- PRO
Наталія
Менеджер з постачання, торгової мережі, розвитку проєкту, нерухомості
- Розглядає посади:
- Менеджер з постачання, торгової мережі, розвитку проєкту, нерухомості, Менеджер торгової мережі
- Вид зайнятості:
- повна
- Зарплата:
- 25 000 грн/міс
- Вік:
- 44 роки
- Місто:
- Полтава
Контактна інформація
Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/11019487/
Досвід роботи
Фахівець відділу оренди ,помічник керівника
з 09.2024 по нині
(11 місяців)
група компаній Км, Полтава (Нерухомість)
організація внутрішньої комунікації та координація робочих процесів відділу;
-контроль за термінами та ведення договорів оренди;
-складання графіків робочого часу та табелювання персоналу відділу (5 працівників);
-заповнення та контроль показників лічильників в звіт ;
-розробка ідей по покращенню сервісу компанії;
-проведення переговорів та переглядів по обєктам нерухомості з потенційними клієнтами ;
-контроль за порядком орендованих приміщень комплексу;
-приймання дзвінків та ведення соц.сторінок компанії;
-проведення навчальних тренінгів та адаптація персоналу відділу;
-виконання звітів по запиту керівництва,
контроль за дебеторською заборгованістю постачальників та орендарів;
взаємодія та проведення переговорів з постачальниками компанії ;
-контроль та планування ремонтних робіт обєктів нерухомості;
-інформаційна підтримка орендарів компанії ;
-підготовка презентацій по звіту ;
Менеджер операційно-адміністративної діяльності
з 11.2019 по 06.2024
(4 роки 7 місяців)
бізнес-центр, Полтава (Нерухомість)
оптимізація адміністративно-господарської діяльності бізнес-центру;
-складання комеційних пропозицій та проведення перемовин з потенційними орендарями бізнес-центру;
-повний супровід по всім питанням орендарів ;
організація та контроль підписання договорів , актів , інших листів орендарями;
-управління , організація та облік клінінговою структурою ( 15 підлеглих );
ведення управлінського фінансового бухгалтерського обліку персоналу;
забезпечення матеріалами офіса бізнес-центру та структури клінінгу ;
контроль за виконанням зобов`язань згідно договору оренди та контроль дебиторської заборгованості ;
контроль за сервісом та технічно-господарским станом бізнес-центру ;
взаємодія з котролюючими органами ;
вирішення складних спірних питань;
забезпечення високого рівня гостинності та сервісу ;
проведення моніторингу ринку нерухомості ;
ведення соціальних мереж забезпечення запитів орендарів та відвідувачів бізнес-центру;
організація та проведення переглядів офісів ;
організація конференц зустрічей;
організація івентів та тімбілдінгів.
контроль за естетичним та діловим стилем інтер`єру та екстер`єру бізнес-центру;
контроль та облік додаткових послуг бізнес-центру ;
Менеджер з адміністративно-господарчої роботи
з 05.2018 по 12.2018
(7 місяців)
Торгово-розважальний центр Київ, Полтава (Нерухомість)
організація адміністративно-господарської діяльності ТРЦ;
контроль за технічним станом ТРЦ;
забезпечення високого рівня гостинності та сервісу для орендарів та відвідувачів ТРЦ;
контроль за роботою клінінгової компанії;
взаємодія з контролюючими органами влади;
забезпечення жіттєдіяльності офісу ТРЦ;
забезпечення матеріалами клінігової компанії ;
ведення поточної та звітньої документації
Управляючий магазином
з 11.2006 по 12.2017
(11 років 1 місяць)
магазин Тріумф магазин Діва, Полтава (Роздрібна торгівля)
розробка стратегії відкриття торгових точок ;
організація управління діяльності торгової точки;
ведення фінансового бухгалтерського та управлінського обліку
заключення договорів з постачальниками ;
контроль за господарсько-технічним станом магазину;
забезпечення бази клієнтів магазину;
розробка та забезпечення рекламної діяльності магазинів ;
управління персоналом;
забезпечення плану продажів .
Фахівець 1 категоріі
з 04.2005 по 04.2006
(1 рік)
UKRSIBBANK BNP Paribas Group, Гадяч (Фінанси, банки, страхування)
ведення кредитного портфелю;
проведення платежів;
залучення клієнтів банку;
ведення переговорів з потенційними клієгтами;
заключення договорів ;
ведення депозитного переговорів ;
Освіта
Полтавський університет економіки та торгівлі
Фінанси та кредит, Полтава
Вища, з 1998 по 2003 (5 років)
Полтавський коледж управління і права
Фінанси та кредит, Полтава
Середня спеціальна, з 1996 по 1999 (3 роки)
Знання і навички
- Управління командою
- Ведення CRM
- 1С:Підприємство
- Організаторські здібності
- Уміння планувати
- Оптимізація витрат
- Управління магазином
- Навики 1С
- Тайм-менеджмент
- MS Excel
- Управління товарними запасами
- Уміння аналізувати
- Ведення переговорів з постачальниками
- Самостійне прийняття рішень
- Закупівля будівельних матеріалів
- Уміння працювати в режимі багатозадачності
Знання мов
- Українська — вільно
- Англійська — середній
Рекомендації
Шпильова Валентина
Менеджер розвитку компанії, ПРООН
Інші резюме цього кандидата
- PRO
Керівник мережі, операційний директор, начальник відділу оренди
30 000 грн
Полтава
Вища освіта · Повна зайнятість
- Менеджер з супроводу клієнтів, Логістично-транспортна компанія, 7 місяців
- Менеджер з адміністративно-господарчої роботи, Бизнес-Центр, ООО, 4 роки 7 місяців
- PRO
Операційний менеджер бізнес-центру, спеціаліст з нерухомості
23 000 грн
Полтава
Вища освіта · Повна зайнятість
- Менеджер відділу оренди та експлуатації, Логістично-транспортна компанія КД, 8 місяців
- Менеджер адміністративно-господарській діяльності, бізнес-центр, 4 роки 7 місяців
- PRO
Адміністратор торговельного залу, рецепції готелю, клініки, помічник керівника
Полтава
Вища освіта · Повна зайнятість
- Менеджер по роботі з клієнтами, ПФ КМ, 8 місяців
- Менеджер операційної діяльності, Ера 17, ТОВ, 4 роки 7 місяців