Резюме от 31 июля 2018

Сазонська Алла Василівна

Заместитель управляющего магазином

Полная занятость.

Возраст:
36 лет
Город:
Житомир

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Дополнительная информация

Алла Сазонська
Особисті дані
•Рік народження: 01.07.1982
•Сімейний стан: заміжня, дитина (5 років)
•Контактний телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
•E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Освіта
1999-2003 рр. Інститут муніципального менеджменту та бізнесу.
Спеціальність: Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності.
2003-2004 рр. Житомирський державний технологічний університет.
Спеціальність: Менеджмент організацій.

Професійний досвід
09.2017-02.2018 рр. ТзОВ «ПАККО Холдинг». (Роздрібна торгівля продуктами
харчування)
Посада: Керуюча магазином.
Функціональні обов’язки: організація та контроль роботи магазину
згідно стандартів обслуговування; забезпечення виконання плану
товарообігу магазину; аналіз економічних показників роботи
магазину та розробка методів їх покращення; підбір та навчання
персоналу, складання звітності.
03.2012-03.2013 рр. ТзОВ «ЕкономКомфорт» (Надання послуг в сфері споживчих позик)
Посада: Головний спеціаліст, територіальний менеджер.
Функціональні обов’язки: просування послуг на ввіреній території,
постановка завдань та контроль за їх виконанням, пошук та
навчання персоналу, робота о клієнтами, ведення звітної
документації.
02.2011-02.2012рр. ФОП Хоречко В.Д. (Роздрібна торгівля косметичними засобами та
біжутерією)
Посада: Виконуюча обов’язки директора
Функціональні обов’язки: побудова бізнесу «з нуля», організація та
контроль роботи ТТ, формування асортименту та роздрібних цін;
планування та розвиток ТТ; співпраця з контролюючими органами.
07.2009-11.2010рр. ТзОВ «Єрмак Голд» (Фірмова торгівля продуктами харчування)
Посада:Регіональний керуючий.
Функціональні обов’язки: Організація роботи і контроль за всіма
робочими процесами тт. згідно затверджених стандартів; аналіз
результатів діяльності,розробка та проведення заходів щодо
підвищення прибутковості регіону; моніторинг та аналіз ринку;
статистична та бухгалтерська звітність; логістика та складський
облік.

Професійні навички
•Досвід та здатність до освоєння нових видів діяльності в різних направленнях.
•Досвід управління колективом до 50 чоловік.
•ПК: MS Office, Internet, електрона пошта, 1С:Підприєство, володіння офісною технікою.
•Знання мов: українська, російська, англійська.
•Лідерські якості, енергійність, готовність до праці.
•Чесність та порядність.
•Цілеспрямованість в досягненні цілей.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: