• Файл

Євген

PR-менеджер, PR-директор, Head of PR

Вік:
34 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 6 сторінок

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Пожарський Євген
Head of PR
LinkedIn Facebook

ОСВІТА НАВЧАННЯ

Київський торговельно- Employer branding - Laba
економічний університет. Global PR - Projector
Спеціальність: облік і аудит Піпл менеджмент - CoachHUB
в підприємництві. Магістр. Управління віддаленими командами
Time-management - ZhyvoeDelo
The Best3Minutes © Pitch Trainer
Certification
Технологія тренінгової діяльності -
TrainingBOX
ДОСВІД РОБОТИ

PR-Lead, проджект менеджер в Livrichy Real Estate (Дубай)

Директор дапартаменту PR в аутстафінговому
агентстві Gremi Personal (Гданськ)

Керівник прес-офісу. Радник голови Оболонської адміністрації
Києва з комунікаціїй, PR та захисту репутації. (Київ)

Засновник тренінгового центру SpeakAndSell. Тренер,
викладач (Варшава, Київ)

PR-консультант. Політичний консультант (Київ)

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Варшава. Польща.
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
ЩО Я РОБЛЮ
КРАЩЕ ЗА ВСІХ?

Мої hard та soft skills — це не тільки набір умінь, це зброя, яка змінює
правила гри.
Управління командою? Я не просто створюю команди з нуля — я вмію
розкривати таланти, знаю, як їх шукати і мотивувати. Навчати команду,
будувати PR-відділ з нуля, формувати KPI та ЦКП, створювати бази знань і
регламенти — це не просто задачі, це те без чого мої команди на працюють.
Комунікаційні стратегії? Я пишу сценарії для бізнесу. Позиціонування бренду,
антикризові комунікації, employer branding, медійні кампанії — все це роблю
з точністю хірурга і креативністю художника.
Івент-маркетинг? Тут я — режисер. Від першої ідеї в голові до підписаних
контрактів — кожен івент це мій витвір.
Публічні комунікації? Я створюю спікерів і роблю з них зірок. Пишу
промови, які резонують, і створюю презентації, що продають.
Інструменти? ChatGPT мені рідний брат. З ним вмію все: писати пресрелізи і
і створювати логотипи і слогани. Думаєте цей текст я писав тільки сам?)
Asana, Trello, Coschedule, Brand24, InforiaPSSM, Looqme, PlanFix, Miro, Figma,
Padlet — працюю з цими інструментами, як піаніст грає на роялі: впевнено,
чітко і з насолодою.
Обожнюю писати. Пишу так, що тексти не просто читаються, а живуть і
дихають, приводять до конкретних результатів.
Я володар інфоприводів! У будь-якій сфері я завжди потрапляю в топові
видання, бо точно знаю, якими інфоприводами прикувати увагу.

Англійська - B2. Вивчаю Українська. Вільно Планування

Польська - А2. Вивчаю Управління командами
Креативність
Розпалю вогонь успіху компанії!

Досягнення, якими пишаюсь:
Організував 31 івент (B2C), які відвідало 55 000 учасників та
принесло $400 000 доходу. Організовуючи кожен захід я не тільки
залучав велику аудиторію, але й досягав високої конверсії
відвідувачів у клієнтів, це дало 15% зростання продажів у компанії,
а моєму клієнтові-політику - найбільшу впізнаваність серед
конкурентів.
Організував 15 B2B івентів у Європі, які перетворились у $1 100 000 в
контрактах. Завдяки правильній стратегії, вмінню будувати потужні
виступи спікерів та обирати актуальні теми виступів, на івентах
будувати довірливі стосунки з клієнтами і уклали кілька багаторічних
контрактів, які все ще генерують стабільний дохід компанії.
Наприклад, на одному з івентів підписали контракт на 600$ тисяч з
одним з найбільших рітейлерів світу - компанією SHEIN.
140+ прес-релізів з охопленням 16 млн глядачів. Кожен прес-реліз
був стратегічно спрямований на покращення репутації та
впізнаваності брендів, і це дозволило стати найбільш цитованим
брендом в українських та польських медіа серед усіх конкурентів та
збільшити на 30% кількість запитів в google.
Створив найпопулярніші у своїй ніші новинні канали (telegram-
канал, viber-канал, facebook-спільноту) на 69 000 підписників за 1,5
роки. Мої інфо-майданчики стали найвпливовішими районі Києва з
населенням в 500 тис. людей та дозволили одноосібно формувати
суспільну думку.
Збільшив аудиторію клієнта у Facebook з 500 до 5000 за 1 рік, та з 0
до 2000 у telegram. Це дозволило клієнту ефективно взаємодіяти з
громадою та покращити сприйняття його роботи на посаді голови
району. Соціальне опитування показало 20% зростанням рівня
довіри, і клієнт став №1 з усіх десяти керівників районів Києва.
Організував та спланував більше 20 інтерв’ю для власників
компаній у популярних бізнес-блогах України. Найбільші з них
BigMoney (828 тисяч підписників) і The Interviewer (400 тисяч
підписників). Відео набрали 400+ тисяч органічних переглядів.
Директор департаменту PR | Аутстафінгова агенція Gremi Personal,
Польща
04.2022 - 01.2024
Команда: PR-менеджер українського сегменту; PR-менеджер
європейського сегменту; проджект менеджер; івент-менеджер;
відеоконтент-менеджер, таргетолог.
Обов’язки та результати:
Запускав масштабні медійні-кампанії, які зробили бренд
найвпізнаванішим серед конкурентів. Це дозволило збільшити
кількість заявок на 15%, та збільшило виручку.
Керував випуском прес-релізів, ефірів на ТБ, радіо орієнтованих на
польський та український медіа-сегмент. За 2 роки компанії стала
найцитованішою на ринку і зміцнила свої позиції серед
конкурентів. За цей час вийшло більше 120 прес-релізів у всіх
топових медіа країн, де представлена компанія.
Організував більше 10 B2B івентів, що дали зростання кількості угод
на 30% у порівнянні з попереднім роком. Майже кожен івент давав
нові підписані контракти та партнерства, і не тільки в бізнесі, а у
державному секторі.
Керував онлайн-репутацією компанії, відділ контролював та
генерував відгуки на зовнішніх платформах: агрегатори відгуків,
Google My Business, відгуки у Facebook, а також оперативно реагував
на згадки в соціальних мережах. Кількість позитивних відгуків
виросла на 300%, це зміцнило довіру до бренду.
Впроваджував нові стратегії внутрішніх комунікацій: корпоративне
телебачення, друкований корпоративний журнал, просування
програм навчання та тренінгових платформ. Завдяки цьому
зменшилась плинність кадрів, а усі регіональні офіси стали більш
залучені у життя та цінності компанії.
Запускав CSR-активності. Наприклад, стипендіальні програми дітей
працівників та програми з охорони здоров’я співробітників.
Відділ готував авторські статті від імені ТОП-менеджменту, це
розвивало особистий бренд ТОП-керівників в медіа та серед учасників
ринку. Кожна колонка розроблялась в рамках глобальної медійної
стратегії.
Проводив соціологічні дослідження міграційних процесів з
Гданським політехнічним Університетом. Результати досліджень
публікували всі топові видання України, Польщі та Німеччини.
Посилання на кейси в компанії Gremi Personal (натисніть, щоб
переглянути):
Створив концепт, стратегію та провів з командою 15 івентів під
назвою “Борщ Fest”, який зібрав більше 35 тисяч відвідувачів
та зібрав 4 млн грн на допомогу армії
Сайт Фестивалю
Ефіри на ТОПових каналах України
Особиста участь у прямих ефірах на найбільших каналах
Польщі
Стипендійна програма для талановитих дітей
Підписання міжнародної угоди з Міністерством Узбекистану по
співрпраці в сфері трудової міграції
Участь спікерів у найбільших галузевих івентах Польщі
Прес-релізи у найбільших українських ЗМІ
Прес-релізи у найбільших польських ЗМІ
Створив перший в Польщі приватний музей військових
трофеїв, про який написало більше 20 топових видань.
Соціологічне дослідження в співпраці з Гданським
політехнічним Університетом
Інтерв’ю у одного з найвідоміших бізнес-блогерів
Інтерв’ю у найвідомішого бізнес-блогера України
PR-Lead | Livrichy Real Estate (Дубай)
02.2024 - 08.2024
Команда: відеоконтент-менеджер, SMM-менеджер, дизайнер,
таргетолог
Обов’язки та результати:
Керував організацією B2C заходів, які згенерували кілька угод на
купівлю нерухомості на суму в 2 млн доларів. Особливий акцент
робив на залучення нових клієнтів через інтеграції з
інфлюенсерами.
Запускав та розвивав Telegram-канал, який став джерелом для
отримання лідів та дозволив закрити 5 угод з великим чеком.
Імплементував CRM для команди, що збільшило ефективність
роботи відділу на 25% та економило час на реалізацію проєктів
та контроль виконання задач.
Керував запуском офіційного сайту компанії, який за дизайном та
наповненням став одним з найкращих в ніші.
Створював презентації та готував спікерів до виступів на
івентах, які генерували нові продажі.
Реалізував ще десятки проектів та задач, починаючи зі
створення слогану Tone of Voice і закінчуючи генерацією
відгуків на Google my Business та розробкою buyer persona
нашого клієнта.

Цифри та кейси:
Роуд-шоу організоване в Єревані (Вірменія), яке відвідало 140
людей, та закрили 3 угоди на 1,2 млн доларів.
Запущений “з нуля” телеграм-канал, як джерело генерації лідів.
Закрили 4 угоди на 1$ млн
Організовував вебінар про ринок нерухомості, який відвідало 150
учасників
Організував вебінар про ринок нерухомості для експатів в Дубаї
та Європі
Розроблений новий сайт (дизайн, тексти, структура, tone of voice,
меседжі, статті)
Керівник прес-офісу Оболонської державної адміністрації Києва та
Радник голови адміністрації з PR та захисту репутації.
07.2020 - 05.2022
Обов’язки та результати:
Побудував особистий бренд голови адміністрації Кирила Фесика:
Впроваджував комунікаційні стратегії для підвищення впізнаваності та
довіри серед місцевих жителів через організацію івентів, зустрічей,
інтерв’ю. Це допомогло збільшити впізнаваність на 70%.
Організовував інтерв’ю, брифінги та виступи: планував та проводив медіа-
заходи, які висвітлювали ключові ініціативи адміністрації. Збільшили
кількість згадок у медіа на 80%, що позитивно вплинуло на сприйняття
результатів роботи адміністрації.
Керував онлайн репутацією: відповідав за обробку негативних згадок у
медіа, соціальних мережах, протидію чорному PR та спростування
неправдивої інформації.
Висвітлював досягнення голови адміністрації у провідних медіа столиці.
Публікації сформували позитивний імідж та підвищили впізнаваність.
Запускав CSR-проекти, які впливали на життя різних цільових груп жителів.
Організовував івенти: від концепції до реалізації — планував та керував
проведенням івентів, що залучили більше 30 000 учасників і сприяли
підвищенню довіри до голови адміністрації.
PR-кампанії, арт-проєкти, іміджеві проєкти: запускав креативні PR-кампанії,
які зміцнювали імідж адміністрації та підвищували рівень довіри громади.
Спічрайтинг: готував тексти виступів для голови адміністрації.
Розробив контент-стратегію та вів офіційні сторінки голови та адміністрації
у соціальних мережах.
Створив нові платформи комунікації: запустив Telegram-канали та Viber-
канали щоб покращити комунікацію з мешканцями міста, це збільшило
охоплення аудиторії та вплив на суспільну думку.
Антикризовий PR: розробив мапу ризиків та комунікаційні стратегії для
швидкого реагування на кризові ситуації щоб мінімізувати вплив
негативних інфо-приводів та провокацій на репутацію голови.
Готував прес-релізи для виствітлення ключових подій та ініціатив
адміністрації
Організовував візити іноземних делегацій (Італія, Південна Корея, Франція)
та запускав спільні соціальні проєкти в Оболонському районі.
Кейси та цифри:
Організував брифінги, звіти та виступи та їх подальшу
публікацід у рейтингових ЗМІ, які зробили Кирила Фесика
найцитованішим серед усіх конкурентів.
Збільшив аудиторію з 500 підписників до 5500 за 1 рік.
Зробив Кирила Фесика найпопулярнішим керівником Києва.
Створив та розвивав telegram-канал, який виріс до 2000
дописувачів, таким чином розширили вплив на молодшу
аудиторію.
Запустив арт-ініціативи з наймасштабнішими в Києві
муралами площею в 2000 кв.м., про які написало більше 30
ЗМІ.
PR та політичний консультант
2018 – 2022
Створював та розвивав новинні telegram-канали,
viber-канали та facebook-спільноти, які зібрали
більше 70000 підписнків для впливу на громадську
думку та PR політичних діячів.
Провів більше 20 антикризових медіа-кампаній, які
успішно відвернули атаки чорного PR на бізнеси,
зберегли репутацію компаній та зберегли
прибутковість.
Керував передвиборчим штабом, як заступник з
маркетингу та PR у кандидата в депутати Київської
міської ради в кампанії 2020 року. Перемогли на
виборах.

Кейси:
Telegram-канал (35 тисяч читачів)
Фейсбук-спільнота (18 тисяч читачів)
Viber-канал (21 тисяча читачів)
Тренінговий центр Speak And Sell
2013 – дотепер
Засновник, викладач, коуч
Досягнення:
За 10 років провів сотні тренінгів з публічних виступів,
презентацій, риторики та крос-культурної комунікації.
Допомагаю компаніям генерувати прибуток через ефективні
презентації та комунікації.
Допоміг українським стартапам залучити $3 мільйони
інвестицій, готуючи їх до пітчів на міжнародних івентах
(наприклад стартап Effa).
7000 людей з 12 країн світу пройшли моє навчання тренінгу
з презентацій. Команди заробили більше 5 млн доларів на
конференціях та онлайн презентаціях потенційним клієнтам.
Працівники 92 компаній (Pfizer, Shell, Luxoft, Global Spirits,
Caterpillar, DHL, ЕнергоАтом, METRO) пройшли мої
корпоративні навчання.
Мої клієнти виступали на каналах CNN, CBS, ICTV, Україна,
1+1, Euronews, Bloomberg.
Виступав перед аудиторією у 1000 глядачів
Прочитав 3900 годин лекцій та семінарів
Мої клієнти виступали на TED Talks, Web Summit,
TechCrunch, CES, Big Money
Працював спічрайтером, писав промови для 49 власників
бізнесів і політиків, які допомагали піднімати особистий
рейтинг та генерувати прибуток для компанії.

Мої Захоплення:
Філософія. Ніцше, Сартр та Сенека - мої найкращі друзі. Створив та проводжу
зустрічі власного філософського клубу в якому 120 учасників, і який відвідує
більше 25 людей щотижня!
Психологія. Добре разбираюсь в мотиваціях та поведінці інших людей.
Захоплююсь роботами Еріка Берна та Еріка Еріксона.
Історія та геополітика - ще в 15 років я зайняв друге місце на міській олімпіаді
з всесвітньої історії. З тих пір любов до історії тільки росла. Я знаю все про Другу
Світову і можу читати лекції на цю тему.
Спорт. 13 років я піднімаю залізо. Можу пишатись, що підняв 130 кілограм у
жимі лежачи, хоч мої суглоби і не розділяють мого захоплення штангою.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: