Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 1 жовтня 2023 PRO

Олексій

Комерційний директор, керівник управління, підрозділу, відділу, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
47 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Комерційний директор

з 02.2008 по 12.2021 (13 років 10 місяців)
ООО "Фонд Подол-Инвест", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Організація роботи та життєдіяльності підприємства;
• Керівництво та контроль адміністративно-господарської діяльністю підприємства;
• Керівництво колективом підприємства, делегування та розподл/перерозподіл повноважень працівників підприємства;
• ведення переговорів з іноземними постачальниками/партнерами, налагодження контактів, збільшення ліміту товару для ввезення на територію України;
• Планування замовлень та обсягів продажу;
• Робота з державними установами та організаціями;
• Робота з тендерами;
• Пошук та організація нових проектів;
• Укладання договорів;
• Керування продажами;
• Робота з VIP клієнтами;
• Навчання та розвиток персоналу;
• Забезпеченя комерційних показників;
• Забезпечення правового захисту прав на об'єкти інтелектуальної власності підприємства;
• Розробка СОПів, посадових інструкцій та іншої необхідної документації для життєдіяльності підприємства;
• З метою створення рекомендацій для засновників компанії щодо узгодження бізнес діяльності з вимогами законодавства та подальшого розвитку підприємства, вивчаю та аналізую законодавчі та підзаконні акти, що регламентують сферу діяльності компанії.

Комерційний директор

з 06.2007 по 02.2008 (8 місяців)
ТОВ "Фотіна", Київ (ексклюзивний представник в Україні професійної італійської косметики для волосся)

• Організація роботи підприємства з нуля;
• Керівництво та контроль адміністративно-господарської діяльністю підприємства;
• Моніторинг ринку професійної косметики для волосся, визначення сегмента;
• Моніторинг ринку нерухомості та пошук об'єктів нерухомості для оренди офісу, салону-краси;
• Розробка структури підприємства. Підбір персоналу;
• Навчання співробітників компанії;
• Планування замовлень;
• Управління продажами;
• Ведення переговорів та ділового листування з іноземними виробниками та представниками;
• Планування та моніторинг плану продажу груп товарів, лімітів та наданих знижок;
• Здійснення моніторингу цін, причин їх коливань та бізнес активності конкурентів;
• Організація дилерської мережі.

Головний мернеджер відділу продаж (комерційний директор)

з 07.2001 по 06.2007 (5 років 11 місяців)
ДП «Будсервіс-1», Київ (оптова реалізація товарів медичного призначення)

• Планування замовлень та обсягів продажу;
• Ведення щоденного обліку руху товарів;
• Узагальнення результатів інвентаризації товарів, показників реалізації продукції та підготовка аналітичних звітів для керівництва;
• Робота з митницею, митне очищення вантажів;
• Дослідження та аналіз обсягів продажів, нових сегментів ринку та діяльності конкурентів з метою підготовки рекомендацій для керівництва підприємства спрямованих на збільшення обсягів продажів, покращення культури роботи з клієнтами та «захоплення» нових ринків збуту товарів;

Головний спеціаліст Управління авторських та суміжних прав

з 01.2001 по 08.2001 (7 місяців)
Державний департамент інтелектуальної власності Міністерства освіти і науки України, Київ (Державні організації)

• Розробка законодавчої бази у сфері інтелектуальної власності;
• Активна участь у програмах щодо консультацій та роз'яснення законодавства у сфері інтелектуальної власності;
• Адміністрація та моніторинг регіональних програм, спрямованих на покращення фінансово-економічних умов та подолання соціальних проблем, що утримують розвиток захисту прав на об'єкти інтелектуальної власності;
• Аналіз законодавчих та інших нормативних актів, що регулюють діяльність сфери;
• Надання рекомендацій щодо покращення нормативних документів Адміністрації Президента України; Кабінету Міністрів України, Міністерству освіти і науки України, МВС та іншим органам виконавчої влади.
• Участь у семінарах та конференціях, консультування проектів.

Освіта

Українська Академія державного управління при Президентові України

Магістр державного управління. Диплом з відзнакою., Київ
Вища, з 1999 по 2001 (1 рік 5 місяців)

Київський державний торговельно-економічний університет. Вища освіта за спеціальністю „Маркетинг” та здобув кваліфікацію економіста з маркетингу.

„Маркетинг” кваліфікація: економіст з маркетингу., Київ
Вища, з 1994 по 1999 (4 роки 9 місяців)

Київський геологорозвідувальний технікум

Спеціальне відділення перепідготовки кадрів, спеціальність „Бухгалтерський облік і діловодство”, кваліфікація бухгалтер-референт., Київ
Середня спеціальна, з 1993 по 1994 (9 місяців)

Київський індустріальний технікум

Спеціальність „Експлуатація та ремонт обладнання підприємств будівельних матеріалів”, кваліфікація технік-механік., Київ
Середня спеціальна, з 1992 по 1996 (3 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

SABIT (Спеціальна Американська Програма Ділових Стажувань). Тема стажування «ПРАВА НА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНУ ВЛАСНІСТЬ ДЛЯ ЄВРАЗІЇ»

1 місяць

Знання і навички

MS Office Користувач ПК Користувач Internet Windows Email Поштовий клієнт

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

•Вміння керувати колективом;
•Проведення переговорів на різних рівнях, зокрема, з керівництвом великих комерційних та державних підприємств;
•Знання законодавства у галузі малого та середнього бізнесу;
•Розробка внутрішніх документів компанії: посадові інструкції, правила роботи з клієнтами, трудові та колективні договори тощо;
•Робота з державними установами та організаціями (листування, отримання ліцензій та дозволів, участь у тендерах, реєстрація ТМ, проходження перевірок тощо);
•Планування замовлень та обсягів продажу;
•Ціноутворення;
•Володіння комп'ютером на рівні кваліфікованого користувача (MS Windows, MS Office, Internet, 1С, поштові програми, інше)
•Відповідальний, організований, ініціативний та дисциплінований;
•Вміння працювати як у команді, так і самостійно;
•Навички управління ресурсами (матеріальними, фінансовими, людськими, часом);
•орієнтація на максимальне задоволення потреб керівництва, працівників, клієнтів;
•• Посвідчення водія (категорія В, С) – стаж 25 років (маю власний автомобіль).

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: