• PRO

Юлія

Помічник менеджера з логістики, логіст, 32 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
43 роки
Місто проживання:
Бровари
Готовий працювати:
Бровари, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фахівець з документообігу відділу логістики.

з 03.2023 по 08.2024 (1 рік 5 місяців)
ТОВ«Солагро Трейд», Київ (Сільське господарство, агробізнес)

•супровід процесу підписання договорів;
•перевірка оформлення належним чином первинних документів;
•внесення в систему 1С актів виконаних робіт з транспортно-експедиторських послуг та сюрвеєрів;
•формування заявок на оплату рахунків, інвойсів, актів ВР по міжнародним перевезенням та на територіі України ;
•контроль своєчасного проведення розрахунків з Контрагентами;
•підготовка актів звірки за періоди по Контрагентам;
•контроль дебіторської заборгованості;
• формування електронного архіву сканованих копій документів;
• контроль своєчасного отримання документів та їх систематизація, контроль строків дії документів.

Бухгалтер з обліку транспортно-експедиційних послуг.

з 02.2022 по 01.2023 (11 місяців)
Агрохолдинг «А.С.Т.», Київ (Сільське господарство, агробізнес)

•бухгалтерський облік експедиторських послуг зі сторонніми та власними експедиторами;
•перевірка актів виконаних робіт з послуг експедиторів. Проведення в 1С.;
•забезпечення та контроль наявності оригіналів документів;
•виписка доручень, оформлення заявок на відвантаження;
•контроль залишків ТМЦ на складах Компанії.
•виписка рахунків та видаткових накладних, проведення в системі 1С.

Менеджер з логістики.

з 12.2021 по 02.2022 (2 місяці)
ТОВ «ФПК «Ресурсгруп», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

•заключення договорів на транспортно-експедиційне обслуговування з експедиторами/перевізниками, контроль підписання;
•комунікація з експедиторськими компаніями з метою вирішення питань щодо відвантаження ТМЦ зі складу;
•комунікація з брокерами, підготовка пакету документів для митного брокера (імпорт), листів на переадресацію вагонів;
•контроль своєчасного проведення взаєморозрахунків та документообороту з постачальниками логістичних послуг.

Менеджер з логістики.

з 08.2014 по 10.2021 (7 років 2 місяці)
АТ «Аграрний фонд», Київ (Сільське господарство, агробізнес)

побудова та ведення логістичних маршрутів;
•підбір перевізників виходячи з найбільш ефективних схем роботи;
•заключення договорів на транспортно-експедиційне обслуговування з експедиторами/перевізниками на максимально вигідних умовах для Товариства, контроль підписання;
•робота з транспортними компаніями; організація перевезень по території України між складами Товариства та на експорт;
•планування та відстеження графіку завантаження транспорту;
•оформлення дозвільних документів та заявок на відвантаження і переміщення ТМЦ;
•опрацювання актів виконаних робіт, ТТН, залізничних накладних;
•підготовка звітності про переміщення;
•робота з первинною документацією; ведення документообігу;
•перевірка та облік в базі BAS ERP документів щодо проведення розрахунків за надані послуги по переміщенню ТМЦ;
•оформлення претензій по наднормативним недостачам вантажу у випадках, якщо втрата ТМЦ відбулася з вини найнятого Товариством перевізника;
•контроль взаєморозрахунків з контрагентами.

Заступник начальника контрольно-ревізійного управління, головний ревізор.

з 10.2009 по 02.2011 (1 рік 4 місяці)
ДАК«Хліб України», Київ (Сільське господарство, агробізнес)

ревізії та перевірки фінансової діяльності, достовірності обліку і звітності на підконтрольних об’єктах.

Заступник головного бухгалтера.

з 04.2007 по 10.2009 (2 роки 6 місяців)
ДП «Агентство з реструктуризації заборгованості підприємств агропромислового комплексу України», Київ (Сільське господарство, агробізнес)

•обробка та виписка первинної документації;
•підготовка платіжних доручень в національній валюті в системі 1С та вигрузка в Клієнт-банк;
•проведення платежів в системі Клієнт-банк;
• облік касових та банківських операцій; виписка довіреностей;
•облік розрахунків з постачальниками та покупцями;
•облік розрахунків з підзвітними особами;
•нарахування заробітної плати;
•підготовка та здача звітності в фонди соціального страхування, ф.1ДФ, персоніфікація.

Провідний спеціаліст.

з 09.2003 по 04.2007 (3 роки 7 місяців)
ДП «Агентство з реструктуризації заборгованості підприємств агропромислового комплексу України», Київ (Сільське господарство, агробізнес)

•робота з банківськими виписками;
•контроль та аналіз взаєморозрахунків підприємств - дебіторів за отримані матеріально-технічні ресурси;
•формування звітів про результати взаєморозрахунків дебіторів;
•cкладання актів звірки з дебіторами.

Економіст.

з 02.2003 по 08.2003 (6 місяців)
ДАК«Хліб України», Київ (Сільське господарство, агробізнес)

•облік дебіторської заборгованості;
•виконання зустрічних звірок з дебіторами;
•визначення безнадійної заборгованості.

Освіта

Харківський інститут управління.

Економічний факультет., Харків
Вища, з 2000 по 2004 (4 роки)

Київський радіомеханічний технікум.

Економічний факультет., Київ
Середня спеціальна, з 1998 по 2000 (2 роки)

Знання і навички

  • • відповідальність
  • Комунікабельність
  • Дисциплінованість
  • Старанність
  • Здатність до навчання
  • Бажання вчитися і розвиватися
  • Робота в команді
  • Робота з великим обсягом інформації
  • Порядність
  • Наполегливість
  • Самостійне прийняття рішень
  • Організація внутрішніх перевезень
  • Організація автоперевезень
  • Орієнтація на результат
  • Завзятість
  • Контроль завантаження автотранспорту
  • Ведення архіву документів
  • Користувач 1С
  • Уміння користуватись оргтехнікою
  • MS Office
  • MS Excel
  • Ведення документації

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Особисті якості:
•відповідальність, комунікабельність, дисциплінованість;
•старанність, здатність працювати швидко і ефективно;
•бажання навчатись, вміння працювати в команді, порядність;
•націленість на конкретний результат, завзятість і наполегливість.

Професійні навички:

MS Office; Outlook; Клієнт-банк; 1С Підприємство 8.1,8.2, BAS ERP, ТМ Карта, ВЧАСНО.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: