Резюме от 13 сентября 2017 PRO

Дука Галина Владимировна

Бухгалтер

Неполная занятость, удаленная работа.

Дата рождения:
5 декабря 1963 (53 года)
Город:
Киев


Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Головний бухгалтер

с 12.2010 по наст. время (6 лет 10 месяцев)
ТОВ "ДЕВЕЛОР ЮКРЕЙН", (Послуги)

Єдиний бухгалтер.


Образование

КІНГ

ІЕФ, Київ

Высшее, с 09.1981 по 06.1986 (4 года 9 месяцев)


Профессиональные и другие навыки

  • Навыки работы с компьютером
    Не чайник! Професіонал.

Дополнительная информация

Дука Галина Володимирівна

Адреса: Київська обл., Києво-Святошинський р-н,
м. Вишневе, вул. Жовтнева, 21 кв. 151
телефон моб. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Дата народження 05.12.1963


П Р О Ф Е С І Й Н І Н А В И К И
Разові замовлення по відновленню обліку та налаштуванню та введенню в експлуатацію прикладної програми 1с на платформі 8.3. різних конфігурацій.
2010 по теперішній час єдиний бухгалтер ТОВ "Девелор Юкрейн"
2010-2011 єдиний бухгалтер ТОВ «ТВ-ІН Медіа Груп»
2009-2010 рр головний бухгалтер (єдиний) ТОВ ВТК «Лагран»
2007-2008 рр. : головний бухгалтер ДП «Державний центр економіки освіти і науки» МОН України
2001-2007 рр. : головний бухгалтер ДП «Державний центр прикладних інформаційних технологій» МОН України
2000-2001 рр. : заступник головного бухгалтера ДП «Освіта-Центр»
1998-2000 рр. : бухгалтер ДП «Освіта»
1994-1997 рр. : начальник відділу організації та оплати праці Вишнівського ливарно- ковальського заводу (ДАХК «АРТЕМ»)
1991-1994 рр. : економіст з оплати праці вищезазначеного заводу
до 1991 р інженер - програміст з експлуатації ЕОМ
О С В І Т А
1.Київський державний інститут житлово-комунального господарства. Спеціальність «Облік і аудит» (Київ, 1997-1998).
2.Київський інститут народного господарства ім. Д.С.Коротченка. спеціальність «Організація механізованої обробки економічної інформації» (Київ, 1981-1986)

С Ф Е Р А Д І Я Л Ь Н О С Т І
•займалася бухгалтерським обліком практично усіх ланок у відповідності до вимог П(С)БО : ТМЦ, основних фондів та нематеріальних активів, розрахунків з контрагентами, розрахунків з підзвітними особами, заробітної плати, банківських і касових операцій, цільового фінансування, оптової торгівлі, ЗЕД (імпорт та експорт товрів та послуг), надання послуг в т.ч. нерезидентам та ін.;
•вела податковий облік на підприємстві за загальною системою оподаткування;
•розробляла облікову політику підприємства;
•приймала участь у нарадах;
•складала документи, ділові папери (службові записки, листи, накази, договори в т.ч. колективні);
•організовувала роботу бухгалтерії підприємства (5 осіб підлеглих).
ВМІННЯ, НАВИКИ, ЗДІБНОСТІ
Маю навики роботи на комп’ютері як досвідчений користувач (WORD, EXEL, 1С:Підприємство 7.7, 1С:Бухгалтерія 8.3, 1С 8.3 Управління Торговельним Підприємством ,1С:Торгівля і склад, 1С Комплексний облік для бюджетних установ 8.3, перехід на редакцію 2.0, установка платформи 8.3, оновлення релізу інформаційної бази, створення нової інформаційної бази, поділ однієї ІБ на дві при потребі виділення окремої юрособи із спіьної ІБ, перехід з базової версії до проф., первинне налашування параметрів обліку, M.E.DOC, 1с-звіт, Мережа (ДКСУ), ЛІГА, Клієнт-Банк, інтернет, електронна пошта, електронна звітність).
Маю досвід роботи з Державним казначейством.
Знаю ПСБО та податкову систему України.
Знаю кадрове діловодство та положення КЗпП України.
Маю непогані організаторські здібності.
Володію широким кругозором, ерудована.
Легко встановлюю контакти з широким колом осіб.
Досконало володію українською та російською мовами.
Про себе: не палю, зовсім не вживаю спиртного, люблю свою професію.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Резюме в категории
Резюме по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: