Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/11136266/
Юрист, заступник директора з юридичних питань, начальник юридичного відділу
- Місто проживання:
- Вишневе (Київська обл.)
- Готовий працювати:
- Вишневе (Київська обл.), Київ
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Досвід роботи
Спеціаліст з управління активами/внутрішній аудитор/ заступник директо
з 10.2019 по 10.2024
(5 років)
ТОВ «КУА «ФАРЛОНГ», Київ (Фінанси, банки, страхування)
Надання юридичних консультацій всім підрозділам компанії, консультація та супровід роботи відділу кадрів, трудові спори. Аналіз законодавства та його змін. Представництво інтересів КУА в НКЦПФР та комунікація з питань реєстрації КІФ. Корпоративні питання: розробка та зміни до статуту компанії, супровід реєстрації статуту та внесення змін щодо інформації про компанію в ЄДРПОУ, підготовка довіреностей, рішень власників компанії, протоколів загальних зборів, розробка внутрішніх інструкцій, політик, наказів по компанії. Внесення змін в установчі документи КІФ та супроводження реєстраційних дій в ЄДР; підготовка документів до проведення річних та позачергових зборів учасників КІФ; підготовка регламентів, проспектів емісії КІФ та внесення відповідних змін згідно чинного законодавства. Юридичний супровід відносин КУА та КІФ з банківськими установами, оціночними та аудиторськими компаніями, НДУ та депозитарними установами, нотаріусами; супроводження операцій з цінним паперами. Впровадження, підготування необхідної внутрішньої документації (положення, методичні рекомендації, інструкції) по Фінансовому моніторингу, Системі Управління Ризиками, Внутрішньому аудиту. Реєстрація компаній з нуля, внесення змін в ЄДР, відкриття рахунків (в т.ч. для нерезидентів), підготовка протоколів Загальних зборів, рішень учасників, повний супровід процедури купівлі-продажу корпоративних прав, тощо. Ліквідація ТОВ та КІФ; реорганізація шляхом перетворення ПрАТ в ТОВ, ТОВ в ПрАТ. Договірна робота: Розробка всіх видів договорів, складання претензій, запитів. Судова практика: Розробка та подача всіх документів в судовому процесі (позовних заяв, відповіді на позов, заперечень на відповідь, клопотань та процесуальних заяв)
Начальник бек-офісу/заступник директора/ директор
з 08.2011 по 12.2015
(4 роки 4 місяці)
ТОВ «АКТИВ-ГАРАНТ», Київ (Фінанси, банки, страхування)
Супроводження операцій купівлі-продажу цінних паперів на біржовому та позабіржовому ринку; оформлення необхідних документів, договорів, актів, контроль виконання угод, супровід відносин з Національним депозитарієм, Розрахунковим центром, депозитарними установами, біржами, банками; ведення реєстру операцій; складання та подання звітності торговця цінними паперами (щомісячна, регулярна, нерегулярна). Отримання ліцензії та контроль дотримання ліцензійних умов ТЦП. Проведення торгів (робота з терміналами бірж, ПФТС, СЄФБ, Українська біржа, ФБ «Перспектива»); аналіз ринку цінних паперів. Проведення ідентифікації та верифікації клієнтів по операціях з цінними паперами та фінансовий моніторинг таких операцій; внесення відповідних змін в роботу ТЦП згідно чинного законодавства. Керівництво всіх підрозділів компанії.
Начальник бек-офісу
з 08.2010 по 08.2011
(1 рік)
ТОВ «ПАЛЬМІРА-КАПІТАЛ», Київ (Фінанси, банки, страхування)
договірна робота (оформлення договорів купівлі-продажу цінних паперів, актів ПП, актів ВЗ), складання та подання звітності торговця цінними паперами; ведення реєстру операцій з ЦП; аналіз законодавства та його змін; робота з регуляторами (НКЦПФР, Нацкомфінпослуг); контроль дотримання ліцензійних умов ТЦП; отримання ліцензій, дозволів, оформлення документації для отримання кредитів в банківських установах; робота з нотаріальними конторами; юридичний супровід оренди нежитлових приміщень; консультування керівництва та персоналу по поточних юридичних питаннях.
Спеціаліст бек-офісу
з 09.2007 по 08.2008
(11 місяців)
ТОВ «ЕКВІТІБРОК», Київ (Фінанси, банки, страхування)
Управління документообігом в процесі виконання зобов'язань по угоді; контроль за виконанням угод; автоматизації виконання функціональних задач бек-офісу та обробка великого обсягу інформації; внутрішній облік операцій та контроль за етапам їх проходження; перереєстрація (постачання) цінних паперів та організація своєчасної оплати за договорами; формування відповідної регулярної звітності клієнтам і контролюючим органам.
Освіта
Інститут післядипломного навчання Національного авіаційного університету
Правознавство, Цивільне та трудове право, Київ
Вища, з 2011 по 2014 (3 роки)
Додаткова освіта та сертифікати
Сертифікат «Управління активами інституційних інвесторів (управління активами)» – чинний
2019
Свідоцтво про підвищення кваліфікації у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиваннню) доходів, одержаних злочинним шля
2021
Сертифікат «Основи антикорупції для всіх і кожного»
2024
Знання і навички
- Уважність
- Комунікабельність
- Знання цивільного законодавства
- Впевненість
- Пунктуальність
- Укладання договорів
- Знання держ. реєстрів
- Знання законодавства України
- Здатність до навчання
- Претензійно-позовна робота
- Складання процесуальних документів
Схожі кандидати
-
Начальник юридичного відділу, заступник начальника, головний юрисконсульт
37000 грн, Київ -
Юрист, начальник юридичного відділу, директор, заступник директора
Київ, Вінниця , ще 2 міста -
Юрист, начальник юридичного відділу, заступник директора
Київ, Миколаїв, Одеса -
Юрист, юрисконсульт, керівник юридичного підрозділу (відділу, департаменту)
50000 грн, Київ, Гатне, Чабани -
Директор юридичного департаменту, начальник відділу, адвокат, керівник
Київ, Дніпро , ще 3 міста