Назустріч — платформа взаємодії ветеранів та роботодавців
Переглянути
  • PRO

Яна

Помічник керівника, менеджер з продажу

Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
34 роки
Місто:
Запоріжжя

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керуючий проектом

з 07.2020 по 02.2022 (1 рік 7 місяців)
АВТОЗАЗ-АЗОВ, Запоріжжя (Готельно-ресторанний бізнес)

Керування готелем, розміщення гостей закладу, оформлення супровідної документації, РРО, розрахунки з контрагентами та бюджетом. Укладання угод та повний документальний супровід по ним. Планування видатків на поточний та майбутні періоди. Управлінські звіти власнику. Фінансовий контроль.

Керівник проєкту, секретар

з 02.2019 по 10.2022 (3 роки 8 місяців)
Громадська організація, Запоріжжя (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Ведення діяльності громадської організації, комунікація з усіма державними органами та з населенням. Ведення бухгалтерського обліку неприбуткових організацій.

Офіс-менеджер, помічник керівника, секретар

з 11.2017 по 12.2024 (7 років 1 місяць)
Запорожспецслав, Запоріжжя (Металургійна промисловість, металообробка)

Ведения бухгалтерської та управлінської звітності. Реєстрація вхідної/ вихідної документації. Замовлення необхідної канцелярії. Координація видатків на корпоративні заходи. Ведення бухгалтерського обліку, виконання поточних завдань керівника . Ведення звітності в Гугл- таблицях та інших офісних та срм- програмах. Укладання угод та повний документальний супровід по ним. Розрахунки з контрагентами з поточних рахунків підприємства. Організація банкетів до корпоративних заходів. Замовлення жд/ авіа квітів та інше. Програми : 1 С, 1 С КУПП, БАНК- КЛІЄНТ та інші.

Освіта

ЗДІА

Менеджмент та фінанси, Запоріжжя
Вища, з 2006 по 2010 (4 роки)

Фінанси підприємств, бухгалтерській облік

Додаткова освіта та сертифікати

Психологія

2020, 2 роки

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • Ведення документації
  • Організованість
  • Привітність
  • Відповідальність
  • Грамотна усна та письмова мова
  • Користувач 1С
  • Оперативність
  • Уміння користуватись оргтехнікою
  • Знання офісних програм
  • Ведення CRM

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній
  • Російська — вільно

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: