Євгенія
Офіс-менеджер
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 19 років
- Місто:
- Кривий Ріг
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та Instagram.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/11143530/
Досвід роботи
Адміністратор рецепції
з 01.2024 по нині
(1 рік)
WOW Fitness, Кривий Ріг (Краса, фітнес, спорт)
Зустріч і консультація клієнтів: Привітання відвідувачів, надання інформації про послуги, розклад занять, тренерів та інші питання, які можуть цікавити клієнтів.
Робота з телефонними дзвінками: Відповіді на дзвінки, консультації, запис клієнтів на заняття або тренування, перенесення або скасування записів.
Продаж абонементів та послуг: Оформлення підписок на фітнес-програми, додаткові послуги (персональні тренування, SPA-процедури тощо), прийом оплати, робота з касовим апаратом.
Реєстрація нових клієнтів: Оформлення членських карт, внесення даних у базу, ознайомлення нових клієнтів з правилами клубу.
Робота з документами: Ведення звітності, оформлення документів на нових клієнтів, ведення бази даних, контроль за оплатами та дотриманням строків дії абонементів.
Комунікація з персоналом: Координація роботи з тренерами та іншими працівниками, передача інформації про зміни у розкладі або потреби клієнтів.
Рішення конфліктних ситуацій: Допомога у вирішенні будь-яких конфліктів або непорозумінь, які можуть виникати між клієнтами і персоналом.
Менеджер з продажу оптової продукції
з 02.2022 по 08.2022
(6 місяців)
ТОВ "Табачна лавка", Кривий Ріг (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
-Продаж підакцизної продукції;
-Контроль за дотриманням законодавства;
-Оформлення документів та звітність;
-Координація логістики;
-Робота з клієнтами;
-Аналіз ринку;
-Взаємодія з постачальниками;
-Контроль за оплатами;
-Розвиток клієнтської бази.
Знання і навички
- Наполегливість
- Цілеспрямованість
- Пунктуальність
- Відповідальність
- Комунікабельність
- Здатність до навчання
- Організованість
- Грамотна усна та письмова мова
- Привітність
- Неконфліктність
- Ведення документації
- MS Excel
- MS Word
- Користувач 1С
- Уміння користуватись оргтехнікою
- Знання офісних програм
- Ведення CRM
- Стретчинг
- Кросфіт
- TRX-тренування
- Висока працездатність
- Робота в команді
- Функціональні тренування
- Силові тренування
- Дисциплінованість
- Кардіотренування
- Складання раціону харчування
Знання мов
- Англійська — середній
- Українська — вільно
Інші резюме цього кандидата
Схожі кандидати
-
Адміністратор рецепції
Кривий Ріг -
Продавець-консультант, секретар, адміністратор, банківський робітник
Кривий Ріг -
Бібліотекар-бібліограф, держслужбовець, офіс-менеджер
Кривий Ріг -
Продавец пром. товара, секретарь
Кривий Ріг -
Секретар
Кривий Ріг, Нікополь, Дистанційно -
Адміністратор рецепції
Кривий Ріг