Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 3 червня 2021 PRO

Адам

Зав. складом, заступник директора, ревізор, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
47 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Київ, Тернопіль

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник Групи по обліку та ремонту ІТ обладнання

з 02.2018 по нині (6 років 2 місяці)
ТОВ "Нова Пошта", Київ (Транспорт, логістика)

-Управління групою ІТ інженерів, що займаються ремонтом техніки.
-Складання графіків відпусток та графіків чергувань (за необхідності)
-Робота з представниками АСЦ по проведенню ремонтів
-Формування ТЗ для проведення тендеру на вибір СЦ.
-Замовлення комплектуючих для ремонту відповідно затверджених бюджетів.
- формування бюджету для закупівлі комплектуючих
- Участь у позапланових та планових інвентаризаціях всієї наявної ІТ техніки на всіх підконтрольних об’єктах;
-Контроль за залишками ТМЦ на складі;
-Вияснення потреб користувача у обладнанні для оптимального забезпечення виконання його функціональних обов’язків;
-Ініціювання процедури закупівлі нового обладнання для забезпечення безперебійної роботи компанії та підтримки складських запасів;
-Прийняття участі у формуванні бюджету для закупівлі нового обладнання , а також забезпечення фінансової можливості поточного ремонту наявних активів;
-Підготовка технічних характеристик техніки та попереднє тестування техніки для запуску тендерів на закупівлю обладнання , формування таблиць і порівнянь;

Менеджер ІТ з обліку обладнання

з 04.2016 по 01.2018 (1 рік 9 місяців)
ТОВ "Нова Пошта", Киев (Транспорт, логістика)

-Проведення первинної звірки даних бухгалтерського та управлінського обліків;
-Проведення позапланової та планових інвентаризацій всієї наявної ІТ техніки на всіх підконтрольних об’єктах;
-Контроль за залишками товару на складі;
-Вияснення потреб користувача у обладнанні для оптимального забезпечення виконання його функціональних обов’язків;
-Видача обладнання в налаштування фахівцям для подальшої передачі кінцевому користувачу з оформленням відповідних документів;
-Ініціювання процедури закупівлі нового обладнання для забезпечення безперебійної роботи компанії та підтримки складських запасів;
-Прийняття участі у формуванні бюджету для закупівлі нового обладнання , а також забезпечення фінансової можливості поточного ремонту наявних активів;
-Підготовка технічних характеристик техніки та попереднє тестування техніки для запуску тендерів на закупівлю обладнання , формування таблиць і порівнянь;
-Пошук постачальників на поставку обладнання та надання послуг;

Завідувач складу ІТ техніки

з 06.2014 по 04.2016 (1 рік 10 місяців)
Мрія Агрохолдинг, Тернополь (СГ)

-Проведення первинної звірки даних бухгалтерського та управлінського обліків;
-Проведення позапланової та планових інвентаризацій всієї наявної ІТ техніки на всіх підконтрольних об’єктах;
-Впровадження штрихкодування для маркування інвентарних номерів на техніці;
-Контроль за залишками товару на складі;
-Вияснення потреб користувача у обладнанні для оптимального забезпечення виконання його функціональних обов’язків;
-Видача обладнання в налаштування фахівцям для подальшої передачі кінцевому користувачу;
-Ініціювання процедури закупівлі нового обладнання для забезпечення безперебійної роботи Агрохолдингу та підтримки складських запасів;
-Прийняття безпосередньої участі у формуванні бюджету для закупівлі нового обладнання , а також забезпечення фінансової можливості поточного ремонту наявних активів;
-Проведення тендерів на закупівлю обладнання , формування тендерних таблиць і порівнянь;
-Пошук постачальників, укладення договорів на поставку обладнання та надання послуг;
-Контроль вчасних оплат згідно договорів.

Комірник сервіс менеджер

з 06.2007 по 02.2013 (5 років 8 місяців)
Технополіс (торгівля)

-Прийом товару згідно супровідних документів;
-Оформлення документів по прийомці машини з товаром;
-Здійснення внутрішніх переміщень товару на відповідні відділи за допомогою бухгалтерської програми;
-Контроль за залишками товару на складі;
-Формування доставок придбаної продукції до кінцевого споживача;
-Ведення обліку первинних документів для подальшої передачі їх у бухгалтерію;
-Складення графіку виходу на роботу працівників відділу і контроль за його виконанням, ведення табеля обліку робочого часу;
-Інвентаризація матеріальних цінностей магазину.
-Оформлення бракованого товару при прийомі товару;
-Прийом клієнтського бракованого товару та оформлення відповідних документів;
-Взаємодія з сервісними центрами міста;
-Облік бракованого та клієнтського товару;
-Відправка браку і клієнтського товару на Службу сервіса компанії;

Освіта

Тернопільська Академія народного господарства

Факультет обліку і аудиту Спеціалізація: бухгалтерський облік в промисловості, Тернопіль
Вища, з 1994 по 1998 (3 роки 9 місяців)

Знання і навички

MS Office Користувач Internet Windows Email MS Access DAX - досвід з продажу товару, підготовка документів. - настройка внутрішньої локальної мережі - діагностика несправностей і дрібний ремонт комп’ютерної технік

Знання мов

  • Російська — середній
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

ДОСВІД РОБОТИ
ТФ ТОВ «Технополіс – 1»
Комірник-сервіс менеджер (12/10 – теперішній час)
-Прийом товару згідно супровідних документів;
-Оформлення документів по прийомці машини з товаром;
-Здійснення внутрішніх переміщень товару на відповідні відділи за допомогою бухгалтерської програми;
-Контроль за залишками товару на складі;
-Формування доставок придбаної продукції до кінцевого споживача;
-Ведення обліку первинних документів для подальшої передачі їх у бухгалтерію;
-Складення графіку виходу на роботу працівників відділу і контроль за його виконанням, ведення табеля обліку робочого часу;
-Інвентаризація матеріальних цінностей магазину.
-Оформлення бракованого товару при прийомі товару;
-Прийом клієнтського бракованого товару та оформлення відповідних документів;
-Взаємодія з сервісними центрами міста;
-Облік бракованого та клієнтського товару;
-Відправка браку і клієнтського товару на Службу сервіса компанії;

Під час роботи в ТФ ТОВ «Технополіс – 1» приймав участь в старт групах по відкриттю нових магазинів в різних регіонах України (всього 8 магазинів). В обов’язки входило – приймання товару, навчання нових працівників методів роботи, функціональних обов’язків, вивчення програм пов’язаних безпосередньо з виконанням роботи.
На час відсутності директора виконував обов’язки заступника: доводив до відома персоналу нові накази, проводив збори персоналу, а також ділову переписку з офісом компанії.

ТФ ТОВ «Технополіс – 1»
Комірник (06/07 – 12/10)
-Прийом товару згідно супровідних документів;
-Оформлення документів по прийомці машини з товаром;
-Здійснення внутрішніх переміщень товару на відповідні відділи за допомогою бухгалтерської програми;
-Контроль за залишками товару на складі;
-Формування доставок придбаної продукції до кінцевого споживача;
-Ведення обліку первинних документів для подальшої передачі їх у бухгалтерію;
-Складення графіку виходу на роботу працівників відділу і контроль за його виконанням, ведення табеля обліку робочого часу;
-Інвентаризація матеріальних цінностей магазину.

ТОВ «Сільпо – 48»
Керівник відділу товарного обліку (05/05 –06/07)
-розробка графіку виходу на роботу і контроль за його виконанням, ведення табеля обліку робочого часу;
-навчання нових працівників;
-Щомісячно оцінюю результати роботи кожного працівника и передаю керуючому обґрунтовані пропозиції по преміюванню;
-перевірка правильності оприходування накладних, ведення обліку первинних документів для передачі їх в бухгалтерію;
-усунення несправностей в програмному забезпеченні касового місця;
-оформлення повернень і списання товару;
-друк розхідних і податкових накладних;
-контроль за процентом націнки і повідомлення комерційного відділу про її зміну;
-підготовка і друк звітів;
-проведення інвентаризацій, аналіз залишків і кінцевої відомості. Формування узагальнених даних по ревізіям за звітні періоди, а також на вимогу керівництва.
Оператор (10/04 – 05/05)
-оприходування товару шляхом введення штрих-коду або внутрішніх артикулів товару;
-підготовка кінцевих документів на оприходувані накладні;
-друк цінників;
ПП ВОЛЯНСЬКИЙ А.З. МАГ. «МАКСИМУМ»
Менеджер-консультант (01/02 – 10/04)
-спілкування по телефону з клієнтами магазину;
-усунення непорозумінь з покупцями;
-складання замовлення товару;
-викладка товару на залі;
-контроль робото здатності товару;
-дрібний ремонт комп’ютерної техніки;

ОСВІТА
Червень 1998р.
м. Тернопіль
Тернопільська Академія народного господарства
Факультет обліку і аудиту
Спеціалізація: бухгалтерський облік в промисловості

ПРОФЕСІЙНІ ЗНАННЯ І НАВИЧКИ

-Windows98, XP, Seven, MS Office, Internet, електронна пошта – досвідчений користувач;
-досвід з продажу товару, підготовка документів.
-Знання програм 1С на рівні користувача;
-настройка внутрішньої локальної мережі – на рівні користувача;
-діагностика несправностей і дрібний ремонт комп’ютерної техніки.
-здатність працювати на результат;
-відповідальність;
-вміння працювати в команді;
-порядність;
-комунікабельність;
-досвід у спілкуванні з людьми;
-бажання оволодівати прогресивними нововведеннями
та підвищувати свій професійний рівень;
-вміння знаходити компроміси.

Українська , російська (усна і письмова) – вільно.

Одружений, син 10 років.

Хобі – спорт, велосипед, читання, комп’ютер.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: