Назустріч — платформа взаємодії ветеранів та роботодавців
Переглянути
  • Файл

Катерина

Головний економіст

Вік:
34 роки
Місто проживання:
Калуш
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Петрушова Катерина Олександрівна

Тип роботи: Повний робочий день
Бажана зарплата: 15000-20000 грн

Особиста інформація
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Електронна пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Місто проживання: Калуш
Освіта: вища
Дата народження: 01.05.1990 р
Стать: жіноча
Сімейний стан: незаміжня, дітей немає

Досвід роботи
З 02.08.2011 по 14.07.2023 у компанії: АТ "Райффайзен Банк", м. Херсон
Посада: Головний Економіст відділу обслуговування клієнтських операцій
Функціональні обов'язки:
- відкриття та технічне супроводження / подовження терміну дії тестових платіжних карток / корпоративних карток для працівників Банку у ТС Трансмастер;
- відкриття та технічне супроводження КР для юридичних осіб, фізичних в тому числі і для фізичних осіб підприємців.
- відкриття та пакетне обслуговування КР зарплатним та приватним клієнтам за запитами від відділень та відповідальних структурних підрозділів Банку;
- обслуговування запитів відділень Банку (в тому числі підготовка відповідей на запити структурних підрозділів Банку при письмових зверненнях клієнтів (скарги) та розв'язання конфліктних ситуацій в межах повноважень);
- відкриття та супроводження рахунків по клієнтах міжрегіональних зарплатних проектів ЦО;
- перевірка даних клієнтів на відношення до списків FiSa/PEP;
- надання до ДФС за допомогою ПЗ Medoc в електронному вигляді повідомлень про відкриття / закриття рахунків клієнтів що зареєстровані як юридичні або фізичні особи підприємці;
- повторна ручна відправка рахунків клієнтів при виникненні технічної проблеми з рахунком;
- підтримка високих стандартів якості при обслуговуванні;
- написання інструкцій, SOP по процесу, надання коментарів щодо погодження процедур по процесу, участь у конференціях (в межах компетенції) та вирішення питань по покращенню та оптимізації процесів;
- побудова та запровадження нових процесів та Пз у Банку (до початку повномасштабного вторгнення).
- виконуюча обов’язки начальника відділу на період його відпустки.
З 27.02.2023 по 02.01.2024 (за сумісництвом) продавець у компанії «Височанка».
З 15.01.2024 по 06.11.2024 адміністратор торгового залу у корпорації АТБ.

Освіта
Навчальний заклад: Міжнародний Університет Бізнесу і Права
Дата закінчення: 2007-2011 бакалавр
2013-2014 магістр
Спеціальність: Економіка та підприємництво; Фінанси і кредит

Іноземні мови і комп'ютерні навички
Aнглійська: Базовий
Українська: Вільно володію
Рівень володіння комп'ютером: впевнений користувач

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: