• Файл

Світлана

Асистент керівника, помічник директора, адміністратор, бухгалтер, економіст

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 1 сторінку

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Мельниченко
Світлана
Богданівна

Адреса: м. КиЇВ
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета: можливість застосування свого професійного досвіду на пocaдi керівника фінансового
віділу, асистента керівника (директора), економіста, адміністратора, виконавчого директора

• Професійні навички: повне ведення бухгалтерського та податкового обліку ТОВ, повне
ведення бухгалтерського та податкового обліку ФОП, повне ведення бухгалтерського
та податкового обліку неприбуткових організацій, досвід автоматизації бухобліку на
базі 1C: Бухгалтерія 8.2, 8.3, BAS знання «Клієнт-Банк», впевнене володіння MS Excel,
iiko (Айко), Finmap, Дах, знання бухгалтерського та податкового законодавства України,
організація та ведення управлінського обліку.

Досвід роботи:
травень 2022 року- жовтень 2024 року- асистент комерційного директора Місто-курорт "HOME
RESORT" в поєднанні обов’язків економіста (бухгалтера), виконання завдань пов’язаних з
організацією бізнес-інкубатору Home Resort.
(Київська обл, Бучанський р-н, с.Нова Березівка )
Функціональні обов'язки:
• повне ведення управлінського обліку в програмі iiko (Айко), Finmap, Дах
• робота з первинною документацією;
• складання та підписання Договорів оренди/суборенди , різного плану Договорів
господарчого призначення;
• звірка i взаєморозрахунки з постачальниками i покупцями;
• проведення банківських операцій;
• підготовка i здача звітності в державні фонди;
• ведення кадрового діловодства;
• розрахунок i нарахування заробітної плати; складання фінансових звітів для керівництва;
• складання управлінської звітності для керівництва;
• організація зустрічей різнопланових;
• побудова фінансових, бухгалтерських та господарських відоносин з новими
орендарями/суборендарями від умов ведення діяльності до контролю за роботою,
прийняттям звітності та звірки даних;
• Звіти Сash flow, P&L, Balance
Досягнення: мінімізація податків i витрат. Вміння організувати та поєднати різні напрямки та
види діяльності партнерів для складання консолідованої звітності для інвесторів проекту,
створення звітів з використання Google таблиць.

травень 2010 року — квітень 2022 року — головний бухгалтер, фінансовий директор, директор
ресторану заміського відпочинкового комплексу
«Українське село», діяльність музеїв, готельно-ресторанного бізнесу, діяльність ФОП,
неприбуткових організацій, організація роботи виїзної торгівлі, роздрібна торгівля тютюновими
виробами та алкогольними напоями.
(Київська обл, Києво-Святошинський р-н, с.Бузова )
Функціональні обов'язки:

• повне ведення бухгалтерського та податкового обліку в програмі 1C: Підприємство 8.2;
• повне ведення управлінського обліку в програмі iiko (Айко)
• робота з первинною документацією;
• звірка i взаєморозрахунки з постачальниками i покупцями;
• проведення банківських операцій;
• підготовка i здача звітності в державні фонди;
• ведення кадрового діловодства;
• розрахунок i нарахування заробітної плати; складання фінансових звітів для керівництва;
• складання управлінської звітності для керівництва.

Досягнення: зниження податків компанії на 12%за 2018

березень 2019 року — квітень 2022 року — директор, ТОВ «УC Бай Степанович», оптово-
роздрібна торгівля тютюновими виробами та алкогольними напоями.
(Київська обл, Києво-Святошинський р-н, с.Бузова )
Функціональні обов'язки:

• повне ведення бухгалтерського та податкового обліку в програмі 1C: Підприсмство 8.2;
• робота з первинною документацією;
• звірка i взаєморозрахунки з постачальниками i покупцями;
• проведення банківських oпepaцiй;
• підготовка i здача звітності в державні фонди;
• ведення кадрового діловодства;
• розрахунок i нарахування заробітН0Ї плати; складання фінансових звітів для керівництва;
• складання управлінсьК0Ї ЗВіТНості для керівництва.

Досягнення: мінімізація податків i витрат.
вересень 2011 року — вересень 2019 року — директор, ТОВ «Стенд Пласт», рекламно-
поліграфічної Компанії
(м.Київ)
Функціональні обов'язки:

• повне ведення бухгалтерського та податкового обліку в програмі 1C: Підприємство 8.2;
• робота з первинною документацією;
• звірка i взаєморозрахунки з постачальниками i покупцями;
• проведення банківських oпepaцiй;
• підготовка i здача звітності в державні фонди;
• ведення кадрового діловодства;
• розрахунок i нарахування заробітН0Ї плати; складання фінансових звітів для керівництва;
• складання управлінсьК0Ї ЗВіТНості для керівництва;
• організація виробничих пpoцeciв при роботі поліграфічного обладнання;
• організація виробничих пpoцeciв про роботі рекламного відділу.

Досягнення: мінімізація податків i витрат.

квітень 2002 року — липень 2006 року — бухгалтер фінансового відділу AT «KABC «КИЙ ABIA»
(м.Київ)
Функціональні обов'язки
- матеріальний участок (відділення Києва та філій ПО Україні)

• робота з первинною документацією;
• звірка i взаєморозрахунки з постачальниками;
• контроль за своєчасною оплатою рахунків постачальників;
• введення податкових накладних та підготовка даних для здачі звітності;

• проведення інвентаризацій на складах;
• контроль за використанням пального автомобілями підприємства;
• облік спецодягу, контроль за строками служби i поповнення новими поспупленнями;
• підготовка даних для квартальної та річної податкової звітності, розрахунок коригувань по
матеріалах для податкової звітності;

- участок робота з господарськими договорами (відділення Києва та філії по Україні)

• робота з первинною документацією;
• контроль за своєчасним отриманням звітів від філій i опрацювання інформаціЇ;
• звірка i взаєморозрахунки з постачальниками;
• контроль за своєчасною оплатою рахунків постачальників;
• введення податкових накладних та підготовка даних для здачі звітності;
• підготовка даних для квартальної та річної податкової ЗВіТНості;
• проведення банківських oпepaцiй;
• підготовка i здача статистичН0Ї ЗВіТНості по використанні паливно-мастильних матеріалів
Досягнення: приймала безпосередню участь в налаштуванні нового програмного забезпечення
матеріального участку та участку по роботі з господарськими договорами, при потребі підміняла
бухгалтерів, які у відпустку чи на лікарняний старалась вникнути у всі бухгалтерські процеси
підприємства.

червень 1995 року — липень 2001 року — бухгалтер, Бориславського виробничого управління
водоканалу
Функціональні обов'язки:

• робота з первинною документацією;
• звірка i взаєморозрахунки з постачальниками i покупцями;
• проведення банківських опepaцiй;
• підготовка i здача звітності в державні фонди;
• розрахунок i нарахування заробітної плати; складання фінансових звітів для керівництва;
• складання управлінської звітності для керівництва;

Досягнення: мінімізація податків i витрат.

серпень 1992 року — червень 1995 року — бухгалтер, Централізована бухгалтерія
МЕДОБ'ЄДНАННЯ в м. Борислав

Функціональні обов'язки:
• робота з первинною документацією;
• звірка i взаєморозрахунки з постачальниками i покупцями;
• проведення банківських oпepaцiй;
• підготовка i здача звітності в державні фонди;
• розрахунок i нарахування заробітН0Ї плати; складання фінансових звітів
Досягнення: мінімізація податків i витрат.

Освіта:
- 1990-1992 pp., Самбірський технікум інформатики та обчислювальної техніки,
факультет Облік i аудит, диплом спеціаліста.
- 1995-2000 pp., Дрогобицький державний педагогічний університет ім. I.Франко, факультет
менеджменту i маркетингу, диплом спеціаліста.

- з 2024 р- навчаюсь у Київській академії праці, факультет -соціальна робота,
магістратура.

Додаткова освіта:
• грудень 2015, ІНСТИТУТ СЕРТИФІКОВАНИХ ФІНАНСОВИХ МЕНЕДЖЕРІВ
ПРО ГРАМА PFM. Квал іфікаqія “Професій ний Фінансови й Менер›кер” (Dip
PFM , ICFM UK) Professional Financial Manager
Диплом «МСФЗ i Фінансовий облік»

• липень 2017, ІНСТИТУТ СЕРТИФІКОВАНИХ ФІНАНСОВИХ МЕНЕДЖЕРІВ

ПРО ГРАМА PFM . Квал іфікаqія “Професі йни й Ф iна нсови й М енедже р” (D ip
Р F М, IC F М UК) Рrofes sio n al F i n an cial М an ag er
Диплом «Фінансовий менеджмент i фінансовий аналіз »

• приймаю участь в Стратегічних фокус — rpyпax ICFM UK 2020 з Юрісм
Наврузовим по організації та веденні бізнесу «Після вірусний
дизайн — бізнесу. Навколишнс середовище Вазливі зміни в
діяльності»

• відвідую семінари ТОВ «Центру ділового розвитку «Акqент», слідкую за
змінами в законодавстві та фінансовому та бухгалтерському обліку.

копії дипломів додаю.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: