• PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/11595099/

Директор по продажам, 185 000 грн

Розглядає посади:
Директор по продажам, Chief operating officer, Head of sales, Коммерческий директор, Руководитель отдела продаж, Chief Business Development Officer, Руководитель проекта, Руководитель отдела
Вид зайнятості:
повна
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Chief Business Development Officer

з 03.2023 по 02.2025 (1 рік 11 місяців)
Luxe Quality, Киев (IT)

📌 Ключова мета:
Забезпечення зростання бізнесу через побудову ефективної маркетингової стратегії, розвиток партнерств та підвищення задоволеності клієнтів у сфері QA та тестування програмного забезпечення.

🔹 Досягнення:
🔺 +45% зростання обсягів продажів послуг з тестування протягом останніх 12 місяців завдяки впровадженню нової digital-стратегії.

💼 Залучено 10+ стратегічних B2B-партнерів, серед яких агенції та продуктові компанії з Європи та США.
💼 Розробив та імплементував партнерську програму завдяки цьому компанія отримує на 58% більше inbound inquiries.
🧩 Збережено 94% клієнтів за рахунок побудови системи супроводу клієнта та управління зворотним зв'язком.

📊 Впровадив систему аналітики KPI, що дозволила знизити CAC на 22% та підвищити ROI маркетингових кампаній на 37%.

🔹 Основні обов’язки:
1. Стратегія та розвиток бізнесу:

Розробка та реалізація комплексної маркетингової стратегії для зміцнення ринкових позицій компанії.

Управління бюджетом (до $XX тис.), оптимізація витрат з фокусом на результат.

2. Розвиток партнерських відносин:

Побудова стратегічних зв’язків із ключовими клієнтами та партнерами у сфері технологій та QA.
💼 З нуля побудована партнерська мережа з 200+ компаній, завдяки якій продажі за період зросли на 31%.
Проведення переговорів на рівні C-level, укладення довгострокових контрактів.

3. Продажі та маркетинг:
Проаналізував наявні кампанії в LinkedIn, які запускала команда продажів для лідогенерації. Оптимізував їх, змінив стратегію та підхід до комунікації. У результаті компанія почала отримувати на 67% більше лідів з LinkedIn.

Розробка маркетингової стратегії, масштабування каналів продажів з 3 до 9, розширення медіаплатформ на яких присутній бренд.
Керівництво командою з маркетингу та продажів (до 40 осіб).

Запровадив нову контент-стратегію, що призвела до вимірюваного зростання трафіку та генерації лідів.

Запуск таргетованих digital-кампаній, SEO/SEM, контент- та email-маркетингу з фокусом на генерацію лідів.


4. Аналіз ринку та інновації:

Постійний моніторинг ринку тестування ПЗ, конкурентів, нових інструментів і тенденцій.

5. Клієнтський досвід:

Створення процесу онбордингу та підтримки клієнтів.

Управління NPS, задоволеність клієнтів зросла з 72 до 91 балів за рік.

6.
Здійснив успішну організацію участі компанії в міжнародних конференціях, таких як Web Summit у Барселоні та TechEx в Амстердамі. Після цих подій компанія отримала низку успішних колаборацій і нових контрактів.

Імплементував ABM (Account-Based Marketing), що дозволило залучати якісно інший рівень прогрітих лідів.

По результатам 2024 компанія отримала кілька престижних нагород і увійшла до топ-100 компаній з тестування програмного забезпечення США за версією Clutch.

Chief Marketing Officer

з 02.2020 по 03.2023 (3 роки 1 місяць)
Semantic Empires, Удаленно (Маркетинг, реклама, PR)

📌 Обов’язки та ключові досягнення:
🔹 Розробив та впровадив понад 25 маркетингових стратегій для клієнтів з e-commerce, EdTech, IT, HoReCa, що забезпечили зростання трафіку в середньому на 40–60% та підвищення конверсії до 2,5 разів.

🔹 Керував понад 15 комплексними проєктами з розробки вебсайтів, повністю відповідав за постановку технічних завдань, UX/UI, контент, SEO та запуск.

🔹 Координував кросфункціональні команди (контент, дизайн, таргет, SEO, аналітика) із 10+ фахівців; підвищив ефективність процесів завдяки впровадженню agile-підходу.

🔹 Організував та реалізував більше 30 рекламних кампаній (Facebook Ads, Google Ads, YouTube, TikTok), що забезпечили ROI вище 300% у низці проєктів та вартість ліда, зменшену до 1,5–2 разів.

🔹 Впровадив детальну аналітику та A/B-тестування, що дозволило оптимізувати витрати на маркетинг до 35% без втрати результативності.

🔹 Побудував системи SEO-просування з нуля (аудит, семантика, технічна оптимізація, лінкбілдинг), що призвели до зростання органічного трафіку до 300% у перші 4–6 місяців.

🔹 Ініціював та реалізував PR-кампанії, які забезпечили публікації у 20+ нішевих медіа та зростання brand awareness до +50% за показниками Brand Lift.

🔹 Успішно побудував довгострокові партнерства з клієнтами, рівень повторного замовлення виріс до 70%, а середній LTV — на 45%.

🔹 Проводив воркшопи для внутрішніх команд, що сприяли професійному зростанню та підвищенню залученості.

🧠 Ключові навички:
✅ Стратегічне планування та створення мультиканальних маркетингових кампаній.
✅ Управління командами, делегування, постановка KPI, впровадження agile і OKR.
✅ Глибока експертиза в digital-маркетингу: SEO, Upwork, Linkedin, email, SMM, вебаналітика.
✅ Робота з CRM-системами, трекінгами, GTM, GA4, Looker Studio.
✅ Консалтинг з брендингу, позиціонування та комунікаційної стратегії.

