• PRO

Ірина

Головний бухгалтер

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний бухгалтер

з 01.2024 по 09.2024 (8 місяців)
Група компаній "Страховий брокер Малакут", Київ (Фінанси, банки, страхування)

ведення 4-х юр.осіб в тому числі Представництво Литовської компанії не платники ПДВ на загальній системі оподаткування та 5-ти ФОП 3-тя група платники єдиного податку.
Ведення повного бухгалтерського та кадрового обліку у програмі 1С 8 Bases та 1С УТП, Медок, Клієнт-Банк(ПриватБанк, КредіАгріколь, ОТП Банк), Вчасно, Електронний кабінет та ін. Складання та подання всієї необхідної податкової звітності, повне ведення первинної бухгалтерії та кадрового діловодства, нарахування та виплата ЗП, лікарняних, відпусток, оформлення наказів, штатного розкладу, заповнення особових справ, трудових книжок. Окремо ведення фінансового моніторингу та подання звітності до НБУ.

Головний бухгалтер

з 05.2021 по 09.2024 (3 роки 4 місяці)
ТОВ «Дженерал Партнерс Груп» Головний бухгалтер (єдиний), Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

аутсорсингова компанія з надання бухгалтерських послуг, особисто мною ведення 12-ти юрд.осіб платники та неплатники ПДВ на загальній системі оподаткування (серед них 3-школи з частковим фінансування Казначейства) та 3-х ФОП 3 група платники єдиного податку

Головний бухгалтер

з 09.2019 по 10.2022 (3 роки 1 місяць)
ТОВ « Норд -Вест-Інжиніринг», ТОВ «Інженерні системи плюс», ТОВ «АІ Інжиніринг»,, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

ведення 3-х юр. осіб у загальній системі оподаткування, платники ПДВ . Ведення повного бухгалтерського та кадрового обліку у програмі 1С 8 УТП, Медок, Клієнт-Банк. Складання та подання всієї необхідної податкової звітності, повне ведення первинної бухгалтерії та кадрового діловодства, нарахування та виплата ЗП, лікарняних, відпусток, оформлення наказів, штатного розкладу, заповнення особових справ, трудових книжок. Формування управлінської аналітики засновнику.

Головний бухгалтер

з 07.2017 по 08.2019 (2 роки 1 місяць)
ТОВ «Веда-Т», Київ (Видавництво, поліграфія)

Введення повного бухгалтерського та кадрового обліку, робота у програмі 1С8, 1С7, Медок. Клієнт-Банк (Банк Аваль, Укрсоцбанк, УкрСиббанк, Ощадбанк, ПриватБанк) Складання та подання всієї необхідної податкової та статистичної звітності, Ф-20 ОПП, 1-ОПТ, Капітальні інвестиції, Декларація єдиний податок) акти на списання виплата зп, лікарняних , відпусток, накази, штатні розписи, наповнення трудових книжок, особисті справи, подання повідомлення до податкової про прийом співробітника.

Головний бухгалтер

з 12.2016 по 06.2017 (6 місяців)
Гуппа Компаній ТЕКТ, Київ (Нерухомість)

Ведення бухгалтерського, податкового, фінансового обліку, управлінського обліку в компаніях з різними видами діяльності та системами оподаткування (робота в аутсорсинговій компанії).
Бухгалтерський супровід трьох юридичних осіб (ТОВ з них дорівнює Сонячна Електростанція) та одного ФОП(магазин дитячого взуття), По підприємствах – два платники ПДВ у загальній системі оподаткування та одне не платник ПДВ у загальній системі оподаткування., ФОП 2 група єдиний податок. Робота в програмі 1С 8.3 УРП, 1С -Бітрікс для торгівлі, а також корпоративна програма Бітрікс 24; формування та проведення у бухгалтерському та податковому обліку всіх первинних документів; нарахування та виплата заробітної плати, відпускних, лікарняних, компенсацій за невикористану відпустку тощо; складання заявок на відшкодування за лікарняними листами та звітами до фондів соціального страхування з тимчасової втрати працездатності та нещасних випадків на виробництві; виписка та реєстрація податкових накладних та коригування в ЄРПН; проведення звірок дебіторської та кредиторської заборгованості; складання актів звірок; формування та відправлення платежів (Клієнт-банк); робота з договорами (контракту постачання, надання послуг, фінансову допомогу, оренди); проведення інвентаризації; Складання та подання податкової звітності (ЕСВ, 1-ДФ, ПДВ, Форма 1-м2-м, Декларація про прибуток, Декларація про нерухоме майно, Декларація плата за землю, Декларація єдиний податок), статистичної (1НКРЕ, 6 НКРЕ, Капітальні інвестиції та річна, 6-ТП, 1П-НВП, 11-ОЗ, 11-МТП,1-підприємництво)

Бухгалтер по заробітній платі

з 07.2011 по 11.2016 (5 років 4 місяці)
ТОВ «Дрім Клуб», Київ (Послуги для населення та бізнесу)

банк. Нарахування та виплата заробітної плати, нарахування винагород за цивільно-правовими договорами, лікарняних, відпускних, компенсацій, донорських зміст аліментів та інших виконавчих листів, видача довідок про доходи, чисельність понад 300 співробітників штату + ДПГ, робота з великим обсягом інформації та документообігу. Формування та здавання щомісячної (ЕСВ, статистика) та щоквартальної звітності до податкової (1ДФ), статистики (1ПВ, 6 ПВ), ФСС, підготовка та здавання заявок на оплату лікарняних листів у ФСС. Робота із системою Клієнт-Банк, формування платіжок, рознесення виписки банку на програму 1С, замовлення карток співробітникам підприємства. Робота з бухгалтерськими рахунками: 661,663,662, 651,949, 6411,642, 301,311, 333, 3721,378,631,6851,92,91,93,236

Бухгалтер

з 05.2010 по 06.2011 (1 рік 1 місяць)
ТОВ «Меридіан-Торг», Київ (Роздрібна торгівля)

бухгалтер ділянка з/п, банк; після часу гол. бухгалтер 1,5 міс. до моменту закриття підприємства: робота в програмі 1С 8.1, нарахування та виплата заробітної плати (661), лікарняних (663), відпускних, формування та здавання щомісячної (пенсійний; ПДВ; звіт з алкоголю; звіт РРО) та щоквартальної звітності; Звіт з прибутку , Статистична звітність); робота із системою Клієнт-Банк, формування платіжок, рознесення виписки банку на програму 1С(311), замовлення карток співробітникам підприємства; виписка довіреностей; розрахунок бензину; контроль оформлення актів виконаних робіт (631; 6851); ведення касової книги; звіряння з контрагентами; архівування даних документів, робота з великим обсягом інформації та документообігу.

Бухгалтер

з 10.2009 по 04.2010 (6 місяців)
ТОВ "ВіДі Санрайз Моторз", Київ (Автобізнес та автосервіс)

(Група компаній Віді Груп) Автосалон Ніссан, бухгалтер ділянка СТО , робота в програмі 1С 7, 8, архівування даних документів, формування податкового зобов'язання, податкового кредиту, актів звірок, виписка довіреностей, розрахунок бензину, проведення інвентаризації, робота з великим обсягом інформації та документообігу.

Освіта

Державний вищий навчальний заклад Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана магістерська програма

Фінансово-економічний, Київ
Вища, з 2003 по 2008 (5 років)

стаціонарна форма навчання магістерська програма – «Фінансовий менеджмент у сфері бізнесу»
до 16.02.2027 року Сертифікат виданий в 2024 році Державним закладом післядипломної освіти «Академію фінансового моніторингу» щодає право на проведення фінансового моніторингу небінківськими установами що дійсний

Додаткова освіта та сертифікати

Державним закладом післядипломної освіти «Академію фінансового моніторингу»

2024

Знання і навички

  • - знання бухгалтерського
  • Податкового та трудового законодавства
  • - знання PC (Дослідний користувач Windows
  • Internet
  • "1С Бухгалт
  • - Клієнт-банк
  • Microsoft Office (Word
  • Excel
  • Power Point
  • Outlo
  • - Медок
  • Вчасно
  • Електронний кабінет та ін
  • Швидкий набір тексту
  • - знання оргтехніки;
  • - знання діловодства;
  • - знання української
  • Російської
  • Англійської (зі словником) мов
  • - вміння працювати з великим обсягом інформації

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Шукаю віддалений формат роботи так як зараз змушена була виїхати у звязку з нинішніми обставинами
Особисті якості:
- комунікабельність, швидка адаптація до будь-якій роботі та колективу;
- стресостійкість;
- не конфліктність;
- готовність у стислі терміни навчатися новому;
- працьовитість;
- здатність швидко ставити перед собою завдання та в найкоротші терміни їх виконувати;
- акуратність, аналітичний склад розуму та пунктуальність у роботі;
Можу працювати з великим обємом інформації так як працювала і в аутсорсингу і в великих компаніях

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: