- PRO
Світлана
Бухгалтер, помічник бухгалтера, кадровик, діловод, адміністратор
- Зайнятість:
- Повна зайнятість, неповна зайнятість.
- Вік:
- 38 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та Instagram.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/11487378/
Досвід роботи
Бухгалтер
з 09.2016 по 01.2024
(7 років 4 місяці)
ТОВ "АйЛОТ", Київ (IT)
- ведення первинної документації (акти, накладні, рахунки, ттн, довіреності, акти звірок)
- рознесення банківських виписок, відправка плвтежів
- робота з договорами компанії (продовження, розірвання, внесення змін і т.д.)
- облік ТМЦ, інвентаризація
- облік топливних матеріалів (надходження, списання, облік/заповнення подорожніх
листів)
- співпраця з менеджерами (звіти, розрахунки)
- нарахування заробітної плати (відпускні, лікарняні)
- облік відпусток (щорічних, додаткових, соціальних, без збереження та ін.)
- складання табелю робочого часу
- робота з наказами компанії (прийом/переведення/звільнення/відпустки та ін.)
- кадровий облік (особові справи працівників (карта П-2), трудові книжки)
- M.E.Doc.
- обробка вхідної паперової кореспонденції (сортування, архівування, відправка
контрагентам, ведення реєстру руху документів)
- ведення каси дрібних витрат
- підтримка життєдіяльності офіса (заказ води, кави, канцтоварів, тощо)
- складання звітності для головного бухгалтера та директорів компанії
- ведення операцій з підзвітними особами
Аналітик комп’ютерних систем
з 12.2010 по 12.2011
(1 рік)
ТОВ "еМІСТ", Київ (IT)
тестування лотерейних терміналів, білетів, написання тест кейсів, робобота з БД Oracle
Помічник керівника
з 05.2007 по 12.2010
(3 роки 7 місяців)
ТОВ "еМІСТ", Київ (IT)
Освіта
Європейський університет фінансів, інформаційних систем, менеджменту та бізнесу
Інженер-програміст, Київ
Вища, з 2004 по 2009 (5 років)
Додаткова освіта та сертифікати
ПП "Інформаційний центр Шевченко" (курс Кадровий аудит")
2018
НЦ “Пульс” курс:“Бухгалтерський облік + 1С 8.3"
2017
Знання і навички
- Ведення документації
- Користувач 1С
- 1С:Бухгалтерія
- Здатність до навчання
- MS Excel
- Адміністрування офісу
- Дисциплінованість
Знання мов
Англійська — початковий
Рекомендації
Башковатова Ніна Іванівна
Головний бухгалтер, ТОВ "АЙЛОТ"
Додаткова інформація
Люблю працювати з великим об'ємом інформаціїї. Педантично відношусь до документів, до їх сортування та зберігання. Використовую в роботі реєстри, таблички, стікери. Тримаю все на своєму місці.
Шукаю цікаву, різноманітну роботу на неповний робочий день або з гібридним графіком, в окремих випадках готова розглянути офісний формат на повний робочий день.
P.S. Ніжною любов'ю люблю кадровий облік🥰
Схожі кандидати
-
Помічник керівника, HR-спеціаліст, PP, HR-менеджер, рекрутер, Assistant Media Buyer
Київ, Луцьк -
Менеджер з персоналу, інспектор відділу кадрів, адміністратор, помічник керівника
30000 грн, Київ -
Економіст, помічник бухгалтера, адміністратор, діловод
Київ, Васильків -
Бухгалтер, діловод, адміністратор, помічник керівника, продавець-консультант
20000 грн, Київ -
Помічник керівника, інспектор відділу кадрів, HR-менеджер, бухгалтер, фахівець із соц. роботи
18000 грн, Київ, Малин, Дистанційно