Александр

Менеджер з продажу, оператор ПК

Розглядає посади: Менеджер з продажу, оператор ПК, Постачальник
Вид зайнятості: повна, неповна
Зарплата: 18 000 грн/міс
Місто: Харків
Розглядає посади:
Менеджер з продажу, оператор ПК, Постачальник
Вид зайнятості:
повна, неповна
Зарплата:
18 000 грн/міс
Місто:
Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з продажу

з 06.2013 по 08.2024 (11 років 3 місяці)
приватні підприємства, Харків (Роздрібна торгівля)

Додаткова інформація

Досвід роботи:
- Менеджер з продажу інтернет-магазинів комп'ютерної, мобільної, електронної, електротехнічної, електроосвітлювальної техніки, побутової апаратури, БАДів, косметичних та гігієнічних товарів,
- Контент-менеджер інтернет-магазинів комп'ютерної, мобільної, електронної, електротехнічної, електроосвітлювальної техніки, побутової апаратури, БАДів, косметичних та гігієнічних товарів.

Навички:
- Обробка замовлень з сайтів, соцмереж, CRM.
- Прийом, внесення, обробка заявок у 1С.
- Робота у 1С: формування заявок, накладних задля закупівлі комплектуючих, товарів та інш., витратних матеріалів, обробка, проведення необхідного документообігу в 1С (приходні, витратні накладні, замовлення, акти виконаних робіт, рахунки до сплати, облік витрат та надходжень сплати за виконані роботи).
- Комунікація з клієнтами компанії усіма доступними засобами зв’язку.
- Формування ТТН у особистих кабінетах для відправки замовлень службами доставки.
- Робота з CRM.
- Володіння ОС сімейства Windows на рівні адміністратора,
- Робота з пакетом програм MS Office (Word, Excel, Access),
- Володіння пакетом програм обробки документів, зображень різного формату.

Професійні навички:
- Керівництво підрозділом, розподіл обов’язків, забезпечення та контроль своєчасного виконання завдань підлеглими, оформлення та проведення необхідної документації у 1С.
- Розподіл замовлень та обо’язків серед виконавців відділу, підрозділу.
- Забезпечення закупівлі, розподілу та обліку комплектуючих, інш. товарів.
- Комунікація з клієнтами компанії усіма доступними засобами зв’язку.
- Контент-менеджмент інтернет-магазинів на маркетплейсах.

Особисті якості:
- Нестандартне мислення,
- Комунікабельність,
- Аналітичний склад розуму,
- Висока швидкість самонавчання,
- Лаконічність у спілкуванні та службовому листуванні,
- Старанність,
- Принциповість,
- Без шкідливих звичок.

Інші резюме цього кандидата

Кандидати за містами