- Файл
Эдуард
Менеджер по роботі з клієнтами
- Вік:
- 32 роки
- Місто проживання:
- Київ
- Готовий працювати:
- Вінниця, Дистанційно, Дніпро, Запоріжжя, Київ, Львів, Одеса, Полтава, Харків, Черкаси
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/11779395/
Завантажений файл
Файл містить ще 1 сторінку
Версія для швидкого переглядуЦе резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
(СПЕЦІАЛІСТ З ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ)
ПРОФІЛЬ
Жиленко Едуард Юрійович
Дата народження: 29.04.1992 р.
Бажаний рівень заробітної платні: від 15 000 грн.
ДОСВІД
З СЕРПНЯ 2024 РОКУ ВІДДАЛЕНА РОБОТА по веденню компаній в
публічних закупівлях, роботі з клієнтами, договорами, створенню та
веденню сайту компанії
- Спеціаліст з публічних закупівель
- Аналітична робота в сфері публічних закупівель та прямих продаж
- Менеджер по роботі з клієнтами
- Технічний спеціаліст по веденню сайту
• Підготовка та подача повного пакета документації пропозиції учасника
на майданчиках (SmartTender, Zakupivli.pro, Е Тендер).
• Формування та подача пакета переможця.
• Написання скарг до АМКУ та/або вимог на майданчику.
• Аналітика успішності участі компанії та конкурентів в сфері публічних
закупівель.
• Спілкування з постачальниками та отримання потрібної документації
(сертифікати, паспорти, висновки, тощо).
• Робота із Замовниками в сфері публічних закупівель, підписання
договору, додаткових угод, узгодження поставок, робота з платіжними
документами та оплатами.
• Консультація та допомога Замовникам в розробці тендерної
документації, оголошення, проекту договору, технічних вимог,
протоколів, вимог, тощо.
• Робота з комерційними тендерами зі сторони учасника.
• Технічне налаштування офісу для дистанційної роботи.
• Створення та ведення сайтів.
• Робота з великими масивами даних, аналітика та зведення аналітичних
даних в Google Таблицях.
Спеціаліст з публічних закупівель, ТОВ «Гарантований постачальник»
з жовтня 2023 по серпень 2024 року.
• Робота від А до Я зі сторони Учасника. Реєстрація на електронних
(тендерних) майданчиках (SmartTender, Zakupivli.pro, Е Тендер).
• Збір повного пакета документації для в публічних закупівлях.
• Підготовка успішної стратегії участі в публічних закупівлях.
• Моніторинг та аналіз оголошених закупівель та надання висновку щодо
можливості участі в торгах відповідно до встановлених вимог тендерної
документації підприємства.
• Аналітика проектів договорів в закупівлях та надання подальшої
стратегії по роботі з договором.
• Вичитка тендерної документації, публікація запитань та вимог
Замовнику на електронних майданчиках системи Prozorro.
• Аналіз тендерних пропозицій конкурентів та виявлення недоліків
тендерної пропозиції останніх, написання скарг до АМКУ.
• Підготовка тендерної документації зі сторони замовника.
[
Telegram Viber ДАСУ, судової практики та рішень АМКУ.
[
• Вивчення та розбір законодавства в сфері публічних закупівель та
постачання електричної енергії.
• Підготовка щоденної/щомісячної звітності керівництву.
Сфера діяльності організації:
Постачання електричної енергії.
Спеціаліст з публічних закупівель, ТОВ «ЕК Інсол», з січня 2022 року -
по жовтень 2023 р. (гібридний графік офіс/віддалено)
• Пошук та аналіз публічних закупівель та тендерної документації;
підготовка та подача тендерної документації.
• підготовка та подача документів пакета переможця, контроль
підписання договору.
• ведення переговорів з клієнтами;
• контроль підключення/відключення клієнтів;
• прорахунок, підготовка, розсилання, підписання та контроль публікації
Додаткових угод з клієнтами;
• переговори та вирішення нагальних/поточних питань з клієнтами;
контроль виставлення, підписання та направлення актів і рахунків;
контроль оплати клієнтом на основі виставлених рахунків;
• контроль залишку обсягів та коштів по договору;
• заповнення внурішніх звітів, робота в СRM-системі Бітрікс 24.
Сфера діяльності організації:
Постачання електричної енергії.
Спеціаліст з публічних закупівель, ТОВ «Ернерінг», з грудня 2020 року
- по січень 2022 р. (гібридний графік офіс/віддалено).
• Пошук та аналіз публічних закупівель та тендерної документації;
підготовка та подача тендерної документації.
• підготовка та подача документів пакета переможця, контроль
підписання договору.
• ведення переговорів з клієнтами;
• контроль підключення/відключення клієнтів;
• прорахунок, підготовка, розсилання, підписання та контроль публікації
Додаткових угод з клієнтами;
• переговори та вирішення нагальних/поточних питань з клієнтами;
контроль виставлення, підписання та направлення актів і рахунків;
контроль оплати клієнтом на основі виставлених рахунків;
• контроль залишку обсягів та коштів по договору;
• заповнення внурішніх звітів, робота в СRM-системі Бітрікс 24.
Сфера діяльності організації:
Постачання електричної енергії.
Спеціаліст з публічних закупівель, ТОВ «Еко-Грінко», з вересня 2019 –
по грудень 2020 року (гібридний графік офіс/віддалено).
• Продаж послуг компанії по телефону та при особистих зустрічах.
• Аналіз та підготовка звітності конкурентів, ведення сторінок у фейсбук
та інстаграм;
• Створення власного корпоративного сайту компанії;
• Створення комерційних пропозицій та презентацій;
• Підготовка рекламних банерів створення особистого стилю компанії у
соц.мережах;
• Емейл розсилка діючим та потенційним клієнтам в СRM Бітрікс24;
• Створення відеороликів та анімації.
Сфера діяльності організації:
Вивезення твердих побутових відходів, сортування та переробка вторинної
сировини.
Маркетолог/Менеджер з продажу PR послуг, ТОВ «UCT-груп», з липня
2018 – по серпень 2019 року.
• Робота з рекламою у фейсбук, інстаграм, гугл адвордс та іншими
інструментами;
• пошук нових клієнтів, робота з діючими клієнтами;
• генерування ідей для розвитку інтернет-бізнесу клієнта;
• розбір аудиту рекламної кампанії гугл адвордс;
• робота в CRM;
• підготовка та презентація звітності для клієнта;
• розробка комерційних пропозицій індивідуально під кожного клієнта.
Сфера діяльності організації:
Надання рекламних та аналітичних послуг, маркетинг.
Менеджер з продажу, ТОВ «Макс Телеком», з жовтня 2017 – по червень
2018 року.
• Дзвінки по холодній лінії, продаж послуг компанії;
• продаж ринку, аналіз фондових та фінансових ринків і підготовка
звітності по компаніям;
• перегляд графіків та новин;
• робота в CRM.
Сфера діяльності організації:
Вивезення твердих побутових відходів, сортування та переробка вторинної
сировини.
Начальник (Старший касир) ПНФП (пункт надання фінансових
послуг), ТОВ «Пост Фінанс», з вересня 2015 - по жовтень 2017.
• Управління персоналом;
• контроль за дотриманням касової дисципліни;
• формування та оформлення касових звітних документів, книги КОРО;
• знання касового апарата.
Сфера діяльності організації:
Надання фінансових послух (дочірня компанія ТОВ Нова пошта).
Керівник відділення, ТОВ «НОВА ПОШТА», з березня 2015 - по
жовтень 2017
• Управління персоналом;
• контроль виконання планових показників відділення;
• контроль та дотримання встановлених показників якості, сервісу
обслуговування клієнтів;
• контроль використання, списання та вчасного замовлення ТМЦ та ОЗ;
• ведення встановленої документації та звітності;
• проведення інвентаризацій; вирішення конфліктних ситуацій з
клієнтами.
Сфера діяльності організації:
Надання логістичних послуг, поштові перевезення.
Оператор, ТОВ «НОВА ПОШТА», з липеня 2013 – по березень 2015.
• Обслуговування клієнтів, продаж послуг компанії, дотримання касової
дисципліни.
Сфера діяльності організації:
Вивезення твердих побутових відходів, сортування та переробка вторинної
сировини.
ОСВІТА
• Полтавська державна аграрна академія
Спеціальність: Бухгалтерський облік.
Рівень: Бакалавр
• Лубенський фінансово-економічний коледж
Спеціальність: Бухгалтерський облік.
Рівень: Молодший спеціаліст;
• Проходження тренінгів: «Робота в касовому модулі ЮаПей», «Школа
менеджменту та управління персоналом».
НАВИКИ ТА ЗНАННЯ
• Наявність навичок та вмінь користування ПК на операційній системі Windows.
• Володіння навиками роботи в MS Exсel, Microsoft Word, 1С, Google Documents, Google Sheets.
• Знання мови : Українська мова - вільно
Російська мова - вільно
Здійснення контакту : телефонний дзвінок за номером [
Цікавить варіант роботи віддалено та/або роботи від фактичного виробітку
поданих тендерів.
Інші резюме цього кандидата
Вінниця, Дніпро, ще 8 міст
Жиленко Едуард (СПЕЦІАЛІСТ З ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ) ПРОФІЛЬ Жиленко Едуард Юрійович Дата народження: 29.04.1992 р. Бажаний рівень заробітної платні: від 15 000 грн. ДОСВІД З СЕРПНЯ 2024 РОКУ ВІДДАЛЕНА РОБОТА...
Вінниця, Дніпро, ще 8 міст
Жиленко Едуард (СПЕЦІАЛІСТ З ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ) ПРОФІЛЬ Жиленко Едуард Юрійович Дата народження: 29.04.1992 р. Бажаний рівень заробітної платні: від 15 000 грн. ДОСВІД З СЕРПНЯ 2024 РОКУ ВІДДАЛЕНА РОБОТА...
Схожі кандидати
-
Account manager, клієнт-менеджер, по роботі з клієнтами, із збуту
Київ, Дистанційно -
Адміністратор офісу, account manager, менеджер по роботі з партнерами, клієнтами
35000 грн, Київ -
Адміністратор, менеджер по роботі з клієнтами, аналітик, логіст, account manager, помічник керівника
Київ -
RKAM, Regional Key Account Manager, менеджер по роботі з ключовими клієнтами
Львів -
Менеджер по роботі з ключовими клієнтами (Key Account Manager, мережі)
70000 грн, Луцьк, Львів , ще 4 міста -
Key account manager, BDM, менеджер по роботі з клієнтами
Київ