• Файл

Наталія

Менеджер з продажу (B2B)

Вік:
30 років
Місто проживання:
Інші країни
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Наталія Кипорук
менеджер з продажу, закупівель

Профіль
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Маю понад 5 років досвіду роботи на посаді менеджера з продажу в сфері нафтопродуктів. За цей
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») час успішно займалася залученням нових клієнтів, виконанням планів продажів та повним
супроводом угод. Маю досвід роботи з ключовими особами компаній, досвід ведення переговорів та
 Дрезден, Німеччина
укладання
великих контрактів. Вмію орієнтуватися на потреби клієнта, вибудовувати ефективну мережу
Навички контактів.
Особистісні навички: комунікабельність, адаптивність, організованість, аналітичні здібності,
Ефективне введення впевненість у прийняті рішень, висока відповідальність.
переговорів Бажаю змінити сферу діяльності, застосувати свої навички у новій галузі та розвиватися в нових
напрямках.
Залучення нових клієнтів
З 2020р. працюю віддалено.
Оцінка ринку та конкурентів

Вміння чітко та зрозуміло
доносити інформацію
Досвід

Багатозадачність та Менеджер з продажу нафтопродуктів
відповідальність ТОВ МАРТІН ТРЕЙД листопад 2019 - жовтень 2024 Київ

Впевнене володіння ПК (MS
1.Пошук і залучення нових клієнтів:
Office, Excel)
• Активний пошук корпоративних клієнтів, налагодження довгострокових партнерських відносин.
Вміння працювати з CRM та 1С • Участь у переговорах, презентація компанії та її продукції.
2. Продаж і супровід угод:
• Проведення повного циклу продажу: від первинного контакту з клієнтом до укладення угоди.
Мови • Підготовка та узгодження комерційних пропозицій, контрактів.

• Українська рідна мова • Контроль виконання умов договорів, включаючи своєчасні постачання та оплати.
3. Виконання планів продажів:
• Англійська В1
• Встановлення індивідуальних планів та забезпечення їх виконання.
• Німецька А1 • Розробка та впровадження стратегій для збільшення обсягу продажів.
4. Робота з існуючими клієнтами:
• Підтримка та розвиток довгострокових відносин з наявними клієнтами.
Інтереси • Забезпечення високого рівня обслуговування та вирішення питань клієнтів.
5. Аналіз ринку та моніторинг конкурентів:
Подорожі та відкриття нових
• Відстеження цін, пропозицій і стратегій конкурентів на ринку нафтопродуктів. 6. Підготовка
культур
звітності:
Психологія та розвиток
• Ведення обліку продажів, формування звітів для керівництва щодо досягнутих результатів.
особистості
• Аналіз ефективності продажів і розробка планів для їх підвищення.
Читання
7. Контроль за документацією:
Кулінарія та випічка
• Супровід документації по всіх етапах продажу: договори, акти, рахунки.
• Робота з первинною бухгалтерією та контроль за правильністю оформлення документів.
8. Робота з логістикою:
• Координація процесу доставки нафтопродуктів клієнтам.
• Узгодження термінів постачання, контроль за виконанням замовлень.

Менеджер з продажу нафтопродуктів
ТОВ МОЗИР УКРАЇНА травень 2019 - листопад 2019 Київ

Залучення нових клієнтів, продаж палива гуртом, виконання планів продажу, супроводження угоди,
контролювання документообігу і підтримка відносин з клієнтами.
Досвід

Адміністратор салону краси
ЦЕНТР КРАСИ РОКСОЛАНА червень 2012- листопад 2018 Вінниця

1.Організація роботи салону:
• Контроль за щоденною роботою салону, координація працівників (перукарів, косметологів,
майстрів манікюру тощо).
• Підтримка порядку та чистоти в приміщенні салону.
2. Прийом клієнтів:
• Зустріч і привітання клієнтів, надання інформації про послуги та консультації. • Запис клієнтів на
процедури через телефон, месенджери або онлайн-системи. 3. Підтримка графіку роботи:
• Координація розкладу майстрів, контроль за виконанням запланованих записів.
Організація замін у випадку відсутності майстрів або зміни графіка.
4. Робота з фінансами:
• Проведення розрахунків з клієнтами (готівкові та безготівкові платежі).
• Ведення касових операцій, звітність про фінансові надходження.
5. Продаж послуг і супутніх товарів:
• Пропозиція додаткових послуг клієнтам, підвищення середнього чека.
• Продаж косметичних засобів, інформування про новинки та акції.
6. Клієнтський сервіс:
• Вирішення спірних або конфліктних ситуацій з клієнтами.
• Підтримка позитивної атмосфери в салоні, створення комфортних умов для відвідувачів.
7. Контроль за запасами:
• Замовлення необхідних матеріалів, косметики та інших товарів для забезпечення роботи салону.
• Ведення обліку залишків продукції.
8. Звітність і документація:
• Ведення щоденних/щомісячних звітів щодо роботи салону, відвідуваності, фінансових показників.
• Контроль за документацією, пов’язаною з роботою салону та персоналу.
9. Координація майстрів: • Ведення записів, координація робочого процесу, моніторинг роботи
кожного майстра для забезпечення високого рівня обслуговування.

Освіта

Повна вища освіта за спеціальністю: Товарознавство і комерційна діяльність
Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ 2012-2016 рр.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: