• Файл

Вікторія

Менеджер інтернет-магазину

Місто: Івано-Франківськ
Місто:
Івано-Франківськ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Мислюк Вікторія Михайлівна
(Victoria M. Mysluk)

Дата народження: 14.08.1986
Місто: Івано-Франківськ
Моб.тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
вересень 2003 р. -червень 2007 р., Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу, спеціальність «Економіка і підприємництво», диплом бакалавра з відзнакою (денна форма навчання).
вересень 2007 р.-червень 2008 р., Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу, спеціальність «Економіка підприємства», диплом магістра з відзнакою (денна форма навчання) і здобула кваліфікацію економіст.

Досвід роботи:
12.08.2008 р. – 01.06.2019 р.
Інженер відділу із закупівель товарів, робіт та послуг УМГ «Прикарпаттрансгаз» АТ «Укртрансгаз».
01.06.2019 р. - 06.03.2020 р.
Інженер першої категорії західного сектору тендерних процедур управління закупівель та тендерних процедур філії «Оператор газотренспортної системи України» АТ «Укртрансгаз».

Фуккціональні обов’язки:
• організація та проведення тендерних закупівель (відкриті торги, допорогові закупівлі);
• контроль за своєчасним проведенням тендерних процедур із дотриманням строків, передбачених законом;
• аналіз тендерних пропозицій учасників торгів;
• вибір переможця торгів;
• контроль та складання всього необхідного документообігу по проведених процедурах закупівель;
• надання учасникам консультацій і роз'яснень правил участі в тендерних процедурах;
• складання тендерної документації та внесення змін до неї;
• перевірка пропозицій учасників на відповідність тендерній документації;
• складання протоколів засідання тендерного комітету;
• оприлюднення через авторизований електронний майданчик на веб-сайті Уповноваженого органу "ПРОЗОРРО" інформацію по торгам (оголошення на проведення торгів, рішення тендерного комітету, відповіді на запитання та вимоги, інше);
• взаємодія зі структурними підрозділами підприємства з питань проведення закупівель.

Професійні навички:
• володію комп’ютером (MS Office (Excel, Word), інтернет);
• вміння користуватися офісною технікою;
- досвід роботи з клієнтами;
- досвід в сфері державних закупівель;
- навички інтернет продаж;
- навички ведення документообігу;
- грамотна письмова та усна мова;
- знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію; англійська – вищий середній рівень (upper intermediate).

Особисті якості:

Націленість на результат, уважність до деталей, вміння працювати з великими обсягами інформації, ініціативність, порядність.

Додаткова інформація:

Сімейний стан: неодружена.
Діти: ні.
Водійське посвідчення: так.
Власне авто: так.
Можливість відряджень: так.
Хобі: займаюсь спортом, танцями.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: