- PRO
Анна
Помічник керівника, менеджер, адміністратор, керуючий, товарознавець, 30 000 грн
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 38 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та Facebook.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/1091006/
Досвід роботи
Начальник відділу Fresh
з 09.2024 по нині
(11 місяців)
RetailGroup, Київ (Роздрібна торгівля)
- робота з виконання планових показників роботи відділу (ТО, дохід, націнка, списання);
- управління товарообігом, асортиментом, прибутком;
- проведення моніторингу цін;
- контроль товарних залишків, аналіз оборотності товарів;
- формування та складання планів замовлень;
- організація і забезпечення своєчасного завивозу товару в торгівельний зал, ротація, викладка;
- проведення "часу якості" fresh-группи товарів;
- проходження квартальних аудитів, сес;
- розподіл обовязків та завдань для персоналу;
- складання графіків роботи;
- навчанняя та адаптація персоналу.
Спеціаліст з обслуговування клієнтів
з 12.2023 по 08.2024
(8 місяців)
ПриватБанк, Київ (Фінанси, банки, страхування)
Продаж банківських послуг клієнтам - фізичним особам згідно встановленого КРІ;
Здійснення дзвінків клієнтам з актуальними пропозиціями;
Прийом, обслуговування та консультація клієнтів;
Продаж банківських продуктів, виконання щомісячного плану;
Робота з клієнтськими даними;
Дотримання вимог стандартів та рівня якості обслуговування клієнтів;
Виконання вимог щодо фінансового моніторингу та комплаєнс.
Заступник начальника відділу
з 12.2021 по 02.2023
(1 рік 2 місяці)
Епіцентр К, Київ (Роздрібна торгівля)
Товаровед
з 08.2015 по 08.2021
(6 років)
POLOGARAGE, Киев (Роздрібна торгівля)
Магазин одежды "Pologarage" (ТРЦ Комод, ТРЦ River Mall, Dream Town, магазин одежды Xetra (ТРЦ Гулливер),
- создание отчетности и аналитика по итогам торгового процесса (определение "слабых мест");
- ведение реестров продаж;
- получение товара (весь процесс, начиная с отгрузки на складе перевозчика и до доставки в магазин);
- получение и обработка инвойсов от поставщиков;
- ценообразование (наценки, скидки);
- проведение регулярных инвентаризаций в магазине;
- анализ движений и остатков товаров;
- взаиморасчеты и сверки с партнерами;
- работа на кассе в магазине (как исключение, в непредвиденных ситуациях):
-обслуживание клиентов (коммуникация, представление ассортимента товара и помощь в подборе);
-работа с наличным и безналичным расчетом;
-возврат товара;
-сведение кассы.
c 01.06.2012г - 30.08.2015г - декретный отпуск, отпуск по уходу за ребенком до 3х лет.
Адміністратор
з 01.2011 по 06.2012
(1 рік 5 місяців)
UNIVERSALNA, страхова компанія, Київ (Фінанси, банки, страхування)
- работа в приемной Главы Правления:
встреча гостей, организация рабочего времени руководителя, выполнение личных поручений, бронирование гостиниц, билетов, оформление виз;
- прием/отправка и распределение телефонных звонков и корреспонденции;
- организация взаимодействия центров продаж и Главного офиса;
- ведение эффективного документооборота;
- работа с курьерскими службами;
- составление отчетной документации;
- организация и оформление транспортных и сопроводительных документов;
- первичная работа с клиентами (в том числе, сглаживание конфликтных ситуаций);
- организация корпоративных мероприятий, фуршетов.
Товарознавець
з 07.2008 по 02.2010
(1 рік 7 місяців)
POLOGARAGE, Київ (Роздрібна торгівля)
- анализ рынка торговли одеждой;
- изучение потребностей покупателей;
- получение и обработка инвойсов;
- прием товара на складе, подготовка товара к отправке в торговые залы;
- переоценка товаров;
- управление ассортиментом товара, розничными ценами
- создание скидок;
- работа с дисконтными, скидочными картами клиентов;
- регулярное проведение и контроль инвентаризации в магазинах/на складе;
- анализ движения и остатков товара;
- ведение реестра продаж;
- ведение переговоров и переписки с экспортером.
Агенція нерухомості
з 12.2004 по 12.2006
(2 роки)
"Рідний дім", Київ (Нерухомість)
Агентство недвижимости "Родной Дом" (http://www.r-dim.com):
- прием/отправка/анализ входящих звонков, корреспонденции, электронной почты;
- подготовка и публикация иммиджевых и информационных блоков в специализированные СМИ («Авизо», «Мир квартир», «Аренда», «Фотонедвижимость», «Недвижимость Киева», «Недвижимость и Комфорт», «Kyiv Post»);
- поддержка хостинга вэб-сайта агентства, грамотное оформление, оперативное наполнение информацией;
- изучение и отбор резюме претендентов на должность офис-менеджера для новых филиалов предприятия, предварительные собеседования и стажировка кандидатов.
Освіта
Киевский Национальный Торгово-Экономический университет
Менеджмент ВЭД, Киев
Вища, з 2004 по 2010 (5 років 5 місяців)
Магистр
Додаткова освіта та сертифікати
Финансовая Академия Райффайзен Банка Аваль (Курс кассир банка)
3 месяца
Знання і навички
- MS Excel
- MS Word
- MS Office
- Пользователь Internet
- 1С
- MS PowerPoint
- MS Outlook
- Internet Explorer
- Opera
- Mozilla Firefox
- Ведение социальных сетей
- Комунікабельність
- Клієнтоорієнтованість
- Уважність
- Організаторські здібності
- Здатність до навчання
Знання мов
- Англійська — середній
- Українська — вільно
- Російська — вільно
Інші резюме цього кандидата
- PRO
Розглядає посади: Заступник директора, керуючий, адміністратор магазину, офіс-менеджер, Продавець-консультант, Адміністратор, ще 1 посада
30 000 грн
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Менеджер по роботі з клієнтами, ПриватБанк, 1 рік 8 місяців
- Заступник начальника відділу, Епіцентр К, 5 місяців
Схожі кандидати
-
Адміністратор, помічник керівника
35000 грн, Київ -
Проєктний менеджер, асистент проєктного менеджера, помічник керівника, координатор
40000 грн, Київ -
Директор, заступник директора, керівник відділу, менеджер
55000 грн, Київ -
Директор, керівник, керуючий магазином, менеджер по роботі з клієнтами
Київ -
Менеджер з адміністративної діяльності, асистент, помічник
47000 грн, Київ -
Менеджер по роботі з клієнтами (B2B, супровід існуючих клієнтів, адміністрування, E-commerce)
32000 грн, Київ