• Файл

Наталія

Менеджер з туризму, Trip manager

Вік:
48 років
Місто проживання:
Харків
Готовий працювати:
Дистанційно, Інші країни, Київ, Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Наталія Сачко

Украйна, Харків [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Італія, регіон Ломбардія, Брешія [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

E-mail

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Досвіт роботи

08/2022-08/2024

12/2019-10/03/2020

11/2019

12/2018-07/2019

02/2007 – 11/2018

2012-2018 рр

2007-2011 рр

Місце роботи

Проживала в Італії

Менеджер з туризму

Продаж пакетних турів, створення індивідуальних турів на запит клієнтів

Агентство індивідуальних турів «Travel as Art»

Пройшла курси «Менеджер з туризму»

Проживала у Новій Зеландії

Керівник оптового відділу та заступник комерційного директора. Менеджер з продажу.

З лютого 2007 року по грудень 2018 року робота в компанії ПП Алівія з постачання, торгівлі та імпорту комплектуючих для виготовлення меблів.
Управління продажами B2B та B2C.
Клієнтами компанії є в основному малі або великі компанії-виробники меблів і дистриб'юторські компанії. Ще одна сфера замовників – будівельна сфера.

Керівник відділу оптових продажів та заступник комерційного директора

Обов'язки начальника відділу продажу:

1. Робота відділу:
-встановити цілі відділу, спрямовані на збільшення продажів, залучення нових клієнтів, повернення старих і т.д. Аналіз і планування продажів. Налагодження діяльності менеджерів та виконавчий контроль;
- планувати, організовувати та контролювати роботу працівників відділу;
-оптимізувати роботу офісу продажів;
-координація завдань між офісом продажів та іншими відділами. Визначення питань і завдань для суміжних відділів, обмін та контроль запропонованих рішень (ІТ, бухгалтерія, юрист, склад, виробництво). Підтримка робочого середовища та добробуту колективу. Гарантія постійного зростання знань і професійних навичок. Підбір і навчання персоналу.
- Документація та звітність. Укладання договорів. Контроль термінів оплати та кредитування для офісу та менеджерів.

2. Робота з клієнтами, конкурентами та постачальниками; маркетингові заходи.
-Управління та розширення клієнтської бази. Аналіз інформації про клієнтів, формулювання відповідей, прийняття рішень, пошук інформації про внутрішні зміни щодо роботи або організації управління клієнтськими компаніями.
- Перевірка задоволеності клієнтів обслуговуванням, цінами та якістю продукції.
-Пошук інформації по роботі з конкурентами.
-Розробка цінової політики та умов праці.
- розгляд скарг клієнтів і постачальників.
-Моніторинг та аналіз ринку збуту та збір інформації про клієнтів, конкурентів, тенденції, зміни тощо.
- Цілеспрямований моніторинг та аналіз діяльності конкурентів у Харкові та Україні.
- Переговори з конкурентами.
-Представлення інтересів компанії з клієнтами та постачальниками шляхом комерційних переговорів.
-Узгодження цін та умов роботи.
-Взаємодія з конкурентами з Харкова та України,
-Співпраця з постачальниками та виробниками ДСП в Україні (SwissKrono, Swisspan, Kronospan, Коростенська фабрика МДФ) та з австрійською групою Egger Factories з виробництва ДСП, МДФ, кухонних полиць та ін.
- Особистий продаж. Праця з VIP клієнтами.
-Просування продукції.
-Планування, організація та проведення маркетингових заходів (семінари, акції, розсилки, реклама тощо).
- Організація семінарів з постачальниками.

3. Інше:
-Заміна комерційного директора.
-Логістика зберігання та транспортування товарів по Україні, імпорт.
-Організація відвантаження товарів від українських, австрійських, румунських та польських постачальників.
- Структурування процесу роботи відділу.
- Здійснення сегментації ринку, класифікація цільової аудиторії та визначення її ключових потреб.
- Створення індивідуальних пропозицій для клієнта.
-Аналіз клієнтів
-Формування бази постійних та потенційних клієнтів.
-Маркетинг.
- Плани продажів.
-Створення скриптів продажів.
-Постановка завдань відділу реклами.
- Участь в тендерах.
-Співпраця з конкурентами для закупівель.
-Постійний аналіз території в пошуках нових клієнтів і партнерів.

Менеджер з продажу та помічник комерційного директора

Виконувані обов'язки:
- Робота з клієнтськими організаціями компанії.
-Пошук і приєднання нових клієнтів (активні продажі).
-Робота з VIP клієнтами.
- Прийом, оформлення замовлень та контроль відправлень.
- Виявлення потреб клієнтів.
-Ведення переговорів з клієнтами, оформлення договорів.
-Аналіз та контроль, поповнення складських запасів.
- Розміщення замовлень постачальникам. Узгодження замовлень і відправок.
-Організація маркетингових заходів (тематичні семінари для клієнтів за участю постачальників, інтернет-реклама, розсилки, акції).
- Створення сайту з нуля.
- Контроль термінів оплати та надходжень.
-Моніторинг задоволеності клієнтів.
- Розвиток продажів у групах управління новими продуктами.

ПП Алівія
Пров.Джерело 5, Харків, Украйна

07/2005 – 01/2007

Місце роботи

Дизайнер корпусних меблів

Розробка проектів корпусних меблів за індивідуальними проектами та фабричними меблями..
Зустріч із замовником, зняття попередніх замірів приміщень, створення проекту (кухні, вітальні, гардеробні, комори та ін.). узгодження та затвердження проекту, укладення договору.

ПП Самотой В.В. м.Харків

02/1998 – 05/2005

08/1995 – 11/1998

Медсестра в дитячому відділі нейрохірургії. Міська лікарня скорої та невідкладної допомоги м. Харкова.

Медсестра відділення кардіохірургічної реанімацій. Інститут невідкладної допомоги ім. Зайцева В.Т. м Харків.
Освіта

09/2003 – 02/2007

Національний фармацевтичний університет, м.Харків
Спеціальність - економіка підприємства

09/1993 – 07/1995

Додаткова освіта

Професійні навички

Знання мов

Додаткова інформація

Харківське медучилище №1

Тренінг-практикум «Технології успішних продаж», Харків 24-25 вересня 2011 г (Бюро развитку бізнеса «ПрактикУМ»)
Тренінг «Управління: менеджмент та керівництво», Харків , 3-4 листопада 2011 г (Бюро развитку бізнеса «ПрактикУМ»)
Тренінг «Баттл по скриптам» от «Бюро продаж Андрія Крупкіна», 2017р
Тренінги по саморозвитку (регулярно).
Курс Інтегральна психологія (2020 г)

Навики роботи на комп’ютере
1С -7, Word, Excel, CRM, інтернет – опитний користувач.

Англійська - В1
Італійська – А2-В1

Водійські права: категорія В. Досвіт водіння більше15 р

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: