Резюме от 13 октября 2017 PRO

Байлюк Адам Ростиславович

Зав. складом, заступник директора, ревізор, 20 000 грн/мес.

Полная занятость.

Дата рождения:
15 апреля 1977 (40 лет)
Город:
Киев
Готов к переезду:
Тернополь

Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Менеджер ІТ з обліку обладнання

с 04.2016 по наст. время (1 год 6 месяцев)
ТОВ "Нова Пошта", Киев (логістика)

-Проведення первинної звірки даних бухгалтерського та управлінського обліків;
-Проведення позапланової та планових інвентаризацій всієї наявної ІТ техніки на всіх підконтрольних об’єктах;
-Контроль за залишками товару на складі;
-Вияснення потреб користувача у обладнанні для оптимального забезпечення виконання його функціональних обов’язків;
-Видача обладнання в налаштування фахівцям для подальшої передачі кінцевому користувачу з оформленням відповідних документів;
-Ініціювання процедури закупівлі нового обладнання для забезпечення безперебійної роботи компанії та підтримки складських запасів;
-Прийняття участі у формуванні бюджету для закупівлі нового обладнання , а також забезпечення фінансової можливості поточного ремонту наявних активів;
-Підготовка технічних характеристик техніки та попереднє тестування техніки для запуску тендерів на закупівлю обладнання , формування таблиць і порівнянь;
-Пошук постачальників на поставку обладнання та надання послуг;

Завідувач складу ІТ техніки

с 06.2014 по 04.2016 (1 год 10 месяцев)
Мрія Агрохолдинг, Тернополь (СГ)

-Проведення первинної звірки даних бухгалтерського та управлінського обліків;
-Проведення позапланової та планових інвентаризацій всієї наявної ІТ техніки на всіх підконтрольних об’єктах;
-Впровадження штрихкодування для маркування інвентарних номерів на техніці;
-Контроль за залишками товару на складі;
-Вияснення потреб користувача у обладнанні для оптимального забезпечення виконання його функціональних обов’язків;
-Видача обладнання в налаштування фахівцям для подальшої передачі кінцевому користувачу;
-Ініціювання процедури закупівлі нового обладнання для забезпечення безперебійної роботи Агрохолдингу та підтримки складських запасів;
-Прийняття безпосередньої участі у формуванні бюджету для закупівлі нового обладнання , а також забезпечення фінансової можливості поточного ремонту наявних активів;
-Проведення тендерів на закупівлю обладнання , формування тендерних таблиць і порівнянь;
-Пошук постачальників, укладення договорів на поставку обладнання та надання послуг;
-Контроль вчасних оплат згідно договорів.

Комірник сервіс менеджер

с 06.2007 по 02.2013 (5 лет 8 месяцев)
Технополіс, (торгівля)

-Прийом товару згідно супровідних документів;
-Оформлення документів по прийомці машини з товаром;
-Здійснення внутрішніх переміщень товару на відповідні відділи за допомогою бухгалтерської програми;
-Контроль за залишками товару на складі;
-Формування доставок придбаної продукції до кінцевого споживача;
-Ведення обліку первинних документів для подальшої передачі їх у бухгалтерію;
-Складення графіку виходу на роботу працівників відділу і контроль за його виконанням, ведення табеля обліку робочого часу;
-Інвентаризація матеріальних цінностей магазину.
-Оформлення бракованого товару при прийомі товару;
-Прийом клієнтського бракованого товару та оформлення відповідних документів;
-Взаємодія з сервісними центрами міста;
-Облік бракованого та клієнтського товару;
-Відправка браку і клієнтського товару на Службу сервіса компанії;


Образование

Тернопільська Академія народного господарства

Факультет обліку і аудиту Спеціалізація: бухгалтерський облік в промисловості, Тернопіль

Высшее, с 09.1994 по 06.1998 (3 года 9 месяцев)


Профессиональные и другие навыки

  • Навыки работы с компьютером
    -Windows7, Windows10, MS Office, MS Access, Internet, електронна пошта, 1С – досвідчений користувач;
  • -досвід з продажу товару, підготовка документів. (7 лет опыта)
    Средний, использую в настоящее время.
  • -настройка внутрішньої локальної мережі (3 года опыта)
    Начинающий, 1 год назад.
  • -діагностика несправностей і дрібний ремонт комп’ютерної технік (3 года опыта)
    Начинающий, использую в настоящее время.

Знание языков

  • Русский — средний
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

ДОСВІД РОБОТИ
ТФ ТОВ «Технополіс – 1»
Комірник-сервіс менеджер (12/10 – теперішній час)
-Прийом товару згідно супровідних документів;
-Оформлення документів по прийомці машини з товаром;
-Здійснення внутрішніх переміщень товару на відповідні відділи за допомогою бухгалтерської програми;
-Контроль за залишками товару на складі;
-Формування доставок придбаної продукції до кінцевого споживача;
-Ведення обліку первинних документів для подальшої передачі їх у бухгалтерію;
-Складення графіку виходу на роботу працівників відділу і контроль за його виконанням, ведення табеля обліку робочого часу;
-Інвентаризація матеріальних цінностей магазину.
-Оформлення бракованого товару при прийомі товару;
-Прийом клієнтського бракованого товару та оформлення відповідних документів;
-Взаємодія з сервісними центрами міста;
-Облік бракованого та клієнтського товару;
-Відправка браку і клієнтського товару на Службу сервіса компанії;

Під час роботи в ТФ ТОВ «Технополіс – 1» приймав участь в старт групах по відкриттю нових магазинів в різних регіонах України (всього 8 магазинів). В обов’язки входило – приймання товару, навчання нових працівників методів роботи, функціональних обов’язків, вивчення програм пов’язаних безпосередньо з виконанням роботи.
На час відсутності директора виконував обов’язки заступника: доводив до відома персоналу нові накази, проводив збори персоналу, а також ділову переписку з офісом компанії.

ТФ ТОВ «Технополіс – 1»
Комірник (06/07 – 12/10)
-Прийом товару згідно супровідних документів;
-Оформлення документів по прийомці машини з товаром;
-Здійснення внутрішніх переміщень товару на відповідні відділи за допомогою бухгалтерської програми;
-Контроль за залишками товару на складі;
-Формування доставок придбаної продукції до кінцевого споживача;
-Ведення обліку первинних документів для подальшої передачі їх у бухгалтерію;
-Складення графіку виходу на роботу працівників відділу і контроль за його виконанням, ведення табеля обліку робочого часу;
-Інвентаризація матеріальних цінностей магазину.

ТОВ «Сільпо – 48»
Керівник відділу товарного обліку (05/05 –06/07)
-розробка графіку виходу на роботу і контроль за його виконанням, ведення табеля обліку робочого часу;
-навчання нових працівників;
-Щомісячно оцінюю результати роботи кожного працівника и передаю керуючому обґрунтовані пропозиції по преміюванню;
-перевірка правильності оприходування накладних, ведення обліку первинних документів для передачі їх в бухгалтерію;
-усунення несправностей в програмному забезпеченні касового місця;
-оформлення повернень і списання товару;
-друк розхідних і податкових накладних;
-контроль за процентом націнки і повідомлення комерційного відділу про її зміну;
-підготовка і друк звітів;
-проведення інвентаризацій, аналіз залишків і кінцевої відомості. Формування узагальнених даних по ревізіям за звітні періоди, а також на вимогу керівництва.
Оператор (10/04 – 05/05)
-оприходування товару шляхом введення штрих-коду або внутрішніх артикулів товару;
-підготовка кінцевих документів на оприходувані накладні;
-друк цінників;
ПП ВОЛЯНСЬКИЙ А.З. МАГ. «МАКСИМУМ»
Менеджер-консультант (01/02 – 10/04)
-спілкування по телефону з клієнтами магазину;
-усунення непорозумінь з покупцями;
-складання замовлення товару;
-викладка товару на залі;
-контроль робото здатності товару;
-дрібний ремонт комп’ютерної техніки;

ОСВІТА
Червень 1998р.
м. Тернопіль
Тернопільська Академія народного господарства
Факультет обліку і аудиту
Спеціалізація: бухгалтерський облік в промисловості

ПРОФЕСІЙНІ ЗНАННЯ І НАВИЧКИ

-Windows98, XP, Seven, MS Office, Internet, електронна пошта – досвідчений користувач;
-досвід з продажу товару, підготовка документів.
-Знання програм 1С на рівні користувача;
-настройка внутрішньої локальної мережі – на рівні користувача;
-діагностика несправностей і дрібний ремонт комп’ютерної техніки.
-здатність працювати на результат;
-відповідальність;
-вміння працювати в команді;
-порядність;
-комунікабельність;
-досвід у спілкуванні з людьми;
-бажання оволодівати прогресивними нововведеннями
та підвищувати свій професійний рівень;
-вміння знаходити компроміси.

Українська , російська (усна і письмова) – вільно.

Одружений, син 10 років.

Хобі – спорт, велосипед, читання, комп’ютер.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: