- Файл
Оксана
Операційний директор, керівник компанії, проєкту, відділу івентів, підрозділу
- Вік:
- 41 рік
- Місто проживання:
- Київ
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/11145641/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Особисті дані:
Тел. [
e-mail: [
Місто проживання: Київ
Дата народження: 12 лютого
Особисті якості: Аналітичне мислення, організаторські здібності, творчий підхід до поточних робочих
процесів, робота в умовах багатозадачності та стресовості кризових тенденцій. Вміння працювати в
колективі та організувати/оптимізувати злагоджено його роботу. Легко знаходжу спільну мову з
людьми.
Досвід роботи:
З 01.07.2024 по теперішній час – Компанія «BHF Company» (ФОП Бесараб
А.В.)
Керівник відділу продажів
Основні обов’язки:
➢ Розробка стратегії функціонування компанії та векторів розвитку,
позиціонування (впізнаваності) нового органічного бренду PHYTʼS в Україні для
BHF Company отримання максимального рівня рентабельності в нинішніх умовах;
➢ Запровадження, адаптація, налагодження “1С:Підприємство 8.8.” та
контроль усіх процесів діяльності компанії у цій програмі;
➢ Організація робочого процесу менеджерів з продажу, контроль їх комунікації з
клієнтами (косметологами), розподілення обов’язків, забезпечення та
підвищення належного рівня знань;
➢ Розробка та вдосконалення клієнт-сервісу/системи індивідуального підходу
(дистрибуція зокрема);
➢ Організація та контроль функціонування логістично-складського відділу:
впорядкування ведення складського обліку, ротації продуктів на складі й т.п..
Особиста участь у проведенні інвентаризацій;
➢ Контроль взаєморозрахунків, дебіторської заборгованості та
розробка/вдосконалення й узгодження умов співпраці;
➢ Проведення переговорів з потенційними корпоративними клієнтами на предмет
співпраці;
➢ Організація та проведення профільних івентів (бʼюті-бранчів) як для
косметологів, так і для кінцевого споживача у Києві та Одесі, бренд-
презентацій, семінарів по космецевтиці - особиста участь та супроводження
усіх етапів підготовки заходів;
➢ Особиста участь у виставці InterCHARM 2024 з бреном;
➢ Робота із науковою документацію, навчальним матеріалом для подальшого
впровадження, адаптації під українського споживача
Досвід роботи:
З 10.02.20 р. по 01.04.2024 – Компанія «Меліс професійна косметологія» (ФОП
Геріханова Т.М.)
Керівник (офіційно - Менеджер ЗЕД)
Основні обов’язки:
➢ Розробка стратегії роботи та векторів розвитку компанії в умовах пандемії
Covid-19 (згодом в умовах війни) та отримання максимального рівня
рентабельності в таких умовах;
➢ Зміна виду економічно-господарської діяльності, перереєстрація суб’єкта
господарювання, відповідно визначення стратегії та впровадження нових
принципів роботи компанії;
➢ Запровадження системи обміну інформацією між 1С старого та нового формату
господарювання задля максимального збереження історії клієнтської бази,
замовлень, фінансових операцій (спільно з програмістом 1С через написання ТЗ,
особистої комунікації та у співпраці з фінансовим консультантом);
➢ Впровадження в роботу касового реєстратора та підпорядкування ведення
фінансової діяльності під нові умови та в правовому полі;
➢ Навчання та підготовка нових менеджерів з продажу, організація робочого
процесу, контроль їх комунікації з клієнтами (косметологами), розподілення
обов’язків, проведення занять/внутрішніх семінарів по підвищенню рівня знань;
➢ Розробка та вдосконалення клієнт-сервісу/системи індивідуального підходу;
➢ Організація та контроль функціонування логістично-складського відділу:
впорядкування ведення складського обліку, правильності ротації продуктів на
складі й т.п.. За необхідності – особиста участь у проведенні інвентаризацій;
➢ Контроль взаєморозрахунків, зниження дебіторської заборгованості та
розробка/вдосконалення й узгодження умов співпраці з дистриб'юторами компанії
в регіонах;
➢ Проведення переговорів з потенційними корпоративними клієнтами на предмет
співпраці, розвиток дистрибуційної мережі по Україні;
➢ Організація та проведення бренд-презентацій, ознайомлювальних семінарів по
ін’єкційним препаратам/космецевтиці для клінік та дистриб’юторів компанії у
регіонах - особисто;
➢ Аналітика та організація поставок продукції (Іспанія), підбір оптимальних
продуктів для імпорту;
➢ Супроводження документального, митного та фінансового аспектів імпорту
продукції з ЄС.
➢ Вдосконалення системи формування собівартості та ціноутворення.
➢ Робота із науковою документацію, навчальним матеріалом для подальшого
впровадження, комунікація із дизайнером щодо маркетингових матеріалів)
З 18.09.17 р. по 10.02.20 р. – Компанія «Меліс професійна косметологія».
Менеджер по роботі з клієнтами
Основні обов’язки:
➢ Комунікація з клієнтами (професійними косметологами, клініками) обробка
повідомлень, запитів, через усі види месенджерів, або особисто – консультація по
асортименту ін’єкційних препаратів/космецевтики, підбір під заявлені задачі;
➢ Оформлення замовлень, контроль за особистими знижками клієнтів, комунікація
зі складом та логістичною службою по відправкам замовлень;
➢ Планування графіків, підготовка, інформування клієнтів про заплановані семінари
компанії;
➢ Участь у проведенні семінарів (прийом/розміщення, супроводжувальна
література), допомога спікеру, асистування лікарю під час практичної
демонстрації процедур;
➢ Проведення розрахунків з клієнтами, ведення облікової касової документації;
З 10.06.2016 р. по 15.09.17 р. – ТОВ «Білоцерківський хлібокомбінат».
Інженер з організації та нормування праці (економіст по заробітній платі)
Основні обов’язки:
➢ Розрахунок ФЗП і чисельності працюючих з урахуванням раціонального
використання трудових ресурсів, планування підготовки кваліфікованих кадрів;
➢ Розробка/затвердження/зміни положення про преміювання, суміщення професій і
посад, розширення зон обслуговування;
➢ Складання/внесення змін до штатних розписів згідно схем посадових окладів, ФЗП
і чинними нормативами;
➢ Контроль за дотриманням штатної дисципліни, витрачанням ФЗП, за
правильністю номенклатури професій, застосуванням тарифних ставок,
посадових окладів, доплат, надбавок і коефіцієнтів відповідно до кваліфікаційних
довідників, а також за дотриманням режимів праці та відпочинку, норм
трудового законодавства;
➢ Розробка та впровадження норм виробітку, витрат робочого часу з урахуванням
передових прийомів та методів праці;
➢ Удосконалення організації праці, форм і систем заробітної плати, матеріального
та морального стимулювання;
➢ Співучасть у підготовці проекту колективного договору і контроль виконання
прийнятих зобов’язань;
➢ Розробка або контроль складання/внесення змін до посадових інструкцій.
З 28.05.08 р. по 09.06.16 р. − ДП ПАТ «Київхліб» Білоцерківський хлібокомбінат.
Інспектор по контролю за виконанням доручень (секретар керівника)
05.2002-10.2002 рр. Білоцерківське професійно-технічне училище № 5;
Секретар (лаборант) учбової частини.
Основні функціональні обов’язки - робота зі студентами:
По домовленості суміщала посаду секретаря директора ПТУ та секретаря
приймальної комісії.
09.2001-12.2001 рр. «Білоцерківський державний аграрний університет» (по
контракту); лаборант держтеми (по науково-дослідним темам – Державне
замовлення Мінагрополітики України).
Освіта:
2000-2006 рр. Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського «ХАІ», економіст
підприємств.
Курс по комунікаціям в Академії Юрія Борисова.
Знання мов: російська, українська – на рівні носія, англійська – середній рівень.
Інтереси: Верхова їзда, плавання, малювання, фітнес, гастро-туризм.
Схожі кандидати
-
Керівник, заступник керівника підприємства, виконавчий директор, операційний директор
Київ -
Директор, заместитель директора, начальник отдела продаж, топ-менеджер
45000 грн, Київ -
Керівник, директор, заступник керівника (проєкти ефективності і управління операційного напрямку)
200000 грн, Київ, Тернопіль, Хмельницький -
Директор підприємства, заступник директора, керівник філії
Київ, Вінниця , ще 3 міста -
Директор департаменту, заступник директора, начальник управління, відділу
Київ, Львів, Дистанційно