Sales Development Representative

з 01.2018 по 02.2020 (2 роки 1 місяць)
Erbis, Киев (IT)

📌 Обов’язки та досягнення:
📈 Збільшив клієнтську базу на 60% протягом першого року завдяки впровадженню нової outbound-стратегії (email-маркетинг, LinkedIn, кваліфікаційні дзвінки).

🤝 Успішно уклав понад 25 угод, включаючи середній та великий SMB-сегмент (від $5,000 до $40,000 MRR).

🧲 Оптимізував скрипти комунікації та підхід до lead qualification, що скоротило sales funnel на 30% та підвищило конверсію на 18%.

📊 Розробив і впровадив sales pipeline у CRM (HubSpot), що дозволило прозоро відстежувати етапи угод і покращити планування.

💼 Представляв компанію на 5 міжнародних івентах та конференціях (Web Summit, SaaStr, DevTalks), що призвело до стратегічних контактів та конверсій у нові проєкти.

💬 Вів переговори зі стейкхолдерами, складав і презентував комерційні пропозиції, індивідуально адаптовані під потреби клієнтів.

📚 Регулярно проходив тренінги з B2B-продажів, що дало змогу покращити навички account management і ведення переговорів на рівні C-level.

Освіта

Одеський національний університет імені І. І. Мечникова

Кафедра маркетингу та бізнес-адміністрування, Одесса
Вища, з 2016 по 2018 (2 роки)

ННУ им Сухомлинского

Иностранная филология, Николаев
Вища, з 2002 по 2007 (5 років)

Иностранная филология. Магистр.

Додаткова освіта та сертифікати

Affiliate Marketing Foundations | LinkedIn

2024

Product Marketing Foundations | Project Management Institute

2024

Sales Management Certification| Hubspot Academy

2023

B2B Sales Strategy: How to Effectively Engage Executives;

2023

Fundamentals of Digital Marketing;

2023

EF Standard English Test(SEFR) C1| EF SET

2023

Account-Based Marketing Foundations| Linkedin Learning

2023

Project management Basics;

2022

Advanced Lead Generation| Linkedin Learning

2023

Знання і навички

  • Организованность
  • Управление командой
  • Маркетинг
  • Стратегический маркетинг
  • Знание методологии разработки ПО
  • Функциональное тестирование
  • Нефункциональное тестирование
  • Инициативность
  • Управленческие навыки
  • Ведение переговоров
  • Умение анализировать
  • Построение отдела продаж
  • Продажи B2B
  • Стратегическое планирование
  • Ведение CRM
  • Планирование продаж

Знання мов

  • Англійська — просунутий
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Іспанська — початковий

Рекомендації

  • Zhanna Pelenska

    Zhanna Pelenska

    QA manager, Luxe Quality

    Контактні дані приховані
  • Karyna Hrobova

    Karyna Hrobova

    Lead generation manager, Luxe Quality

    Контактні дані приховані
  • Yana Oliynik

    Yana Oliynik

    Marketing Team Lead, Luxe Quality

    Контактні дані приховані
  • Anastasia Kapuschak

    Anastasia Kapuschak

    Lead generation manager, Luxe Quality

    Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Успішно розробив стратегії продажів, які дозволили досягти 40% зростання доходів і розширити клієнтський портфель на 60%.
Успішно вийшов на нові ринки, розширивши регіональну присутність до EMEA та APAC. Захоплений використанням передових інструментів та методологій для оптимізації роботи на динамічних, конкурентних ринках.

Маю досвід у прийнятті рішень на основі даних, аналізі ринку та керівництві міжфункціональною командою. Сильний комунікатор та стратег з пристрастю до досягнення результатів на динамічних, конкурентних ринках.
Вмію вести переговори щодо укладення контрактів на значні суми, має особистий досвід закриття угод на суму понад 250 тис. доларів США.
Працював з понад 30 країнами світу.

Я працюю з різними платформами та інструментами:
LinkedIn, FB, Upwork, Xing, Fiverr, Glassdoor, Indeed, Online Event Platforms.
I have been utilizing a lot of tools: HubSpot, Pipedrive, Worksection, Apollo, Lemlist, SendGrid, WarmUpInbox, Volna, Linked Helper, SalesQL, LinkedIn Sales Navigator, Expandi, Closely, GetProspect, Hunter.io, Snov.io, Influ2, Hotjar, Ahrefs, Semrush, ZoomInfo, Skrapp.io, Crunchbase, Dealroom, MailGenius and many others.

Досягнення:
Підвищив конверсію на сайті компанії, оптимізував процес продажів, збільшив кількість каналів лідогенерації до 10, кількість та якість всіх вихідних кампаній.


Залучив понад 40 SQL протягом 1 місяця;
Максимально організовував 17 зустрічей з потенційними клієнтами на день;
Успішно організовував конференції, які призвели до зустрічей з потенційними лідами та укладання контрактів.
Завдяки SEO-стратегії сайт компанії зайняв кращі позиції в Google і збільшив кількість трафіку.
Було проведено редизайн сайту компанії, що призвело до збільшення кількості конверсій на сайті.
Компанія отримала кілька додаткових нагород від Clutch та увійшла до рейтингу 2024 "ТОП 100 найкращих компаній з тестування програмного забезпечення."

Успішно закінчив понад 20 професійних курсів з продажів, маркетингу, PM, BA, Frontend Development (HTML5, CSS3, JS, Node.js);
Успішний проект, проданий в Африку;
Успішно керував командами до 40 осіб, надихаючи їх на досягнення цілей компанії.

English C1, Español - A1.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: