Євгенія

Офіс-менеджер

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
19 років
Місто:
Кривий Ріг

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор рецепції

з 01.2024 по нині (1 рік)
WOW Fitness, Кривий Ріг (Краса, фітнес, спорт)

Зустріч і консультація клієнтів: Привітання відвідувачів, надання інформації про послуги, розклад занять, тренерів та інші питання, які можуть цікавити клієнтів.

Робота з телефонними дзвінками: Відповіді на дзвінки, консультації, запис клієнтів на заняття або тренування, перенесення або скасування записів.

Продаж абонементів та послуг: Оформлення підписок на фітнес-програми, додаткові послуги (персональні тренування, SPA-процедури тощо), прийом оплати, робота з касовим апаратом.

Реєстрація нових клієнтів: Оформлення членських карт, внесення даних у базу, ознайомлення нових клієнтів з правилами клубу.

Робота з документами: Ведення звітності, оформлення документів на нових клієнтів, ведення бази даних, контроль за оплатами та дотриманням строків дії абонементів.

Комунікація з персоналом: Координація роботи з тренерами та іншими працівниками, передача інформації про зміни у розкладі або потреби клієнтів.

Рішення конфліктних ситуацій: Допомога у вирішенні будь-яких конфліктів або непорозумінь, які можуть виникати між клієнтами і персоналом.

Менеджер з продажу оптової продукції

з 02.2022 по 08.2022 (6 місяців)
ТОВ "Табачна лавка", Кривий Ріг (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

-Продаж підакцизної продукції;
-Контроль за дотриманням законодавства;
-Оформлення документів та звітність;
-Координація логістики;
-Робота з клієнтами;
-Аналіз ринку;
-Взаємодія з постачальниками;
-Контроль за оплатами;
-Розвиток клієнтської бази.

Знання і навички

  • Наполегливість
  • Цілеспрямованість
  • Пунктуальність
  • Відповідальність
  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • Організованість
  • Грамотна усна та письмова мова
  • Привітність
  • Неконфліктність
  • Ведення документації
  • MS Excel
  • MS Word
  • Користувач 1С
  • Уміння користуватись оргтехнікою
  • Знання офісних програм
  • Ведення CRM
  • Стретчинг
  • Кросфіт
  • TRX-тренування
  • Висока працездатність
  • Робота в команді
  • Функціональні тренування
  • Силові тренування
  • Дисциплінованість
  • Кардіотренування
  • Складання раціону харчування

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: