contacting is telegram - @Zikiprundo or viber

I have equipment that allows me to work autonomously during power outages

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: