• Файл

Элеонора

Керівник відділу продажу

Вік:
30 років
Місто проживання:
Святопетрівське
Готовий працювати:
Софіївська Борщагівка

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Призвище- Вілкун
Ім’я- Елеонора

Адреса проживання – Київська обл., село Святопетрівське
Email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Дата народження 01.03.1994
Громадянство- Українка

Телефон
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Сімейний стан: Одружена

Освіта
Міжнародний гуманітарний університет – Правознавство (Магістр)
Особисті якості
Товариська, відповідальна, цілеспрямована, швидко навчаюсь, надійна
Комп’ютерні навички
Досвідчений користувач: MsWord, Excel, Ms PowerPoint, Access, CRM
Попередній досвід роботи
1. Міжнародний гуманітарний університет - Інспектор із прийому іноземних студентів 2015 по 2017
• прийом іноземних студентів, їх реєстрація та оформлення особистої справи
-формування архіву
-ведення звітності
-сканування, копіювання документів
2. Акмар Транспорт – Секретар, Помічник менеджера 2017 по 2019
-прийом відвідувачів, а також прийом та розподіл телефонних дзвінків
-реєстрація нових моряків у базі
-оновлення даних моряків, які вже перебувають на обліку компанії
-обробка всіх документів моряка (сканування, редагування та збереження до бази даних, а також підготовка документів для відправки судновласнику)
-оформлення різних довідок
-перевірка відповідності досвіду моряка з паспортом моряка, а також з довідками про плавання та відгуками від судновласників
-прийом та відправка пошти кур'єрами, оформлення накладних
-ведення журналу вхідної та вихідної кореспонденції
-Оформлення всіх необхідних документів для посадки моряка на судно (візи, підфлажні документи і т.д.)
-Листування з іноземними судновласниками
• Набір, навчання та ведення нового персоналу
3.Интернет магазин Игрушки7 – Менеджер з продажу з січня до липня 2019
• прийом вхідних дзвінків - консультація клієнтів з послуг компанії, а також про наявність продукції та її функціоналу
• продзвін бази даних клієнтів
• запровадження постійних клієнтів та залучення нових
• прийом та оформлення замовлень
• Звіт по базі даних клієнтів та прийнятих замовлень
4.ООО Мультиплекс Холдинг- Спеціаліст з обслуговування клієнтів з 2019-09-10 по 2020-02-14
• обслуговування клієнтів на всіх станціях (квиткова каса, продуктова каса, запуск відвідувачів у зал, перевірка температури, якість картинки, звуку та дотримання правил відвідування кінотеатру)
• робота з програмою Vista
• консультування клієнтів згідно з регламентом роботи компанії

• ведення чек листа
• робота з продовольчими товарами та грошові операції
• Навчання нового персоналу стандартам якості роботи
5.Контакт-центр Teleperformance - Спеціаліст з обслуговування клієнтів 2020-04-07 – 2020- 09-18
• обслуговування клієнтів на вхідній та вихідній лініях
• консультування клієнтів щодо продуктів компанії
• донесення інформації клієнтам про можливість доставки, зв'язку з водієм, місцезнаходження та час роботи магазинів
• вирішення різних конфліктних чи спірних ситуацій
• складання скарг
• дотримання всіх показників якості обслуговування клієнтів та вимог компанії
• допомога та навчання нових співробітників у роботі з програмами
6. Майстер манікюру з жовтня 2020 по квітень 2021
7. Менеджер з продажу / Помічник керівника в будівельній сфері з травня 2023р. по теперішній час.
Початок роботи в компанії з менеджера з продажу. На даний час помічник керівника та відповідальна особа за фінансову частину.
Мій досвід роботи:
- робота з фінансами
- робота в базі 1С
- пошук та стажування персоналу
- ведення рекламного контенту компанії Тік ток та Інстаграм
- робота на платформі ОЛХ
- складання та укладання договорів, установчих документів та інш.
- робота по іншим філіалам компанії
- вирішення конфліктних ситуацій
- виконання доручень керівника
- підготовка документації та звітів - обробка вхідної та вихідної кореспонденції

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: