- Файл
Юрій
Фінансист, фінансовий менеджер, бухгалтер
- Вік:
- 52 роки
- Місто проживання:
- Харків
- Готовий працювати:
- Дистанційно
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/11646231/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Інформація про себе
ЗАРАЗ Я ПЕРЕБУВАЮ У БОЛГАРІЇ
Рік і місце народження: 1972 р. Харків
Освіта: вища (економіст, юрист)
Освіта
1994 Харківський інститут громадського харчування
Економіст (бухгалтерський облік, контроль та аналіз господарської діяльності)
2008 Харківський державний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди
Юрист (правознавство)
Мета
Цікава, високооплачувана, необхідна для роботодавця діяльність, спрямована на отримання конкретного кінцевого результату.
Навички
• Досвід роботи бухгалтером 30 років, з них 19 років на посаді головного бухгалтера, з них 8 років єдиним бухгалтером підприємства.
• Досвід роботи керівником підприємства (залізнична логістика, управління багатоквартирними будинками, управління бізнес-центром, житлово-комунальним господарством)
• Досвід роботи єдиним бухгалтером підприємства, (залізнична логістика, управління багатоквартирними будинками, управління бізнес-центром, житлово-комунальним господарством, будівництво та ремонт будівель і споруд, фінансова структура).
• 19 років досвіду роботи в банківській системі.
• 12 років досвіду управління підрозділами бек-офісу регіональних управлінь системних банків.
• 20 років досвіду керівництва великими та малими командами.
• 8 років досвіду в одноосібному веденні обліку підприємств.
• 8 років досвіду одноосібного управління фінансовими потоками підприємств.
• Досвід у податковій оптимізації.
• Досвід відкриття відділень банків.
• Досвід аналізу та контролю діяльності підрозділів.
• Досвід проведення податкових перевірок та побудови ефективної та компактної системи контролю.
• Досвід складання бюджету організації.
• Досвід проведення юридичної та економічної експертизи документації.
• Досвід оптимізації та вдосконалення системи обліку та звітності.
• Досвід створення технологічних процесів.
• Досвід розробки нормативних документів.
Особисті якості
Виваженість, об'єктивність, вміння знаходити взаємовигідні рішення, швидка адаптація до нового бізнесу/сфери діяльності, вміння працювати в стресових ситуаціях в режимі багатозадачності, впевнені організаторські здібності, вміння створювати працездатну команду, чітке розуміння цілей, вміння фахово та легко ставити завдання і контролювати їх виконання, працювати на результат.
Досвід роботи
Лютий 2018 року - по теперішній час ТОВ «МГ-ТЕК», ТОВ «ЕМДЖІ ГРУП», ТОВ «ЗЕРНО-ТЕК», ТОВ «А-ЛОГІСТИК», ТОВ «УКРЗЕРНОТЕК», ФОП ( експедиторські послуги по залізниці), ТОВ «ОК СПЕЦБУД-3» (управління багатоквартирними будинками, житлово-комунальним господарством), ТОВ «КЕНБУД ПЛЮС» (будівництво та ремонт будівель та споруд), ТОВ «АА ГРУП» (управління бізнес-центром)
Директор/головний бухгалтер
• Відкриття, реєстрація, реорганізація підприємств.
• Налагодження та підтримка роботи з контрагентами (клієнтами та постачальниками).
• Управління фінансовими потоками підприємства.
• Організація та ведення системи бухгалтерського обліку та звітності.
• Організація всіх процесів життєдіяльності підприємства.
• Комунікація з власниками підприємств.
Січень 2017 - Січень 2018 ПП "ЮТА" (експедиторські послуги по залізниці, оптова торгівля зерном)
Головний бухгалтер
• Організація та ведення системи бухгалтерського обліку та звітності.
• Організація всіх процесів життєдіяльності підприємства.
• Організація процесу руху грошових коштів.
• Комунікація з власниками підприємства.
травень 2016 – грудень 2016 Кредитний союз «Скарбниця нації»
Заступник Голови Правління з фінансової діяльності - головний бухгалтер
• Розширення клієнтської бази.
• Розробка нових продуктів і систем надання послуг.
• Побудова та обслуговування системи управлінського обліку.
• Формування та стратегічне планування фінансової політики.
• Організація роботи системи та бухгалтерського обліку.
• Аналіз та зниження можливих фінансових ризиків.
листопад 2015 – квітень 2016 Zotti
Керівник Навчального центру
2013 2015 Харківська філія ДП "УкрНДНЦ"
Директор філії
• Організація освітнього процесу (курси підвищення кваліфікації метрологів, фахівців у галузі оцінки відповідності (сертифікації)).
• Організація та видання спеціалізованого друкованого періодичного видання (журнал «Стандартизація, сертифікація та якість»).
• Створення центру оцінки відповідності.
2006 2013 ПрАТ КБ Надра Харківське регіональне відділення
Заступник директора, головний бухгалтер.
• Організація роботи по забезпеченню здійснення банківських операцій. Супровід всіх питань, пов'язаних з обслуговуванням клієнтів, підпорядкованими структурними підрозділами.
• Економіко-правова експертиза договорів
• Організація процесу відкриття нових торгових майданчиків
• Організація та контроль роботи підзвітних структурних підрозділів (кредитне адміністрування, пасивні та розрахункові операції, внутрішньобанківські розрахунки, грошовий обіг, каса, інформаційні технології, матеріально-технічне забезпечення, архівна справа)
• Координація безготівкових розрахунків у національній та іноземній валюті.
• Планування та контроль виконання видаткової частини бюджету.
• Організація системи обліку, контролю та звітності.
• Організація роботи системи та подальші перевірки всього комплексу діяльності регіонального управління банку.
• Супровід зовнішніх перевірок.
1996 2006ЗАТ "Перший Український Міжнародний Банк" Філія в Харкові
Заступник керівника, головний бухгалтер, головний спеціаліст
• Координація безготівкових розрахунків у національній та іноземній валюті.
• Організація роботи по супроводу банківських операцій. Супровід всіх питань, пов'язаних з обслуговуванням клієнтів, керованими структурними підрозділами.
• Координація роботи підрозділів по установці та обслуговуванню безперебійної роботи банкоматів.
• Підтримка та контроль за роботою грошового обігу, неторговельних та касових операцій, інформаційних технологій, матеріально-технічного забезпечення галузі, діловодства та документообігу.
• Проведення контрольних перевірок банківських операцій філії.
• Планування і контроль виконання видаткової частини бюджету, штатного розкладу філії.
Мови
Українська, російська – вільне володіння, англійська – (побутовий рівень) розумію, можу поспілкуватися, болгарська – початковий рівень (в процесі навчання).
Володіння ПК
Інше
Word, Excel, PowerPoint, BAF (1-С), Вчасно, кабінет платника податків – вільне володіння, банківське ПО (клієнтська частина).
Водійське посвідчення категорії В, С (власні автомобілі, в т.ч. вантажний мікроавтобус).
Схожі кандидати
-
Фахівець служби підтримки (фінанси), помічник фінансового менеджера, молодший бухгалтер
Дистанційно, Київ -
Финансовый менеджер, заместитель финансового менеджера (контроль)
Дистанційно, Київ -
Фінансовий менеджер, фінансист, бухгалтер з фінансового обліку (управлінський облік)
15000 грн, Дистанційно -
Фінансовий менеджер, фінансист, бухгалтер
40000 грн, Дистанційно -
Головний бухгалтер, заст. гол. бухгалтера, фінансовий менеджер, аудитор
Дистанційно, Інші країни