- Файл
Олександр
Керівник мережі магазинів, регіональний менеджер, директор філіалу
- Вік:
- 47 років
- Місто проживання:
- Кропивницький
- Готовий працювати:
- Кременчук, Кропивницький, Миколаїв, Умань, Черкаси
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/11246984/
Завантажений файл
Файл містить ще 3 сторінки
Версія для швидкого переглядуЦе резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Череватий
Ім'я
Олександр
По батькові
Михайлович
Дата народження
27 березня 1977
Вік
47 років
Сімейний стан
Одружений
Паспорт
Українець
Водійське посвідчення
"В" "С"
Досвід водіння
23 роки
Наявність автомобіля (марки)
Nissan rogue
Контактний номер телефону
[
Електронна пошта
[
Ціль/посада :
Керуючого мережею
Регіональний менеджер/директор
у велику, системну компанію з можливістю професійного та кар'єрного росту.
Останнє місце роботи :
КАDIUM GROUP
Фешн ритейл : Національна мережа магазинів одягу та взуття
Посада
Регіональний директор Кіровоградської обл.
Дата початку 07.09.2020-01.04.2024
Посадові обов’язки :
В підпорядкуванню 6 ТМ та 150 ПК
Розвиток території, пошук та відкриття нових ТТ
Ведення перемовин з власниками приміщень та контролюючими органами
Керування персоналом, підбір, адаптація, мотивація та навчання
Контроль виконання плану продажів та KPI магазинів
Організація заходів для підвищення якості обслуговування та дотримання стандартів роботи
Проведення інвентаризації
Контроль витрат згідно встановлених норм
Контроль за асортиментом та мерчендайзингом
Професійні досягнення :
Відкрито більше 30 ТТ на підпорядкованій території
Виведено регіон на високу точку рентабельності завдяки скороченням витрат та зменшенням орендних плат по домовленості з власниками приміщень
Сформовано професійну команду завдяки чому виконання КРІ по результатам року завжди були з перевиконанням всіх показників
Сформовано і оптимізовано маршрути для ТМ з мінімізацією затрат та часу на виконання поставлених задач.
Попереднє місце роботи :
КАDIUM GROUP
Посада :
Фешн ритейл : Національна мережа магазинів одягу та взуття
Дата початку 10.06.2017 – 07.09.2020
Регіональний директор Закарпатської обл.
Професійні досягнення :
Посадові обов’язки :
В підпорядкуванню 7 ТМ та 200 ПК
Розвиток території, пошук та відкриття нових ТТ
Ведення перемовин з власниками приміщень та контролюючими органами
Керування персоналом, підбір, адаптація, мотивація та навчання
Контроль виконання плану продажів та KPI магазинів
Організація заходів для підвищення якості обслуговування та дотримання стандартів роботи
Проведення інвентаризації
Контроль витрат згідно встановлених норм
Контроль за асортиментом та мерчендайзингом
Назва компанії: ГК SNACK PRODUCTION
Відкрито та ре модульовано більше 40 ТТ
Сформовано склади для виведення та зберігання резервів
Консолідовано і приведено до єдиного порядку всю звітну інформацію
Оптимізовано фінансові процеси на території
Досягнуто постійне перевиконання поставлених планів продажу на територію
Посада
Директор філіалу
Дата початку 01.09.2015 – 31.05.2017
Сфера діяльності підприємства: (Найбільше національне об'єднання торговельних і виробничих підприємств, які здійснюють свою діяльність на ринку України та в країнах Східної Європи в різних сферах бізнесу.)
Професійні досягнення :
Посадові обов’язки : Планування та контроль роботи всієї філії. Контроль рентабельності підприємства, персоналу, Планування і виконання поставлених завдань по періодах і пріоритетах (місяць, квартал, рік) Контроль відділу логістики, складу паливно-мастильних матеріалів, торгових відділів, що є важливим фактором для прибутковості галузі. Контроль залишків на складах, формування замовлень. Планування продажів. Планування бюджету (місяць, рік) Контроль ДЗ всіх контрагентів. Контроль витрат на перерахунок виробнику (після акційних заходів)
Попереднє місце роботи :
Сформувано професійні торгові команди. Обсяг продажів і кількість ТТ зросли на 75%
Сформовано маршрути для ТП і авто доставки. Виведення бізнесу на високий рівень рентабельності. Упорядковано та налагоджено процес документообігу підприємства. Правильний баланс запасів на складах сформований на основі планування продажів і сезонності.
У безпосередньому підпорядкуванні 70 штатних одиниць
Назва підприємства: ПП Вєтров
Посада
Сфера діяльності підприємства: Роздрібний, оптовий продаж товарів для дому, косметики та посуду
Дата початку 25.10.2011 г.
Комерційний директор
Дата звільнення 31.08.2015 г.
Посадові обов’язки: Розробка маршрутів пересування ТП і доставки. Формування, навчання, постановка цілей/завдань, мотивація та контроль ТК. Контроль та підбір співробітників відділу логістики та складу. Контроль залишків на складах, формування замовлень. Впровадження та робота з обліковою системою (1С). Планування продажів. Взаєморозрахунки з постачальниками.
Професійні досягнення : Сформована професійна торгова команда. Обсяг продажів і кількість ТТ зросли на 300%
Сформовано маршрути для ТП та транспортних засобів доставки. Виведення бізнесу на високий рівень рентабельності. Упорядкований і налагоджений процес документообігу підприємства, впроваджена система бухгалтерського обліку (1С). Правильний баланс запасів на складах сформований на основі планування продажів і сезонності.
Попереднє місце роботи :
Назва підприємства: ООО "Кредо-Капітал Україна"
Сфера діяльності : Виробництво та дистрибуція косметики, засобів особистої гігієни.
Посада :
Регіональный менеджер: Східно-Центральний регіон
( Кіровоград, Запоріжжя, Дніпропетровськ, Кривий Ріг )
Дата початку (по переводу ) 1.07.2010 г.
Посадові обов'язки: планування та здійснення щорічних продажів, реалізація планів щодо збільшення кількісного та якісного розподілу на закріпленій території. Забезпечення та контроль за дотриманням умов співпраці з існуючими дистриб'юторами, спрямованих на досягнення стратегічних і тактичних цілей компанії. Забезпечення контролю за дотриманням дистриб'ютором фінансової дисципліни. Забезпечення наявності необхідного асортименту і товарних залишків продукції. Забезпечення домінування продукції у всіх каналах збуту. Забезпечення та контроль за дотриманням затвердженої цінової та територіальної політики як дистриб'юторами, так і лінійним рітейлом. Аналіз показників розподілу та планування необхідних дій щодо їх покращення. Постановка цілей по місяцях для торгового персоналу дистриб'ютора і контроль за їх виконанням. Навчання торгового персоналу дистриб'ютора, допомога в організації ефективної роботи відділу продажів дистриб'ютора, проведення виїзних тренінгів (коучинг), з ТП та СВ дистриб'ютора. Контрольні виїзди в канали збуту і зустрічі (за результатами коучингу, сторчеку) з керівництвом дистриб'ютора, з обов'язковим заповненням відповідних форм для аналізу і контролю (протокол зустрічі, форма сторчек, форма постановки завдань). Вирішення питань документообігу між компаніями-партнерами.
Дата звільнення: 24.10.2011 У зв'язку зі скороченням офіційної посади в компанії
Професійні досягнення : На базі дистриб'юторів були створені фокус-команди, за допомогою яких збільшувався обсяг продажів, в результаті чого дистриб'ютори приходили до рівномірного виконання планів з щомісячним збільшенням обсягу продажів. Було зменшено прострочену дебіторську заборгованість у одного з проблемних дистриб'юторів. Систематизувано документообіг між компанією та дистриб'юторами.
Регіон: Кіровоградська, Дніпропетровська,Запоріжська.
Досвід роботи в трьох регіонах з чотирма дистриб'юторами.
Причина звільнення
Сокращение посадової одиниці в компанії.
Попереднє місце роботи :
Найменування компанії: ТОВ "Кредо-Капітал Україна"
Сфера діяльності компанії: Виробництво та дистрибуція косметики, засобів особистої гігієни.
Посада
Менеджер территоріальний
Дата початку ( по переводу ) 17.04.09
Посадові обов'язки: планування та виконання річних, квартальних, місячних обсягів продажів, чисельного та кількісного розподілу на визначених територіях. Контроль дебіторської заборгованості. Проведення аудитів в ТРТ в області і місті з метою контролю представленості продукції компанії. Робота з торговими представниками та супервайзерами, навчання їх техніці продажів та основам мерчандайзингу. Проведення переговорів з керівництвом дистриб'ютора з метою виконання планів продажів, проведення акцій, розвитку лояльності до Торгових марок, представлених компанією, а також виконання інших завдань, контролю та обробки залишків на складах дистриб'ютора. Замовлення та документальний супровід всіх дій як дистриб'ютора відповідно до договору з компанією, так і власних дій на основі посадових інструкцій територіального керівника.
Дата звільненя : Переведено на посаду менеджера Регионального Східний регіону 01.07.2010 г.
Професійні досягнення: За час роботи в компанії на закріпленій зтериторії збільшено кількість ТТ на 100%, займану частку продукції в поличному просторі в ТРТ на 25-30%, що відповідало цілям компанії по цих територіях. Упорядкувано документообіг між дистриб'ютором і центральним офісом. У 2009 році виконання планів склало 80% (з урахуванням відсутності повноцінного асортименту на складах компанії).
Область: Кіровоградська, Черкаська, Миколаївська, Херсонська.
Досвід роботи в чотирьох регіонах з чотирма дистриб'юторами та двома великими оптовими продавцями. Тренінги: вступний, програма підготовки тренерів, поведінкове інтерв'ю.
Попереднє місце роботи :
Название предприятия: ООО "Кредо-Капитал Украина"
сфера деятельности предприятия: Производство и дистрибуция косметики, средств личной гигиены.
Посада:
Старший менеджер ( Супервайзер ) м. Кіровоград
Дата початку 03.07.2008
Посадові обов'язки: Забезпечення ТП та МР маршрутними листами, папками торгових агентів, презентерів, рекламною продукцією, картками клієнтів, інструкціями, а також контроль за їх використанням. Ознайомлення ТП та МР з особливостями роботи з продукцією, асортиментом, властивостями та перевагами. Контроль виконання ТА та МР наступних завдань: Щоденна відвідуваність технічного обладнання згідно маршрутного листа та його ефективність. Заповнення звітної документації. Розподіл і контроль розміщення POSM. Збір інформації про конкурентів, їхні дії, ціноутворення та маркетингові активності. Інструктаж з ТА та МР на маршрутах. Підтримка прямих відносин з VIP клієнтами, контроль цінової політики, а також наявність певного асортименту. Просування нових товарів і розширення каналів збуту. Організація та здійснення маркетингових заходів. Ведення звітної документації, а саме: щомісячного плану робіт та звіту про виконану роботу, планування продажів та звіту про виконання планів. Звіт про рух рекламних матеріалів на складах дистриб'ютора, а також їх розміщення на закріпленій за мною території, звіт про роботу з супермаркетами.
Професійні досягнення :
Знання та вміння використовувати на практиці основні функції керівника, а саме: планування, організацію, координацію, контроль та мотивацію.
Досвід побудови ексклюзивної команди. Робота з персоналом (торговими представниками, мерчендайзерами) підбір, навчання, постановка цілей і завдань, мотивація, контроль і оцінка. Ведення звітної документації, а саме: щомісячного плану робіт та звіту про виконану роботу, планування продажів та звіту про виконання планів. Звіт про рух рекламних матеріалів на складах дистриб'ютора, а також їх розміщення на закріпленій за мною території, звіт про роботу з супермаркетами. Можливість швидко та ефективно збирати та обробляти необхідну інформацію. Вміння організовувати та проводити акції, а також дегустації. Досвід проведення акцій для оптових та роздрібних клієнтів, з метою збільшення продажів, представленості товару та розвитку лояльності до бренду. Знання ПК на професійному рівні користувача (Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet Explorer, програма 1С).
Дата звільннення :
У зв'язку з переведенням на посаду керівника Територіального управління ТОВ «Кредо-Капітал Україна»
Штат 12 осіб
Попереднє місце роботи :
Назва компанії ТК «Колор»
Сфера діяльності : Продаж повного спектру "Побутова хімія та гігієна"
Посада :
Старший менеджер (Супервайзер ), м. Кіровоград
Дата початку 01.08.2007 г.
Посадові обов'язки: Повна реструктуризація компанії в Кіровоградській області, так як ТК "Колор" знаходиться в м. Черкаси. (Пошук складів, офісних приміщень, оренда авто для доставки продукції в ТТ, підбір команди продажів, прокладка маршруту ТП і логістика) Робота на закріпленій території з ТП. Виконання обсягу продажів. Контроль за дебіторською заборгованістю. Виконання планів по позиціях фокусування, усередненому асортименту, кількості АКБ. Знання: території Кіровограда та Кіровоградської області, кількість клієнтів, сегменти ринку, конкуренти, канали збуту, АКБ.
Професійні досягнення :
Збільшенно продажі на закріпленій території 150%. Збільшення кількості клієнтів на 100%. Збільшення асортименту в ТРТ. Були отримані знання та навички з побудови дистрибуції з нуля.
Дата звільнення 30.06.2008 г.
Причина: Після 3 етапів співбесіди мені надійшла пропозиція працювати в компанії «Кредо-Капітал Україна», яка на той момент виходила на ринки всіх країн СНД.
Загальна чисельність персоналу: 12
Попереднє місце роботи :
Найменування компанії ПП "Колега"
сфера деятельности предприятия: Активний продаж продуктів харчування та алкогольних напоїв
должность: Старший менеджер (Супервайзер ) г. Кировоград
Дата початку 02.01.2007 г.
Посадові обов'язки: Пошук ТП, освоєння території з нуля, логістичний контроль.
Професійні досягнення :
Зростання продажів на 4-му місяці зі збільшенням на 300%.За той же період клієнтська база збільшилася з активних 180 до 620 торгових точок. З існуючих 2 трансформаторних підстанцій було набрано 6 трансформаторних клем, набрано 1 комірника, 3 комплектувальників товарів та взято в оренду дві машини доставки.
Дата звільнення 05.07.2007 г.
Причина: Власник не виконав жодної своєї обіцянки.
Загальний штат организации:15
Попереднє місце роботи :
Назва підприємства ТД "Кронос"
Сфера діяльності компанії: Активний продаж продуктів харчування та алкогольних напоїв
Посада: Торговий представник в Кіровоградській області.
Дата вступу
03.02.2006 г.
Посадові обов'язки: Пошук нових ТТ, освоєння території, контроль дебіторської заборгованості клієнтів.
Професійні досягнення: За час роботи сума та кількість ТТ було збільшено вдвічі, а дебіторська заборгованість становила не більше 10% від прострочення за місяць.
Дата звільнення 22.12.2006 г.
Причина: Власник ПП Коллег запропонував кращі умови праці, та гідну оплату труда.
Загальний штат организації:15
Попереднє місце роботи
Назва підприємства ТД "Артеміда"
Сфера діяльності компанії: Продаж алкогольних напоїв власного виробництва
Дата початку 29.06.1997 г.
На дане прідприємство прийшов на посаду вантажника, за період роботи в торговому домі "Артеміда" пройшов ряд посадових рівнів: Комірник, Експедитор, Комерційний агент 29.06.2001 Звільнений у зв'язку з ліквідацією підприємства на посаді регіонального менеджера м.Миколаєва та Миколаївської області.
Побажання до нового місця роботи :
Посада яку розглядаю :
Керівник мережі магазинів, Регіональный менеджер,Комерційний директор
Бажаний мінімум
> 50 000 грн.
Форма оплати
Ставка + бонус + компенсація Авто та ПММ
Режим работи
8-12 г. на добу
Відрядження
Готовий
Вихідні
1-2 дні на тиждень
Відпустка
14-21 днів на рік
Особисті якості
Відповідальність, ентузіазм, креативність, наполегливість, уважність, працьовитість. Уміння швидко приймати рішення в нестандартних ситуаціях, стійкість до стресів, знання і побудова логістики для ефективної роботи галузі, Аналіз роботи по всім КРІ,Аналіз ринку, Маю велику практику відкриття нових ТТ і ведення перемовин з арендарями,держ та контролюючими структурами, Планування бюджету з розбивкою на періоди, побудови та організації команд продажів і підприємства в цілому в найкоротші терміни з виходом на повну точку рентабельності, швидко вчуся новому, Ставлюся до грошей компанії як до своїх особистих ( перш ніж витрачати треба прорахувати ), завжди прагну мінімізувати витрати і підвищити прибутковість підприємства.
Інші резюме цього кандидата
Схожі кандидати
-
Директор, заступник директора, нач. АГЧ, НВП, регіональний менеджер
Кропивницький -
Керівник проєкту, заступник керівника, регіональний директор
60000 грн, Кропивницький -
Керівник роздрібної мережі, регіональний менеджер, директор з розвитку
70000 грн, Вінниця, Київ , ще 3 міста -
Руководитель отделения, филиала, зам. руководителя, менеджер, бизнес-тренер
16000 грн, Кропивницький -
Керуючий магазином, заступник керуючого
17000 грн, Кропивницький