• Файл

В'ячеслав

Комерційний директор, менеджер з продажу, начальник відділу продажів, керівник фінансової служби

Вік:
47 років
Місто проживання:
Миколаїв
Готовий працювати:
Київ, Львів, Миколаїв, Одеса, Рівне

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Носенко В’ячеслав Володимирович
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Рік народження: 1976
Місце проживання: м. Миколаїв, вул. Генерала Карпенка, 22/21

Освіта:
вища
1993-1999 – Український державний морський технічний університет за спеціальністю «Менеджмент у виробничій сфері»
2017 – учбово-науковий інститут післядипломної освіти Чорноморського національного університету імени Петра Могили, курс «Основи адміністрування програми бухгалтерського обліку «1С: Підприємство».

Пофесійні навички:
Знання принципів менеджменту фінансових та виробничих процесів, сейлз-менеджменту, ЗЕД, банківської справи, бухгалтерського та податкового обліку. Значний досвід роботи в сфері продажу товарів та послуг. Досвід з проведення ділових зустрічей та переговорів, досвід управління колективом. Досвід з планування, реалізації та аналізу різноманітних бізнес-процесів. Досвід організації мереж роздрібного продажу в тому числі мереж електронної комерції, дилерських мереж. Досвід у сфері внутрішньої та міжнародної транспортної логістики, зовнішньоекономічної діяльності. Великий досвід із роботи з клієнтами, залучення клієнтів та укладання різних типів угод з контрагентами (купівлі-продажу, постачання, контрактів ЗЕД та господарських угод). Досвід організації документального супроводу процесів, документообігу та діловодства, досвід проходження перевірок фінансовими установами.

Досвід професійної та трудової діяльності:

2020-2024 – комерційний директор ТОВ «НІКОТЕКС»
Основні обов'язки:
• керівництво фінансово-господарською діяльністю підприємства
• збут продукції на внутрішньому та зовнішньому ринку. Робота з контрагентами-покупцями продукції, пошук та залучення нових клієнтів, просування продуктів на ринку
• матеріально-технічне забезпечення, закупівля сировини, матеріалів та обладнання
• організація транспортної логістики для постачання ТМЦ на підприємство та відвантаження готової продукції клієнтам
• планування виробничого процесу
• розрахунок калькуляцій за кожним типом продукції, контроль актуальності цін та фінансового результату від реалізації продукції, контроль дебіторської заборгованості
• зовнішньоекономічна діяльність
• документальне оформлення процесів, укладання угод с контрагентами
• пошук методик для оптимізації витрат та підвищення ефективності виробництва
• надання послуг внутрішніх та міжнародних перевезень вантажним автотранспортом

2017-2020 – старший менеджер комерційного відділу транспортної компанії ТОВ «Югевротранс»
Основні обов'язки:
• організація та аналіз ефективності автотранспортних перевезень, аналіз ефективності окремих напрямів діяльності підприємства та типів перевезень
• транспортна внутрішня та міжнародна логістика
• облік, обробка первинної документації, загальний облік палива, контроль за нормами витрати палива у розрізі кожного транспортного засобу, розрахунок зарплат водіїв, облік інших витрат, обробка і введення первинної документації
• контроль руху транспортних засобів, контроль за нормами витрат палива. Проведення службових розслідувань за фактами порушення відповідних норм, за фактами шахрайства
• робота з контрагентами, документальний супровід договірних відносин, залучення нових клієнтів

2015-2017 – завідувач сектору торговельного еквайрингу відділу платіжних карток Миколаївського обласного управління АТ «Ощадбанк»
Основні обов'язки:
• залучення та супровід клієнтів за продуктами еквайринг та інтернет-еквайринг. Розвиток регіональної еквайрингової мережі, аналіз та контроль ефективності її роботи.

2012-2015 – старший менеджер управління зовнішніх продажів Одеської обласної дирекції "Райффайзен Банк Аваль".
Основні обов'язки:
• Залучення, оформлення договірних відносин та супровід клієнтів за продуктом еквайринг та інтернет-еквайринг. Розвиток та аналіз ефективності регіональної еквайрингової мережі.
• Залучення, оформлення договірних відносин та супровід клієнтів у рамках зарплатних проектів.
• Розвиток мережі банкоматів, аналіз ефективності роботи мережі. Пошук місць під встановлення банкоматів, проведення переговорів с контрагентами-орендодавцями та підписання договорів оренди.
• Розвиток мережі банківських терміналів самообслуговування, аналіз ефективності її роботи. Підписання договорів щодо прийому платежів від населення з комунальними та сервісними підприємствами. Розробка та підтримка програмного забезпечення для системи платежів через термінали самообслуговування.
• Підписання договорів щодо прийому платежів від населення з комунальними та сервісними підприємствами за схемою регулярних списань з картрахунків клієнтів (Directdebit).
• Планування, координація та контроль роботи відділень банку щодо продажу банківських роздрібних продуктів.
• Навчання касирів банку, проведення тренінгів щодо роботи з платіжними картками, навчання персоналу торгових підприємств роботі з платіжними картками та банківським обладнанням.
• Відкриття карткових рахунків клієнтам, обслуговування, супровід платіжних карток.
• Зарахування, списання коштів із картрахунків клієнтів, зарахування зарплати клієнтів у рамках зарплатних проектів, зарахування пенсій, зарахування SWIFT-платежів.
• Організація процесів та здійснення проводок із завантаження/інкасації банкоматів, з еквайрингового покриття та видачі готівки за картками через каси відділень банку.
• Облік основних засобів та витратних матеріалів.

2011-2012 – начальник відділу зовнішніх продажів Миколаївської обласної дирекції «Райффайзен Банк Аваль»

2007-2011 – начальник відділу альтернативного продажу Миколаївської обласної дирекції «Райффайзен Банк Аваль»

2003-2007 – головний економіст відділу платіжних карток Миколаївської обласної дирекції «Райффайзен Банк Аваль»

2000-2003 – провідний економіст відділу платіжних карток Миколаївської обласної дирекції «Райффайзен Банк Аваль»

2000-2000 – старший економіст сектору платіжних карток Миколаївської обласної дирекції АППБ «Аваль».

1999-2000 – заступник головного бухгалтера ТОВ «ТЕПС & Co»

1998-1999 – старший економіст відділу доходів Миколаївського управління Державного казначейства України

1996-1998 – головний бухгалтер Миколаївської філії редакції журналу «Вісник податкової служби України»

1995-1996 – економіст відділу доходів Ленінського районного управління Пенсійного фонду України

1994-1995 – головний бухгалтер кооперативу «Акваріум».

Інші навички та знання:
• знання програмних продуктів: «1С:Підприємство» 8.Х на рівні адміністратора, облікових систем, прикладних офісних програм.
• досвід побудови телекомунікаційних систем та локальних комп'ютерних мереж
• досвід проведення тренінгів та навчальних курсів
• знання англійської мови на рівні Intermediate

Особисті досягнення:

• створення найбільш ефективної в системі «Райффайзен банка Аваль» еквайрингової мережі з найбільшим регіональним проникненням продукту (мережа була створена з нуля).
• створення однієї з найефективніших у системі «Райффайзен банку Аваль» мережі банкоматів та центрів самообслуговування (мережа була створена з нуля).
• створення, розробка програмного забезпечення, введення в експлуатацію та адаптація під регіональну специфіку системи платежів через банківські термінали самообслуговування. До системи було підключено всі регіональні комунальні та сервісні підприємства, які приймають платежі від населення. Подібна регіональна система була єдиною в структурі «Райффайзен банку Аваль».
• реалізація автоматичної системи бухгалтерського обліку на підприємстві (Миколаївська філія редакції журналу «Вісник податкової служби України») до початку поширення відповідних програмних комплексів (до початку комерційного поширення системи 1С та аналогічних їй).
• автоматизація процесів обробки первинної документації, автоматизація введення первинної документації до 1С, автоматизація системи обліку палива та інших процесів (ТОВ «Югєвротранс»).

Особисті відмітки:
2010 та 2013 рік – найкращий менеджер з продажу роздрібних банківських продуктів у системі «Райффайзен банку Аваль»
2009 та 2013 рік – нагорода «за значний внесок у розвиток Миколаївської дирекції «Райффайзен банк Аваль».

Особистісні якості:

аналітичний склад мислення, наявність організаторських здібностей (досвід управління процесами та колективом), вміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася, і приймати рішення (у тому числі досвід у стабілізації кризових ситуацій), здатність швидко навчатися, прагнення до саморозвитку, гарні комунікативні навички (досвід проведення зустрічей, виступів перед аудиторією, проведення тренінгів тощо), здатність оптимізації різних процесів, ініціативність та відповідальність.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: