Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 11 квітня 2024 PRO

Олександра

Керівник контактного центру, начальник HR-відділу

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник контактного центру

з 07.2021 по 12.2023 (2 роки 5 місяців)
ТОВ Флайком, Одеса (IT)

Обов'язки:
- управління контактним центром (забезпечення цілодобової безперебійної роботи контактного центру; забезпечення належної якості обслугововування абонентів; забезпечення виконання планів продажів; забезпечення координаціі роботи технічних спеціалістів; розробка та забезпечення дотримання стандартів, правил, регламентів, положень які стосуються діяльності контактного центру та суміжних підрозділів)
- управління договірним відділом (запезпечення вчасно заключених, наделжно оформлених договорів, комерційних пропозицій, відповідей на запити контрагенів)
- управління HR відділом (забезпечення виконання таких процесів: рекрутинг, кадрове адміністрування, регламентація бізнес процесів, адаптація, оцінка, мотивація, навчання персоналу)
- управління службою охорони праці

Керівник HR відділу

з 07.2020 по 12.2023 (3 роки 5 місяців)
ООО Флайком, Одеса (IT)

Обов'язки:
- проведення навчання для персоналу всіх рівнів
- розробка та впровадження систем матеріальної та нематеріальної мотивації
- розробка та впровадження регламентів/процедур/інструкцій
- розробка та впровадження системи оцінки персоналу
- контроль підбору персоналу
- розробка та впровадження системи адаптації персоналу
- контроль ведення КЦ
Досягнення:
- створення HR відділу з 0
- впровадження системи розрядності технічних спеціалістів (навчання, атестація, система присвоєння розрядів)

Директор

з 10.2016 по 05.2019 (2 роки 7 місяців)
Telegraph Ukraine, Черкассы (Телекомунікації, зв'язок)

Обов'язки:
- планування та організація роботи;
- веденя фінансово-господарської діяльності;
- взаємодія з контрагентами для забезпечення корректної роботи организації;
- контроль виконання планів продажу;
- запровадження провідних стандартів роботи call center.
Основні досягнення:
- сформована стійка системна робота call center з чітким розумінням і дотриманням відділами своїх зон відповідальності.

Керівник відділу персоналу

з 04.2016 по 10.2016 (6 місяців)
Telegraph Ukraine, Черкассы (Телекомунікації, зв'язок)

Обов'язки:
- підбір персоналу;
- навчання персоналу;
- післятренінгове супроводження;
- розробка та впровадження мотиваційних програм;
- розробока та впровадження заходів по підвищенню продуктивності праці операторів.
Основні досягнення:
- ріст штату персоналу з 7 співробітників до 35;
- значне покращення якості роботи співробітників.

Начальник відділу організаційної та кадрової роботи

з 05.2015 по 11.2015 (6 місяців)
ТОВ "Сміла Енергоінвест", Сміла (Енергетика)

Основні обов'язки:
- управління HR відділом (рекрутинг, кадрове діловодство, адаптація, навчання, мотивація персонала, модерація стратегічних сесій (планувания));
- управління адміністративним відділом (адміністративне діловодство, організація робочих та корпоративних заходів, планування зустрічей робочих груп та керівника підприємства, забезпечення наявності транспорту для зовнішніх зустрічей та доставку на виробництво співробітників, забезпечення орг.технікою та мобільним зв'язком робочих місць співробітників);
- управління IT відділом (підтримка операційних систем та базового програмного забезпечення, підтримка додаткового програмного забезпечення);
- управління PR відділом (формування позитивного іміджу компанії через ЗМІ).
Основні досягнення на посаді:
- організація ведення кадрового діловодства згідно стандартам та нормам законодавства;
- запровадження ведення кадрового діловодства в 1С;
- запровадження диспетчеризації офісного транспорту;
- запровадження Google календаря для планування зустрічей робочих групп та планування робочого дня керівника підприємства;
- запровадження планування та зрозумілих приорітетів для виконання технічних завдань по доопрацюванню 1С.

Керівник HR відділу

з 12.2014 по 05.2015 (5 місяців)
ТОВ "Сміла Енергоінвест", Сміла (Енергетика)

Основні обов'язки:
- організація подбору персонала;
- забезпечення адаптації персоналу;
- проведення навчання співробітників;
- проведення стратегічних сесій;
- мотивація персоналу.

Менеджер з персоналу

з 01.2013 по 12.2014 (1 рік 11 місяців)
ТОВ "Сміла Енергоінвест", Сміла (Енергетика)

- підбір персоналу;
- адаптація персоналу;
- организація та участь в перевірці знань персоналу;
- аналіз функціональній завантаженності персоналу та надання рекомендацій по оптимізації використання трудових ресурсів;
- аналіз плинності персоналу, його причин та розробка методів запобігання плинності на посадах, які входили в групу ризика;
- проведення соціометрії;
- организація корпоративного навчання;
- розробка стандартів посад, положень, регламентів.

Освіта

ЧНУ им.Б. Хмельницкого

Психологія, Черкаси
Вища, з 2004 по 2010 (6 років)

Знання і навички

Продуктивність Тактовність Емпатійність Неупередженість Стресостійкість Урегулювання конфліктів Психодіагностика Проведення індивідуальних занять Проведення групових занять Психологічне консультування

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: