• PRO

Анна

Помічник керівника, менеджер, адміністратор, керуючий, товарознавець, 30 000 грн

Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
38 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник відділу Fresh

з 09.2024 по нині (11 місяців)
RetailGroup, Київ (Роздрібна торгівля)

- робота з виконання планових показників роботи відділу (ТО, дохід, націнка, списання);
- управління товарообігом, асортиментом, прибутком;
- проведення моніторингу цін;
- контроль товарних залишків, аналіз оборотності товарів;
- формування та складання планів замовлень;
- організація і забезпечення своєчасного завивозу товару в торгівельний зал, ротація, викладка;
- проведення "часу якості" fresh-группи товарів;
- проходження квартальних аудитів, сес;
- розподіл обовязків та завдань для персоналу;
- складання графіків роботи;
- навчанняя та адаптація персоналу.

Спеціаліст з обслуговування клієнтів

з 12.2023 по 08.2024 (8 місяців)
ПриватБанк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Продаж банківських послуг клієнтам - фізичним особам згідно встановленого КРІ;
Здійснення дзвінків клієнтам з актуальними пропозиціями;
Прийом, обслуговування та консультація клієнтів;
Продаж банківських продуктів, виконання щомісячного плану;
Робота з клієнтськими даними;
Дотримання вимог стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів;
Виконання вимог щодо фінансового моніторингу та комплаєнс.

Заступник начальника відділу

з 12.2021 по 02.2023 (1 рік 2 місяці)
Епіцентр К, Київ (Роздрібна торгівля)

Товаровед

з 08.2015 по 08.2021 (6 років)
POLOGARAGE, Киев (Роздрібна торгівля)

Магазин одежды "Pologarage" (ТРЦ Комод, ТРЦ River Mall, Dream Town, магазин одежды Xetra (ТРЦ Гулливер),

- создание отчетности и аналитика по итогам торгового процесса (определение "слабых мест");
- ведение реестров продаж;
- получение товара (весь процесс, начиная с отгрузки на складе перевозчика и до доставки в магазин);
- получение и обработка инвойсов от поставщиков;
- ценообразование (наценки, скидки);
- проведение регулярных инвентаризаций в магазине;
- анализ движений и остатков товаров;
- взаиморасчеты и сверки с партнерами;
- работа на кассе в магазине (как исключение, в непредвиденных ситуациях):
-обслуживание клиентов (коммуникация, представление ассортимента товара и помощь в подборе);
-работа с наличным и безналичным расчетом;
-возврат товара;
-сведение кассы.

c 01.06.2012г - 30.08.2015г - декретный отпуск, отпуск по уходу за ребенком до 3х лет.

Адміністратор

з 01.2011 по 06.2012 (1 рік 5 місяців)
UNIVERSALNA, страхова компанія, Київ (Фінанси, банки, страхування)

- работа в приемной Главы Правления:
встреча гостей, организация рабочего времени руководителя, выполнение личных поручений, бронирование гостиниц, билетов, оформление виз;
- прием/отправка и распределение телефонных звонков и корреспонденции;
- организация взаимодействия центров продаж и Главного офиса;
- ведение эффективного документооборота;
- работа с курьерскими службами;
- составление отчетной документации;
- организация и оформление транспортных и сопроводительных документов;
- первичная работа с клиентами (в том числе, сглаживание конфликтных ситуаций);
- организация корпоративных мероприятий, фуршетов.

Товарознавець

з 07.2008 по 02.2010 (1 рік 7 місяців)
POLOGARAGE, Київ (Роздрібна торгівля)

- анализ рынка торговли одеждой;
- изучение потребностей покупателей;
- получение и обработка инвойсов;
- прием товара на складе, подготовка товара к отправке в торговые залы;
- переоценка товаров;
- управление ассортиментом товара, розничными ценами
- создание скидок;
- работа с дисконтными, скидочными картами клиентов;
- регулярное проведение и контроль инвентаризации в магазинах/на складе;
- анализ движения и остатков товара;
- ведение реестра продаж;
- ведение переговоров и переписки с экспортером.

Агенція нерухомості

з 12.2004 по 12.2006 (2 роки)
"Рідний дім", Київ (Нерухомість)

Агентство недвижимости "Родной Дом" (http://www.r-dim.com):

- прием/отправка/анализ входящих звонков, корреспонденции, электронной почты;
- подготовка и публикация иммиджевых и информационных блоков в специализированные СМИ («Авизо», «Мир квартир», «Аренда», «Фотонедвижимость», «Недвижимость Киева», «Недвижимость и Комфорт», «Kyiv Post»);
- поддержка хостинга вэб-сайта агентства, грамотное оформление, оперативное наполнение информацией;
- изучение и отбор резюме претендентов на должность офис-менеджера для новых филиалов предприятия, предварительные собеседования и стажировка кандидатов.

Освіта

Киевский Национальный Торгово-Экономический университет

Менеджмент ВЭД, Киев
Вища, з 2004 по 2010 (5 років 5 місяців)

Магистр

Додаткова освіта та сертифікати

Финансовая Академия Райффайзен Банка Аваль (Курс кассир банка)

3 месяца

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • Пользователь Internet
  • MS PowerPoint
  • Email
  • MS Outlook
  • Internet Explorer
  • Opera
  • Mozilla Firefox
  • Ведение социальных сетей
  • Комунікабельність
  • Клієнтоорієнтованість
  • Уважність
  • Організаторські здібності
  • Здатність до навчання

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: