- Файл
Оксана
Менеджер з адміністративної діяльності
- Розглядає посади:
- Менеджер з адміністративної діяльності, Управляючий готелем, Керуючий магазином, Керівник відділу, Адміністратор офісу, Керівник готельного комплексу, Менеджер з персоналу
- Вік:
- 41 рік
- Місто проживання:
- Київ
- Готовий працювати:
- Буковель, Київ, Ніжин
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10911234/?puid=86240
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
[
Тел. [
Персональні дані
Дата народження - 31 січня 1984 року.
Адреса проживання: Київ
Досвід роботи
Січень 2023- по теперішній час – керуюча готелю «Оптіма Колекшен» м.Ніжин
- управління, планування, формування стратегії та координація закупівель , маркетинг ;
- аналіз і контроль фінансових показників
-підбір, навчання та управління персоналом ;
-розробка мотиваційної програми та програми навчання співробітників;
-розробка бюджету на закупівлі, маркетинг ;
- збільшення обсягу продажів, введення додаткових послуг, -виконання плану продажу, взаємодія з усіма службами готелю
Липень 2020 року –Червень 2022 «Акордбанк» – начальник сектору продажів Чернігівської області Управління розвитку альтернативних каналів продажу, Департаменту розвитку карткового бізнесу та споживчого кредитування Департаменту маркетингу та розвитку роздрібного бізнесу ПАТ «КБ Акордбанк»
- аналіз ринку споживчого кредитування для відкриття нових точок продажу та їх подальшого розвитку; - пошук місць відкриття МКС, їх узгодження та розміщення; - пошук, співбесіда, навчання та підтримка фахівців в процесі роботи;
- формування ефективної команди менеджерів з кредитування ;
- документообіг і ділова кореспонденція;
- підготовка аналітичних звітів про роботу групи;
- контроль за виконанням всіх показників
Лютий 2019 – травень 2020 – ТОВ «Новий Фінансовий Сервіс» ТОВ «Ідея Банк» – регіональний директор Чернігівської області
- формування ефективної команди кредитних менеджерів.
-пошук, співбесіда, навчання та підтримка фахівців в процесі роботи ;
-пошук та підключення нових партнерів, робота з існуючими контрагентами;
- організація та презентація банківських кредитних продуктів у різних сферах діяльності з метою збільшення клієнтської бази та впізнаваності бренду компанії, в майбутньому продажу кредиту продуктов;
- підготовка бізнес-планів розвитку мережі для спеціалістів та їх контроль для підвищення ефективності продажів
Серпень 2017 - лютий 2019 Старший спеціаліст ПAT Idea Bank у сфері кредитування
Березень 2017 – липень 2017 – АТ «ОЩАДБАНК» – провідний економіст сектору організації продажів TVBV, м. Ніжин
- контроль і моніторинг результатів роботи;
- підготовка аналітичних звітів ;
- пошук, співбесіда, навчання та підтримка фахівців в процесі роботи;
Квітень 2016 – березень 2017 – ПАТ «Платинум Банк» – менеджер з продажу та розвитку споживчого кредитування
Лютий 2014 року - квітень 2016 року - ПАТ «Банк Михайлівський» - спеціаліст міні-офісу у сфері споживчого кредитування
- залучення клієнтів;
- Виконання планових показників;
- Документообіг
- сервісне обслуговування;
Освіта
1 ) 2001-2007 Чернігівський державний інститут права, соціальних технологій та праці
Факультет – Соціальна робота
Спеціальність: соціальний працівник
Денна форма навчання
2) 2023 р Навчальний центр готельної та ресторанної справи -
струк турний підрозділ професійної освіти ТОВ «Оптіма Хотел Менеджмент»
Кваліфікація «Менеджер готельного бізнесу»
Додаткова інформація та навички
- Наявність водійського посвідчення категорії «В»
* маю досвід управління колективом;
* робота в команді;
* вміння прогнозувати, планувати та організовувати роботу, правильно оцінити ситуацію та прийняти оптимальне рішення;
* аналітичні навички, побудова системи планування, формування бюджету ;
* лідерство, гнучкість, самомотивація, постановка завдань та контролю їх виконання;
* підбору та розстановки кадрів, розробка мотиваційних програм;
* увага до деталей, вирішення проблем, навички управління , вміння організовувати та делегувати повноваження;
* знання ПК: MSOffice, Outlook, Рower Point, Internet, Servio, Excel, Word
*вміння вибудовувати відносини в колективі, формувати колектив для виконання вимог;
- є навички організаторських здібностей і вміння виходити зі складних ситуацій;
- уважність , маю аналітичне мислення та активну життєву позицію;
Схожі кандидати
-
Менеджер по роботі з клієнтами (B2B, супровід існуючих клієнтів, адміністрування, E-commerce)
33000 грн, Київ -
Адміністратор
20000 грн, Київ -
Менеджер господарської діяльності
Київ -
Адміністратор
Київ -
Менеджер з адміністративної діяльності, асистент, помічник
47000 грн, Київ -
Адміністратор, офіс-менеджер
30000 грн, Київ