• Файл

Альона

Онлайн-консультант, менеджер по роботі з клієнтами, адміністратор служби підтримки

Вік:
39 років
Місто проживання:
Кривий Ріг
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

АЛЬОНА
МАЗУРЧАК

КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ:
Дата народження:10 вересня 1985 р.
Телефон:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
EMAIL:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

ЗНАННЯ МОВ:
Українська
Англійська

ОСВІТА:
Криворізький політехнічний коледж
2000-2004
Спеціальність «Організація перевезень і управління на транспорті»
Технік-менеджер
Криворізький Національний університет
2009-2015
Спеціальність «Водопостачання і водовідведення»
Інженер-будівельник

Досвід роботи: з червня 2010 року по липень 2015 року (5 років 1 місяць)
Чергова
КП «Кривбасводоканал», м. Кривий Ріг
Служба водопостачання і водовідведення.
Функціональні обов’язки:
Приймання та розподілення вхідних дзвінків;
Надання інформації керівництву;
Контроль виконання робіт;
Складання щомісячної звітності;
Ведення поточної документації;
Комунікація з керівництвом, співробітниками та абонентами.
Організаційна робота з персоналом;
Приймання та розподілення електронної пошти.
З вересня 2015 року по грудень 2018 року(3 роки 2 місяці)
Адміністратор бази даних
ТОВ "Барс" м. Кривий Ріг,
Функціональні обов’язки:
Пошук інформації в мережі Інтернет,
Внесення інформації до бази даних,
Комунікації з керівництвом та співробітниками
З лютого 2019 року по сьогодні
Лаборант хімічного аналізу
КП «Кривбасводоканал», м. Кривий Ріг,
Функціональні обов’язки:
Проведення хімічних досліджень показників якості у відповідності до нормативних документів.
Підготовка розчинів та матеріалів для досліджень.
Проведення необхідних розрахунків за виконаними дослідженнями, аналізування отриманих результатів та складання звітів.
Оформлення результатів лабораторних досліджень, та ведення лабораторних журналів.

Ключові знання та навички:
Вміння розставляти приорітети;
Вміння складати звіти;
Впевнений користувач пакету MS Office та мережі Інтернет;
Альфреско, 1С;
Стресостійка. Прагну до професійного росту.

Додаткова інформація:
Уважність, дисциплінованість, пунктуальність, стресостійкість, чесність і порядність. Самоорганізація, комунікабельність, аналітичне мислення, вміння швидко орієнтуватися в ситуації та приймати рішення. Відповідальність та багатозадачність, навички командної роботи.

Шукаю віддалену роботу на неповний робочий день або з гнучким позмінним графіком. Цікавлюсь позиціями, що не пов'язані з продажем товарів або послуг, та спрямовані на виконання адміністративних завдань.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: