• PRO

Олена

Директор з комерційних питань

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
43 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник генерального директора з комерційних питань та матеріально-технічного постачання

з 03.2024 по 07.2024 (4 місяці)
Техномайн інжиніринг, ТОВ, Київ (Гірнича промисловість)

Впровадженням комерційної стратегії, спрямованої на підвищення доходів і рентабельності. Аналіз ринкових тенденцій, конкурентного середовища для своєчасного реагування та прийняття відповідних рішень. Організація та контроль за постачанням матеріалів, обладнання та інших ресурсів, необхідних для діяльності компанії.
Співпраця з постачальниками, ведення переговорів щодо умов постачання, укладання контрактів. Планування бюджету для комерційної діяльності та матеріально-
технічного забезпечення, контроль за витратами. Підготовка за запитом звітів про фінансові результати. Коммунікація з підрозділами компанії.
• Планування та організація своєї роботи
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• я отримаю задоволення від процесу досягнення мети і завжди доводжу розпочату справу до кінця.

Виконавчий директор. Керівник проектів

з 11.2021 по 01.2024 (2 роки 2 місяці)
Комунальне підприємство, Київ (Державні організації)

Формулюванням та впровадження цілей і стратегічних планів розвитку підприємства.
Контроль за фінансовими показниками
підприємства, мотивація та розвиток ключових співробітників, оптимізація внутрішніх процесів, дотримання нормативних вимог.
Планування, виконання та завершення проектів у встановлені терміни, в межах бюджету та з досягненням заданих цілей.
Визначення цілей проекту, розробка детального плану, розподіл ресурсів, коммунікація з підрозділами підприємства.
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Я завжди рухаюсь до мети і ніколи не здаюся.

Менеджер по роботі з клієнтами

з 05.2021 по 11.2021 (6 місяців)
ТОВ Нетвейв Сервіс, Київ (IT)

Спілкування з клієнтами для виявлення їх потреб в роботі з облвднвнням, ПЗ. Вирішення запитів, проблем клієнтів, підготовка
комерційних пропозицій та договорів.
• Ведення переговорів з клієнтами
• Підтримка існуючих клієнтів
• Ведення комерційної документації
• Аналіз потреб клієнтів
• Організація зустрічей
• Звітність перед керівництвом
• Контроль якості обслуговування

Директор

з 06.2016 по 02.2021 (4 роки 8 місяців)
ТОВ Верна Сервіс Плюс, Київ (IT)

Тім-лід проектів аутсорсингу. Розподіл завдань, визначення приорітетів, контроль виконання,
вирішення конфліктів, коммунікація з іншими відділами. Допомога коллкгам у вирішкнні складних
завдань, наставництво, розвиток навичок членів команди. Відстеження результатів, аналіз виконаної роботи, звлротній зв язок.
• Управління загальною діяльністю і ресурсами організації
• Прийняття ключових управлінських рішень
• Координація роботи всіх відділів
• Забезпечення досягнення фінансових цілей
• Встановлення ефективної взаємодії з партнерами і акціонерами

Менеджер з логістики відділ сервісного обслуговування

з 05.2008 по 06.2016 (8 років 1 місяць)
ТОВ Верна, Київ (IT)

Робота з первинними документами (рахунки-фактури, акти виконаних
робіт), планування та контроль за
переміщенням облвднення до клієнта,
контроль підмінного обладнання та комплектуючих, забезпечення своєчасної доставки необхідного
обладнання.
• Планування та організація своєї роботи
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань

Фахівець – аналітик із дослідження товарного ринку у групі аналітиків

з 06.2004 по 08.2008 (4 роки 2 місяці)
ТОВ АлМар, Київ (Гірнича промисловість)

Ведення переговорів та договірної роботи з клієнтами, робота з первинними документами: рахунки-
фактури, акти виконаних робіт, дебіторська заборгованость.
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Адаптація до нових умов роботи
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань

Освіта

Київський національний економічний університет ім. В.Гетьмана Київ економічний,

Фінанси, Київ
Вища, з 1999 по 2004 (5 років)

Знання і навички

  • Управління підприємством
  • Управління командою
  • Стресостійкість
  • Управлінські навички
  • Ведення CRM
  • Ведення переговорів
  • Уважність

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: