• Файл

Тетяна

Адміністратор, менеджер по роботі з клієнтами, аналітик, логіст, account manager, помічник керівника

Вік:
45 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 1 сторінку

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Блудча Тетяна
Дата народження: 10 червня 1979
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Регіон: Київ
Бажана посада:
менеджер по роботі з клієнтами, помічник керівника, помічник маркетолога, account manager, адміністратор, менеджер-аналітик, менеджер закупівель.
Facebook: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Професійні курси та тренінги
05.2011 – 08.2011 Бізнес-курс «Маркетинг – здоровий глузд!»
Школа бізнес-компетенцій «Центр ProfiT»
03.2011 Тренінг «Прицільна рекламна компанія»
Школа бізнес-компетенцій «Центр ProfiT»
02.2011 Тренінг «Управління продажами. SPIN технології»
Незалежний бізнес-тренер Тамара Скуратовська
08.2011 – 09.2012 Курс вивчення англійської мови
Школа іноземних мов "L-School"
03.2013 – 06.2013 Курс вивчення англійської мови
Школа іноземних мов "Smile"
09.2015 Курс «Основи європейської флористики»
Студія флористики та декорування «Butonio»

Досвід роботи:
2020-наст.вр. - Компанія з продажу медичного та лабораторного обладнання, товарів медичного призначення

Адміністратор з документообігу

* Прийом і перевірка документів, що надходять по кожній угоді. Веде облікові таблиці. Робота в 1С та в CRM системі. Щомісячні та річні звіти щодо наявності документації. Передача повних пакетів документів до бухгалтерії.
* Робота з клієнтами, збирання відсутніх документів, виправлення неправильно заповнених документів, приведення повного пакета документів за кожною угодою в коректний вигляд.
* Підготовка документів для перевірок для органів, що запитують.
* Організація відвантажень: підготовка договорів, Внесення інформації до 1С, підготовка первинної документації, передача підписаного пакета документів на склад для відвантаження.

2019-2020 - Компанія з продажу медичного та лабораторного обладнання, товарів медичного призначення «Форт-Трейд»

Менеджер із закупівель (менеджер век-офісу)

* Пошук та робота з постачальниками. Закупівлі. Товарообіг.
* Робота з менеджерами фронт-офісу
* Підготовка документів (договори, комерційні пропозиції, формування ціноутворення, запит рахунків та бронювання накладних у постачальників), документообіг за проектами, контроль товарообігу. Підготовка інформації для заповнення сайту.
* Бронювання проектів під тендером. Підготовка повного пакету документів для тендерів, робота з майданчиком smarttender.biz

2018 - Компанія з виробництва та продажу промислового обладнання

Помічник керівника тендерного відділу (не офіційно)

* Вивчення тендерної документації поточних аукціонів за профільним призначенням компанії, складання реєстру, підготовка пакета всіх необхідних документів, підписання у відповідальних осіб, сканування та підготовка пакета в електронному вигляді за умовами тендерів для реєстрації на сайті.
* Проведення аукціонів, звіт про результати начальству.
* Підготовка Комерційних пропозицій щодо запитів клієнтів.
* Регулярна підготовка документів про компанію в державних організаціях (запит та їх доставка)

05.2016 – 09.2018. Компанія з виробництва та обслуговування систем водопідготовки "Ecosoft"

Адміністратор сервісної служби

* Формування, контроль та оптимізація робочого графіка та маршруту сервісних інженерів, робота з картами міста та області.
* Обробка заявок, погодження з клієнтами дати виїзду майстра, розподіл заявок між майстрами відповідної кваліфікації. Постійна взаємодія з відділом продажу інтернет-магазину. Вирішення нестандартних та форс-мажорних ситуацій.
* Віддалене обслуговування вендингових автоматів, віддалений налив, сервісне віддалене обслуговування та в екстрених випадках формування заявки та призначення виклику майстра на об'єкт.
* Робота з клієнтами, збирання зворотного зв'язку за попередніми виїздами майстрів, виправлення недоліків, формування звітності начальству щодо виконаної роботи сервісного відділу (майстрів відповідних категорій).
* Ведення баз даних клієнтів, скарг, виїздів, графіків, звітів, робота в CRM системі та Google календарі, формування повного пакету документів щодня для майстрів, смс розсилки.

09.2014 – 2015 Digital АгентствоYARCHE

Менеджер по роботі з клієнтами (Account manager)
* Ведення переговорів, підготовки та проведення презентацій для клієнта
* Курування робочою групою проекту (розподіл завдань між учасниками робочої групи, контроль за виконанням поставлених завдань, відповідальність за якість реалізації проекту). Напрямки: розробка та створення сайту, SMM просування, контекстна реклама, SEO та КМС.
* Організація роботи з постачальниками та підрядниками
* Підготовка та контроль документації при реалізації проекту (договори, додатки, акти тощо), підготовка звітності…

11.2012 – 2013 «Вундеркінд з пелюшок» - виробник та дистриб'ютор товарів для дітей за методикою Г.Домана

Менеджер з роботи з клієнтами з поєднанням посад логіста та менеджера з підрядниками (виробництво).

* Робота з клієнтами: налагодження контактів з новими клієнтами, підтримка роботи з існуючими клієнтами, презентація компанії, консультація з продукції, погодження умов співпраці, підписання договорів, прийом та обробка замовлень.
* Формування та контроль первинного документообігу.
* Ведення та підтримка клієнтської бази в актуальному вигляді.
* Ведення та своєчасне оновлення прайсів, фірмових бланків тощо. для відповідних груп клієнтів, своєчасне повідомлення клієнтів про новинки, копірайтинг, директ-мейл.
* Регулярний запуск проектів виробництва брендованої продукції (узгодження макетів, друк поліграфії, ламінація), узгодження цін, термінів, контроль виконання робіт підрядниками, контроль за відвантаженням товару, складання комплектів, доставки на склади компанії.
* Участь у виставці, оформлення стендів, просування товару (консультації та продажу).
* Постановка завдань та контроль виконання роботи комірника, збирача.
* Формування щоденного маршрутного листа, постановка завдань та контроль виконання роботи водія.
* Формування щоденних звітів керівництву про прийняті та оброблені замовлення.

09.2011 – 11.2012 Компанія «ADS Ukraine» - дистриб'ютор німецького медобладнання на Україні, Київ.

Менеджер з роботи з клієнтами (не офіційно).

12.2008 – 04.2011 Рекламна продакшн-агенція «Європа», Київ.

Менеджер по роботі з клієнтами.

* Робота з клієнтами, прийом та обробка замовлення за напрямками: розробка та виробництво POS матеріалів, торговельного та промо обладнання, сувенірної продукції); узгодження та затвердження вартості робіт.
* Узгодження макетів, конструктиву та рекламного матеріалу з клієнтом.
* Контроль відповідності бренд-буку дизайну макетів, що розробляються та адаптуються.
* Постановка завдань відповідним відділам, контроль виконання проекту на всіх етапах, здавання проекту клієнту.
* Оформлення договорів та супутньої документації.
* Ведення первинної бухгалтерської документації у 1С:Підприємство 7.7.
* Ведення проектів із формування бренд-буків клієнтів, копірайтинг.
* Моніторинг та аналіз конкурентного середовища, виявлення ключових факторів успішності компанії.
* Організація та проведення премії “Luxury Awards 2009”: пошук приміщення, організація проведення заходу, фуршету та кава-брейків, пошук учасників премії, журі, інвесторів та спонсорів, пошук та ведення переговорів зі ЗМІ для висвітлення заходу, участь у створенні фірмового стилю, бренд-бука, створення макетів рекламної продукції (буклети, запрошення, іменні таблички, бейджі), оформлення зали.
* Вела проекти відомих компаній: Кока-Кола, Сан Ін Бев (ТМ «Чернігівське»), Лореаль та інш.

07.2006 – 04.2008 КБ "Українська Фінансова Група", Київ.

Заступник начальника відділу фінансування інвестиційних проектів.

12.2004 – 02.2006 АН "РК РіКом", Київ.

Керівник філіалу.

* Створення філії з «0» та розвиток її.

09.2002 – 11.2004 АН «Пріорі-центр», «Ермітаж», «Морган», Київ.

Ріелтор, спеціаліст з продажу нерухомості.

09.2001 - 09.2002 СС "Катана", Київ.

Офіс-менеджер, менеджер-касир.

11.1999 – 08.2001 РА "TalanCommunikation", Київ.
Промоутер.

Освіта
09.1996 - 02.1999, незакінчена вища

Національний Авіаційний Університет, Програмне забезпечення комп'ютерних технологій.

Факультет: Автоматики та обчислювальної техніки.

Професійні навички:
Навички роботи з комп'ютером: MSExcel, PowerPoint, Word, Outlook, Google-таблиці - просунутий користувач, CRM системи. Швидкий сліпий текст на клавіатурі (рус/укр). Робота в 1С.
Ефективна робота з інформацією в Інтернеті (пошук, обробка, аналіз).
Написання статей для інтернет-магазинів, ведення блогів та ін.
Складання анкет-опитувальників.
Організація та проведення моніторингів.
Вибірка та структурування вихідних даних з облікових систем для аналізу.

Додаткова інформація
Особисті якості:
Швидке навчання, аналітичні здібності, планування, орієнтація на результат, відповідальність за прийняті рішення, ініціативність, креативність, стресостійкість, комунікабельність, здоровий спосіб життя та позитивний настрій.
Посвідчення водія категорії "В"

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: