- Файл
Наталія
Офіс-менеджер, менеджер з персоналу, інспектор з кадрів
- Вік:
- 41 рік
- Місто проживання:
- Яготин
- Готовий працювати:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/11163608/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Дата народження: 19.09.1983
Місто: Яготин
Моб. Телефон,
telegram,
WhatsApp:
[
Viber телефон: [
E-mail: [
Ціль: Отримання посади менеджера, офіс-менеджера, менеджера по персоналу/інспектор з кадрів, діловод
Зарплата: Від 30 000 грн.
Освіта:
2000 р. – 2003 р., Київський державний технікум легкої промисловості. Спеціальність - організатор виробництва, кваліфікація – менеджер, диплом молодшого спеціаліста (денна форма навчання).
2003 р. – 2006 р., Міжрегіональна Академія управління персоналом. Спеціальність - фінанси, кваліфікація – економіст, фінансовий менеджер, диплом бакалавра, спеціаліста (заочна форма навчання).
2020 р. – 2022 р. Міжрегіональна Академія управління персоналом. Магістр Спеціальність - «Право» кваліфікація – магістр права, диплом магістра (заочна форма навчання).
Додаткова освіта:
1999 р. – 2000 р. Курси секретар друкарки при БДЮТ.
2000р. – 2003 р., Київському державному технікумі легкої промисловості, свідоцтво оператора ПК.
Досвід роботи:
Липень 2006 р. - серпень 2006 р.- Оператор комп’ютерного набору апарату Яготинської районної державної адміністрації.
Функціональні обов’язки:
Комп’ютерний набір документації різного рівня секретності.
Грудень 2006 р. – грудень 2019 р.- Головний спеціаліст служби у справах дітей та сім’ї Яготинської районної державної адміністрації
Функціональні обов’язки:
• надання консультаційних послуг, ведення співбесід з різними пільговими категоріями громадян (багатодітні сім’ї, сім’ї, що опинилися в складних життєвих обставинах, учасниками АТО);
• підготовка розпоряджень органу опіки і піклування з різних питань (надання статусу дітям, надання дозволів щодо майна, яке належить дітям чи дорослим особам щодо майна право користування яким мають діти, встановлення графіків спілкування батьків з дітьми що проживають окремо від дітей при виникненні спорів з цього питання);
• аналіз та підготовка пакету документів та нагородних листів на присвоєння почесного звання України матерів-героїнь;
• аналіз, збір та підготовка пакету документів з подальшим направленням до міністерства соціальної політики для встановлення статусу осіб постраждалих від торгівлі людьми;
• аналіз, збір пакету документів на дітей, що підлягають оздоровленню за різними пільговими категоріями;
• аналіз, збір документів з надання статусу багатодітних сімей, видача посвідчень батьків багатодітної сім’ї та посвідчення дитини з багатодітної сім’ї;
• проведення лекцій серед дітей, молоді та батьків щодо недопущення вчинення насильства в сім’ї та протидії торгівлі людьми з використанням відеоматеріалів;
• Робота щодо вирішення спорів між батьками, а саме участі у вихованні дітей чи визначенні їх місця проживання, якщо батьки проживають окремо один від одного;
• підготовка відповідей на звернення та запити, в тому числі контролюючих органів;
• захист інтересів дітей у судах загальної юрисдикції та апеляційних судах;
• взаємодія з державними органами.
• Кадрова робота, підготовка наказів з кадрових питань (відпустки, відрядження, підвищення рангів державних службовців), табелювання робочого часу працівників.
Грудень 2019 – жовтень 2021 р. - Секретар судових засідань
Функціональні обов’язки:
• організація судового процесу та забезпечення контролю за повним фіксуванням судового засідання технічними засобами;
• оформлення матеріалів судових справ та здійснення передачі справ канцелярії суду;
• проведення заходів щодо вчасного виготовлення та направлення копій судових документів всім учасникам судового процесу;
• дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку;
• виконання інших доручень судді, з яким працює.
Жовтень 2021 – по теперішній час - Головний спеціаліст служби у справах дітей та сім’ї Яготинської міської ради
Функціональні обов’язки:
• надання консультаційних послуг, ведення співбесід з різними пільговими категоріями громадян (багатодітні сім’ї, сім’ї потерпілі від домашнього насильства, сім’ї загиблих, безвісти зниклих, в полоні, учасників бойових дій)
• підготовка проєктів рішень органу опіки і піклування з різних питань (зокрема надання статусу дітям постраждалих внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів,);
• підготовка погоджень та дозволів органу опіки і піклування та служби у справах дітей та сім’ї на виїзд дітей в супроводі уповноважених осіб за межі України під час дії військового стану на території України;
• аналіз та підготовка пакету документів та нагородних листів на присвоєння почесного звання України матерів-героїнь;
• надання консультативної допомоги щодо підготовки пакету документів з подальшим направленням до міністерства соціальної політики для встановлення статусу осіб постраждалих від торгівлі людьми;
• аналіз, збір пакету документів на дітей, що підлягають оздоровленню за різними пільговими категоріями;
• супровід дітей в дорозі до місць відпочинку по території України та під час відпочинку та оздоровлення за межами України ( липень 2022 року супровід до Угорщини, жовтень 2023 року супровід до Азербайджану).
• аналіз, збір документів з надання статусу багатодітних сімей, видача посвідчень багатодітної сім’ї;
• проведення лекцій серед дітей, молоді та батьків щодо недопущення вчинення правопорушень;
• виконання функціональних обов’язків начальника служби у справах дітей та сім’ї міської ради на час відпустки, лікарняного чи відрядження начальника;
• підготовка відповідей на звернення та запити, в тому числі контролюючих органів;
• захист інтересів дітей у судах загальної юрисдикції та апеляційних судах;
• взаємодія з державними органами.
Професійні навички: знання законодавства; ведення договірної роботи, співбесіди; юридичний супровід діяльності організації; представлення інтересів організації в різних інстанціях; складання різних юридичних документів; користувач ПК, офісними програмами.
Знання мов: українська - рідна; російська – вільно; англійська – базова.
Особисті якості: стресостійкість, саморозвиток, лідерські якості, компетентність, чесність, відповідальність, уважність до деталей, комунікабельність, толерантність, вміння делегувати і бути делегованою.
Схожі кандидати
-
Помічник керівника, інспектор відділу кадрів, HR-менеджер, бухгалтер, фахівець із соц. роботи
18000 грн, Київ, Малин, Дистанційно -
Менеджер з персоналу, рекрутер, керівник відділу кадрів (HR)
Київ, Дистанційно -
HR-Generalist, HR-Business Partner, HR-manager, Recruiter
Київ -
Методист, секретар, офіс-менеджер, асистент керівника, помічник юриста
Київ -
HR-менеджер, HR business partner, HR Generalist, помічник керівника
Київ