• Файл

Ірина

Директор з маркетингу, digital-маркетолог, стратег, експерт з Амазон

Місто проживання:
Львів
Готовий працювати:
Івано-Франківськ, Київ, Львів, Одеса, Ужгород

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Ірина Коваленко

https://t.me/iiryna385 [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
linkedin facebook

●​ Розробка повного циклу маркетингових активностей - від аналізу ринку до побудови стратегії та
реалізації як у B2C так і у B2B
●​ Growth hacking на висококонкурентних ринках
●​ Вивід нових продуктів/послуг на ринок
●​ Digital: оптимізація воронки та крос-канальне просування: Google/Bing/Amazon/Meta/Reddit Ads +
просування на Youtube + influence marketing та інші канали
●​ Орієнтованість на результат – типове збільшення обсягу продажів у кілька разів на українському
ринку та на 40%+ на ринках ЄС/США

Квітень 2024 – дотепер: Business/Marketing Strategist, проектна робота:​

●​ Бізнес-консалтинг: виявлення та вирішення ключових проблем бізнесу
●​ Комплексний маркетинг
●​ Маркетинговий аудит + короткострокові способи швидкого покращення ефективності маркетингу
●​ Amazon: запуск та просування продуктів - від економічного аналізу ніші до вдосконалення продукту
та маркетингу

Травень 2023 – Березень 2024: директор з маркетингу, DOFReality, компанія - виробник
моушн-симуляторів; ринки США, Австралії, Канади, Європи, фултайм, віддалена робота

Основні результати:
●​ Зростання обороту на 40% за підсумками 2023-го
●​ Значна оптимізація прибутковості та оптимізація затрат; зменшення затрат на маркетинг на 35%
●​ Оптимізація LTV, значне зростання лояльності всієї бази клієнтів
●​ Посилені основні канали просування шляхом залучення великих гравців на суміжних ринках та
запроваджені нові підходи по окремих каналах просування, додані нові канали просування
●​ Розроблена стратегія виходу на ринок у B2B

Шляхи досягнення:

●​ Аналіз Ринків, аналіз конкурентів, маркетинговий аудит
●​ Аналіз продаж
●​ Безпосередня взаємодія з hi-profile customers & influencers
●​ Фасилітація products / services improvement
●​ Запровадження неперервного аналізу VoC та бізнес-аналітики
●​ Оптимізована робота з наявними каналами просування
●​ Розкриття потенціалу перспективних співробітників та оптимізація командної роботи
●​ Посилення залученості сегментів

Березень 2021 – листопад 2022: Digital Marketing Strategist, BOUNTY, преміум-товари для
рибалки, ринок України

Основні результати:
●​ Загальна сума замовлень зросла >3.5x у сезон та 4x поза межами сезону - у роздрібі і гурті за
перший рік роботи
●​ У рік початку війни - 2022 - порівняно з 2021 - продажі вдалося підняти ще на 54% - в умовах
падіння ринку й розгубленості конкурентів Компанії вдалося захопити його левову частку, ставши
безсумнівним лідером у ніші
●​ Кількість гуртових замовників за час роботи зросла на 60% та перевищила 100
●​ За ключовими пошуковими запитами сайт з 10+ сторінки виведений на 1-шу сторінку Google

Шляхи досягнення:
●​ Стратегічне планування ключових маркетингових активностей
●​ Тісна співпраця з відділом продаж – включаючи менеджерів з роздрібних та гуртових продаж з
метою підвищення їх мотивації, якості обслуговування та рівня продаж
●​ Майстерна робота з основними каналами просування: Fb Ads / Google Ads, Youtube,
вайбер/телеграм групи, розсилки тощо.
●​ Активна робота в напрямку підвищення лояльності клієнтів

Квітень 2020 – Березень 2021: Product Lead, товари для дому, рітейл, ринок США

Результати:
●​ Досягнення оптимальної прибутковості по більшості товарів
●​ ACOS по основних групах рекламних кампаній - менше ніж 30%
●​ Успішний запуск нових товарів

Шляхи досягнення результатів:
●​ Нішева аналітика
●​ Робота над удосконаленням товарів
●​ Amazon PPC, Meta Ads
●​ Менеджмент та оптимізація роботи команди - аккаунт-менеджера, ресерчера, фотографа, дизайнера,
PPC-спеціалістів

Квітень 2020 – Листопад 2020: Digital Marketing Manager, Перша кава, ринок України, часткова
зайнятість

Основні результати:
●​ Виділені перспективні/пріоритетні напрямки роботи компанії у B2C та B2B
●​ Стабілізований рівень продаж у B2C в розпал COVID-кризи, по окремих напрямках +20-30%
●​ З нуля запущені продажі професійного хорватського посуду для кав’ярень Inker - B2B
●​ Продажі на Prom зросли у >6x
Шляхи досягнення:

●​ Аналітика по напрямках
●​ Аналіз каналів залучення Клієнтів
●​ Маркетинговий аудит
●​ Оптимізація роботи з урахуванням наявної ситуації та можливостей для розвитку

Вересень 2019 - березень 2020: Market Strategist, Студія дизайну інтер’єрів Петра Голика,
фултайм, ринок України

Основні результати:
●​ Сума замовлень зросла в 2,09 раза, а кількість активних Клієнтів – в 1,74 раза
●​ Покращена взаємодія з фіналізованою часткою Клієнтів
●​ Оптимізовані витрати на рекламу
●​ Підняття лояльності до Бренду

Шляхи досягнення:
●​ Розробка маркетингової стратегії для B2B/B2C та її реалізація
●​ Запровадження методів контролю виконавчої ланки з метою підвищення якості наданих послуг
●​ Налагодження процесу збору, аналізу та оцінки інформації про актуальних та потенційних клієнтів
●​ Розробка маркетингових матеріалів
●​ Розробка специфікацій для розробки сайту та вимог по контенту
●​ Просування у Facebook & Instagram включно з налаштуванням реклами

Червень 2007 – Лютий 2019: журналіст, редактор відділу політики газети “Експрес”

Результати роботи: тисячі резонансних статей та інтерв’ю, включаючи аналітику і розслідування,
переважно в економічній та політичній сферах.

Основна освіта

Вересень 2007 - Жовтень 2008, Львівський інститут менеджменту, Розвиток економічних та
управлінських компетенцій – accustomed MBA programme
Sep 2002 - May 2007 Львівський національний університет ім. І. Франка, факультет
журналістики

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: