• Файл

Ольга

Керівник напрямку, проєкту погодження контрактів з ЗЕД корпоративних клієнтів

Вік:
43 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

КАБАК ОЛЬГА

Київ, Україна

E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Телефон:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата рождения: 15.03.1981 года

ЦІЛЬ:

Консалтинг, банківська сфера, фінансовий моніторинг, юридичне супроводження
ОСВІТА

1998 – 2002 – Дніпропетровська юридична академія МВС України, Юридичний факультет, Спеціальність – правознавство.

2017- Школа-Management & Marketing Universal Business School, курси – «Mini MBA Intensive» та «Самоменеджмент: ефективне управління часом» та проходження багато інших тренінгів та курсів.
Ключові навички:

• Участь у розробці бізнес-процесів в банку (Роздрібний/Корпоративний бізнеси, Юридичний департамент та фінансовий моніторинг);
• Впровадження, розвиток та супроводження консалтингових проектів;
• Owner сервісу «Консультації» (Валютний, Юридичний та Бухгалтерський радники);
• Консультування клієнтів та підготовка пакету документів по валютним операціям;
• Підвищення якості обслуговування клієнтів корпоративного бізнесу по веденню ЗЕД;
• Взаємодія із підрозділами банку по здійсненню валютних операцій корпоративними клієнтами;
• Залучення потенційних корпоративних клієнтів для ведення ЗЕД в банку;
• Перевірка та складання господарських договорів та контрактів по ЗЕД;
• Складання претензій по господарській діяльності;
• Розробка, аналіз, внесення коректировок та пропозицій по договорам та іншим документам по господарській діяльності;
• Консультації з інших юридичних питань;
• Підготовка бізнес-вимог з метою впровадження та автоматизації процесів на рівні платформ/ПЗ, передача їх на системний аналіз;
• Методологічне та нормативне оформлення бізнес-процесів обслуговування клієнтів у рамках консалтингових послуг та потреб проекту;
• Розробка та провадження розділу по опрацюванню звернень та погодженню валютних контрактив в системі Creatio.

Керівник напрямку розвитку валютних операцій VIP корпоративного бізнесу
ТАСКОМБАНК (Головний офіс)
червень 2024 р. — серпень 2024 р.

• Комунікація з клієнтами VIP-сегменту щодо надання консультацій по здійсненню операцій ЗЕД;
• Підготовка пакету документів для здійснення валютних операцій;
• Здійснення організації системи супроводження клієнтів корпоративного бізнесу в частині обслуговування валютних операцій;
• Підвищення якості обслуговування залучених клієнтів корпоративного бізнесу шляхом надання своєчасної та оперативної консультації;
• Контроль строків настання валютного нагляду;
• Комунікація зі службами Банку щодо можливості здійснення валютних операцій;
• Розробка та вдосконалення процесів та звітності по валютним операціям.

Керівник розвитку консалтингових програм та питань фінансового моніторингу
МБ Департаменту по роботі з малим бізнесом
АТ «ПУМБ» (Головний офіс)
вересень 2017 - червень 2024
• Реалізація та супровід консалтингову проекту «Консультації» в клієнт-банку для клієнтів МБ (етапи реалізації: від ідеї до впровадження послуги по продуктиві);
• Оwner сервісу «Валютний радник»/ «Юридичний радник»/ «Бухгалтерський радники»;
• Розробка та реалізація заходів для популяризації проекту;
• Впровадження нових каналів взаємодії з клієнтами по роботі із ЗЕД (онлайн чат-бот на сайті/Viber/ Telegram; клієнт-банк);
• Розробка та провадження єдиного каналу опрацюванню запитів мережі по питанням валютного законодавства та фінансового моніторингу (в системі Creatio);
• Створення, розробка та реалізації звітності по проекту;
• Консультування клієнтів та підготовка пакету документів по валютним операціям;
• Консультування клієнтів та підготовка пакету документів по господарським операціям;
• Підвищення якості обслуговування клієнтів корпоративного бізнесу по веденню ЗЕД і господарської діяльності;
• Взаємодія із підрозділами банку по здійсненню валютних операцій корпоративними клієнтами;
• Залучення потенційних корпоративних клієнтів для ведення ЗЕД в банку.
Головний юрисконсульт Юридичного департаменту ГО ПриватБанк
(підпорядкування Керівнику ЮД ГО)
вересень 2014 - серпень 2017
• Взаємодія із державними органами приймання участі у робочих групах та зустрічах щодо змін до нормативно-правових актів та звернень клієнтів (Асоціацією банків, НБУ, АМК України);
• Правовий аудит та актуалізація внутрішніх банківських документів, бізнес-процесів та договірної бази відповідно до норм чинного законодавства;
• Юридичний супровід справ у судових інстанціях (перші інстанції; апеляції та касації);
• Проект правового консалтингу –запити клієнтів (фізичні особи, VIP-клієнти та клієнти корпоративного Бізнесу) шляхом організації, контролю та управління групами юристів щодо розробки, організації та аналізу правових позицій;
• Правовий аналіз та підготовка висновків із зазначенням можливих ризиків за договорами у сфері господарських та цивільних правовідносин;
• Спільний проект із Департаментом HR з аналізу та дотримання норм трудового законодавства у процесі винесення накладання дисциплінарних стягнень
Головний юрисконсульт Роздрібного Бізнесу
(підпорядкування Заступнику Голови Правління по РБ)
липень 2004 – вересень 2009
• Робота у бізнес-проектах з розробки та запуску банківських продуктів, аналіз правового середовища, потенційних ризиків та розробка договірної бази;
• Юридичний супровід діяльності по всім напрямках Роздрібного Бізнесу;
• Юридичний супровід дочірніх кредитних компаній "ПриватКредит", "ПриватАвто", "Кредитний магазин";
• Проект in-house страхування- взаємодія зі страховими компаніями щодо виплат і підготовки регресних позовів;
• Розробка та впровадження технології стягнення заборгованості за кредитами, виданими шахрайським шляхом;
• Ініціація судових процесів та їх супровід у судових інстанціях;
• Робота зі скаргами клієнтів.
Дніпропетровська обласна рада
2003 -2004
юрист юридичного відділу
• Робота із запитами клієнтів.
• Підготовка документації по комунальній власності.
• Участь у судових справах

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: